راهنمای خرید تور سنگاپور

0
4182
خرید تور سنگاپور در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید تور سنگاپور

کشور سنگاپور تا قبل از سال ۱۹۶۵ جزء کشورهای مستعمره بریتانیا به حساب می آمد. و از آن پس به استقلال رسید. می توان گفت که حالا این کشور را به عنوان یک کشور پیشرو در زمینه مراکز اقتصادی می شناسند. تمامی قیمت ها در این بخش نسبت به اطرافش بیشتر بوده و اجناس گرانتر هستند. سنگاپور دارای جاذبه های گردشگری مانند پارک های استوایی، رستوران های ارائه دهنده غذاهای ارزان قیمت چینی و هندی، مراکز خرید مجلل، پارک های جذاب متعدد، ساحل های جذاب کناره دریا، باغ وحش و… می باشد. در زمان خرید تور سنگاپور بهتر است ابتدا برخی موارد را بدانید. در این مقاله از سایت نوبشو نکاتی کوتاه و مفید را به شما معرفی می کنیم.

خرید تور سنگاپور در ژورنال نوبشو

همچنین این سایت اطلاعاتی در زمینه دیگر تورهای خارجی و یا تور مسافرتی را به شما ارائه می کند که برای مطالعه آن می توانید به آدرس اینترنتی http://www.nobesho.com مراجعه کنید.

پیش نیازهای سفر به سنگاپور

قبل از سفر باید پاسپورت و یا گذرنامه خود را بگیرید. که به طور میانگین هزینه این کار حدود ۲۰۰ هزار تومان می شود. همچنین لازم است برای اخذ ویزای گردشگری ۳۰ الی ۳۰۰ دلار هزینه کنید. از آنجایی که در ایران سفارتخانه سنگاپور وجود ندارد، باید ویزا را از آژانس های هواپیمایی تهیه کنید. ولی در صورتی که بتوانید در کوالالامپور ویزای سنگاپور را به صورت شخصی بگیرید، هزینه این امر به ۴۴ دلار تقلیل می یابد.

علاوه بر چه راه هایی برای سفر به سنگاپور وجود دارد؟

شما می توانید با استفاده از شیوه های متنوعی که وجود دارد به سنگاپور سفر کنید. اما به خاطر داشته باشید که مسافرت با هواپیما راحت تر است. علاوه بر روش خرید تور سنگاپور، شما می توانید به روش های دیگر هم به سنگاپور سفر کنید. از جمله این روش ها عبارتند از:

  • مسافرت های شخصی هوایی و ترکیبی بدون تور
  • استفاده از تورهای خارجی
  • خرید یک تور مسافرتی سنگاپور یکی دیگر از روش های سفر به سنگاپور است.

خرید تور سنگاپور در ژورنال نوبشو

آشنایی با برخی هزینه های مورد نیاز برای تور گردشگری سنگاپور

  • هزینه های اقامتی که برای خرید تور سنگاپور باید آنها را پیش بینی کنید

اگر بخواهید چند شبی را در سنگاپور بمانید، باید جیبی پر پول داشته باشید. زیرا هزینه ماندن در استراحتگاه هاستل برای یک شب و استفاده از یک تخت حدود ۱۷ دلار سنگاپور است. اغلب این استراحتگاه های دارای وای فای، صبحانه و یا ملحفه رایگان هستند. برای استفاده از امکانات بیشتر مانند حمام اختصاصی و… می توانید با هزینه ای حدود ۴۵ دلار سنگاپور، در یک هتل ۲ ستاره اقامت کنید.

  • مخارج خورد و خوراک

انواع مختلف غذا در این کشور با قیمت های متنوع یافت می شود. از غذاهای هندی و چینی با قیمت های بالا گرفته تا غذاهای سنگاپوری که با قیمت مناسب تری در دسترس هستند. در صورتی که بخواهید آذوقه غذایی یک هفته را تامین کنید، باید مبلغی حدود ۷۵ دلار سنگاپوری را کنار بگذارید.

  • مخارج مربوط به مکان های تفریحی که در زمان خرید تور سنگاپور باید به آن توجه کنید.

هزینه های مربوط به محل های تفریحی در این کشور خیلی زیاد نیست، اغلب این مکان ها مانند باغ گیاه شناسی و… به صورت رایگان برای همگان قابل بازدید هستند.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید تور ارزان قیمت ترکیه

مکان های تفریحی در ژورنال نوبشو

نکاتی برای کاهش هزینه ها در سنگاپور

  • کاهش هزینه ها با حمل و نقل عمومی

وسایل حمل و نقل عمومی فراوانی در سطح سنگاپور آماده ارائه خدمت به گردشگران می باشند. اما هزینه های متنوعی دارند. مثلاً هزینه مترو بصورت تقریبی نزدیک ۴ دلار سنگاپوری است. اما این هزینه با توجه به بعد مسافت ممکن است متغیر باشد. اما در صورتی که شما خرید تور سنگاپور را انجام داده اید، بهتر است برای مدتی که در آنجا هستید کارتهای سفری توریستی را تهیه کنید که امکان استفاده نامحدود از مترو را در یک بازه زمانی مثلاً یک روزه و با قیمتی مناسب را در اختیار شما می گذارد.

  • خرید غذایی ارزان در خیابان اسمیت

خیابان اسمیت جایی است که دارای غرفه های غذای آماده محلی با قیمت مناسب می باشد. اینجا و برخی محله های دیگر مانند هند کوچک یا محله ی چینی ها بخاطر قیمت پایین غذاها به صرفه جویی در هزینه های شما کمک شایانی می کنند.

این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید منازل اهالی آنجا را به صورت رایگان و برای مدتی کوتاه جهت اقامت در اختیار داشته باشد. به این ترتیب بواسطه ارتباط نزدیک با اهالی می توانید با افراد آنجا دوست شوید.

  • آخرین راه ها برای کاهش هزینه ها استفاده از آب آشامیدنی به جای خریدن آب و نیز همراه شدن با تورهای پیاده روی رایگان می باشد.

خرید تور سنگاپور در ژورنال نوبشو

اگر میخواهید در سنگاپور از طرف دولت جریمه نشوید قوانین را رعایت کنید.

در هر کشوری قوانین خاصی وجود دارد که در صورت سرپیچی از آن ممکن است از جانب دولت جریمه های نقدی و یا زندان برای شما تعریف شود. سنگاپور هم دارای قوانین منحصر به فرد می باشد. بهتر از قبل از اقدام به خرید تور سنگاپور با قوانین آنجا آشنا شوید. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در جمع های عمومی آواز نخوانید.
  2. به وای فای دیگران وصل نشوید (آنها را هک نکنید).
  3. به کبوترها غذا ندهید وگرنه باید ۵۰۰ دلار جریمه پرداخت کنید.
  4. بعد از استفاده از توالت، کشیدن سیفون را فراموش نکنید در غیر اینصورت باید ۱۵۰ دلار بپردازید.
  5. در جمع های عمومی سیگار نکشید و حتی خریدن سیگار هم قانونی نیست.
  6. در سنگاپور حتی در اطراف خانه هم نمی توانید برهنه باشید.
  7. آشغال نریزید زیرا در صورت انجام اینکار دفعه اول تذکر، دفعه دوم جریمه نقدی و در صورت تکرار دفعه سوم باید در هفته یک بار خیابان ها را تمیز کنید. و در حین انجام کار هم باید کارتی که روی آن نوشته «من آشغال ریز هستم» را به گردن بیاویزید.
  8. در سنگاپور فروختن آدامس ممنوع است.
  9. اگر کسی در محل های عمومی آب دهان خود را بیرون بریزد باید ۱۰۰۰ دلار جریمه شود.

 

Originally posted on ۰۵/۲۸/۱۳۹۹ @ ۴:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید