با خرید موبایل A80 سامسونگ دنیایی جدید را تجربه کنید

0
4377
خرید موبایل A80 در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

خرید موبایل A80

با پیشرفت علم و تکنولوژی های مختلف صنعت تولید موبایل نیز هم سو با این پیشرفت ها تکنولوژی و فناوری های مختلفی را تجربه نموده است. موبایل ها امروزه درمیان مردم سراسر دنیا بسیار رواج پیدا نموده و به طور چشمگیر مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت هایی که این دسته از وسایل برای کاربران خود به همراه دارند بسیار قابل توجه بوده و می توانند در زمینه های مختلف به شما کمک های بسیاری نمایند. برندهای مختلفی در زمینه ی تولید موبایل فعالیت دارند که از جمله ی آن ها می توان به برند سامسونگ اشاره نمود که تاکنون توانسته است با تولید مدل های مختلفی از موبایل با بالاترین کیفیت ها و قابلیت ها محبوبیت بسیاری کسب نماید. مدل های مختلفی از این برند در بازارعرضه گردیده که از جمله ی آن ها می توان به مدل A80 اشاره نمود. شما می توانید با خرید موبایل A80 فناوری های گسترده ای را تجربه نموده و ازاستفاده از آن ها نهایت لذت را ببرید. در ادامه این موضوع از سری مقالات راهنمای خرید موبایل A80 به بررسی نکات و قابلیت هایی که شما می توانید با خرید موبایل A80 برای خود فراهم نمایید پرداخته و دنیایی جدید را پیش روی شما قرار می دهیم.

ویژگی هایی که با خرید موبایل A80 می توانید مشاهده نموده و از آن ها لذت ببرید

خرید موبایل A80 می تواند قابلیت ها و ویژگی های بارزی را پیش روی شما قرار داده تا بتوانید نهایت لذت را از این قابلیت ها ببرید. این دسته از محصولات سامسونگ در دسته ی گران قیمت ترین موبایل های این برند قرار گرفته و شما برای خرید موبایل A80 باید هزینه های بیشتری را بپردازید. از قابلیت های این مدل گوشی سامسونگ می توان به نمایشگر بزرگ، مکانیزم چرخان دوربین و پردازنده ای کاملاً قدرتمند اشاره نمود که هر کدام در جایگاه خود می توانند بهترین ها را رقم بزنند.

دوربین های چرخان می توانند حس هایی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان آورده تا بتوانید از استفاده از این محصولات لذت بسیاری ببرید. همچنین شما با خرید موبایل A80 می توانید صاحب یک گوشی با تراشه هایی با عنوان اسنپ دراگون شوید که می توانند قدرت این دسته از محصولات سامسونگ را چند برابر نموده و شما را با مجموعه ای از عملکردهای ویژه رو به رو نمایند. ابعادی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است معادل ۶.۷ اینچ بوده و شما می توانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. از نظر رزولشن باید گفت که این گوشی ها دارای رزولوشنی برابر با ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشند که این میزان می تواند تأثیرات بسیار زیادی بر روی کیفیت این محصولات داشته باشد. این گوشی ها به دو صورت تک سیم کارته و دو سیم کارته تولید شده و به بازار عرضه می گردند.

خرید موبایل A80 در ژورنال نوبشو

سیستم عاملی که خرید موبایل A80 برای شما فراهم می نماید اندروید ۹.۰ بوده که کارایی و عملکرد فوق العاده ای به همراه دارد. میزان پردازنده ای که این گوشی ها دارند ۸ هسته ای بوده که دو هسته ی آن به صورت ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته ی دیگر آن ۱.۷ گیگاهرتز می باشد. از نظر پردازنده ی گرافیکی باید گفت این گوشی ها مجهز به پردازنده ی ۶۱۸ Adreno می باشند که این پردازند می تواند در عملکردهای گرافیکی این گوشی تأثیرات مثبت و بسزایی به جای بگذارد.

خرید موبایل A80 می تواند برای شما یک حافظه ی داخلی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم را فراهم نموده و به تسریع انجام فعالیت های شما کمک های شایانی نماید. این گوشی ها دارای دوربین هایی با کیفیت بسیار بالا بوده و از دوربین دوگانه برخوردار می باشند. دوربین دوگانه ی این مدل ۴۸ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل می باشد و به سنسورTOF مجهز گردیده است. باتری گوشی A80 غیر قابل تعویض بوده و به صورت باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

مطالب پیشنهادی
نقد و بررسی تخصصی آیفون 11 / قسمت دوم

برای این مدل شارژرهایی ۲۵ واتی نیز در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن ها می توانید با سرعت بالایی باتری موبایل خود شارژ نموده و مورد استفاده قرار دهید. از دیگر ویژگی های گوشی A80 می توان به شبکه ی بی سیم، بلوتوث، GPS، رادیوی اف ام و کانکتور USB اشاره نمود که هر کدام از این ویژگی ها با خرید موبایل A80 می توانند قابلیت های بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشند.

با خرید موبایل A80 صاحب طراحی های بی نظیر شوید

خرید موبایل A80 علاوه بر قابلیت های بی نظیر داخلی می تواند طراحی های خاصی نیز برای شما به ارمغان آورد. این مدل از گوشی برند سامسونگ دارای نمایشگرهایی فوق العاده زیبا بوده و حدود ۸۶ درصد از جلوی این گوشی ها را نمایشگر پوشانده است. در این گوشی ها شما دیگر حفره ها و بریدگی های حاشیه ای را مشاهده نمی نمایید و می توان گفت این یکی از ویژگی هایی می باشد که سبب تمایز  این مدل از گوشی سامسونگ با دیگر مدل های موجود در بازار شده است.

خرید موبایل A80 در ژورنال نوبشو

یکی از طراحی هایی که در این گوشی می توانید مشاهده نمایید دوربین هایی می باشد که برند سامسونگ برای این مدل در نظر گرفته است. این برند به جای استفاده از دوربین سلفی با استفاده فناوری های مکانیکی از دوربین اصلی برای سلفی استفاده می نماید. برای بیان ساده تراین موضوع می توان گفت این دوربین ها در قسمت بالایی گوشی در قسمت پشتی قرار گرفته با استفاده از فناوری هایی که برای آن ها در نظر گرفته شده است به صورت عمودی به سمت بالا هدایت می گردند و می توانید از آن ها به عنوان دوربین سلفی استفاده نمایید.

طراحی هایی که برای این مدل صورت گرفته است و می توانید اولین بار در حین استفاده آن ها حس نمایید کیفیت بالای این طراحی ها می باشد. خرید موبایل A80 می تواند این برتری کیفیت را نسبت به گوشی های دیگر برای شما به ارمغان آورده و بهترین تجربه ها را به شما هدیه نمایند. فروشگاه های مختلفی در سراسر دنیا موجود می باشند که هم اکنون در زمینه ی عرضه ی موبایل مدل A80 فعالیت دارند. این فروشگاه ها با عرضه ی این مدل از گوشی های سامسونگ می توانند کمک های شایانی به شما نموده و بهترین ها را برای شما به ارمغان آورند.

از جمله فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت دارد می توان به فروشندگان حاضر در نوبشو اشاره نمود که با عرضه ی محصولات با کیفیت خود توانسته است محبوبیت بسیاری در میان مردم به دست آورد. شما می توانید با خرید موبایل A80 از این فروشگاه های اینترنی که لینک آن در بخش پایین در اختیار شما قرار گرفته است بهترین ها را از نظر فناوری و تکنولوژی روز دنیا به خود هدیه نموده و از قابلیت های چشمگیر این مدل از گوشی های برند سامسونگ نهایت لذت، آرامش و هیجان را کسب نموده و تجربه نمایید.

https://www.nobesho.com

خرید موبایل A80 در ژورنال نوبشو

 

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید