چگونگی خرید بلیط هواپیما آنلاین

0
4116
خرید بلیط هواپیما آنلاین در ژورنال نوبش
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید بلیط هواپیما آنلاین

ورود تکنولوژی به عرصه ی حمل و نقل و مسافت دیگر اهمیت زیادی در فعالیت های روزانه ی انسان ندارد. همین امر نیز سبب شده است که خیلی از افراد شهرهایی بجز محل زندگی دائمی خود را برای کار و یا تحصیل انتخاب کنند. افرادی که باید روزانه یا هفتگی به شهرهای دیگر سفر کنند برای صرفه جویی در وقت و زمان خود، تمایل زیادی به سفر با هواپیما دارند و همین امر اهمیت رزرو و خرید آسان بلیط هواپیما را برای این افراد دو چندان می کند. به این جهت نوبشو راهنمایی و خرید بلیط هواپیما آنلاین را در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما، برای شما عزیزان راحت و بدون صرف زمان زیاد، ایجاد کرده است.

نشانه های سایت معتبر خرید بلیط هواپیما آنلاین

دو شرط برای خرید بلیط هواپیما آنلاین لازم است که در این قسمت به آن می پردازیم .

  • اولین شرط

برای خرید بلیط هواپیما آنلاین باید سامانه ی انتخاب شده دارای نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی سایت و اطمینان باشد. این نماد به دست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به جهت تأیید هویت و محل فعالیت کسب و کار اینترنتی به صاحب امتیاز سایت مربوطه داده می شود.

  • دومین شرط

سامانه ی خرید بلیط هواپیما آنلاین باید به صورت لحظه ای به روز رسانی شود. برای اینکه کاربر بتواند بلیط هواپیمای خود را با اطمینان و با اطلاع از تمامی نرخ ها و پرواز های موجود انجام دهد به روز رسانی لازم است.

آشنایی با روند انجام خرید بلیط هواپیما آنلاین توسط سایت نوبشو

دیگر نیازی نیست برای خرید بلیط هواپیما زمان زیادی را هدر دهیم و از ترافیک خیابان ها عبور کنیم جای پارک، برای ماشین پیدا کرده و به یک یا چند آژانس مسافربری سر بزنیم که هواپیمای مورد نظر خود را برای سفر انتخاب کنیم. سایت نوبشو این روند خرید را برای شما ساده کرده که شما می توانید با ورود به سایت (www.nobesho.com ) و رفتن به سایت فروشندگان حاضر در نوبشو، فرآیند خرید بلیط هواپیما آنلاین را انجام دهید. حال مراحل انجام خرید بلیط هواپیما آنلاین را برای شما شرح می دهیم.

  • مرحله اول از خرید بلیط هواپیما آنلاین

برای انجام رزرو و خرید بلیط هواپیما آنلاین ابتدا باید پروازهای مسیر و تاریخ مورد نظر خود را جستجو کنید. این کار به شکل یک فرم ساده است. در این فرم باید مشخص کنید که قصد خرید بلیط پرواز یک طرفه و یا رفت و برگشت را دارید. اگر انتخاب شما پرواز یک طرفه باشد قسمت تاریخ برگشت غیر فعال می شود. ( برای رزرو پروازهای رفت و برگشتی تا جایی که می توانید از یک شرکت هواپیمایی پروازتان را انتخاب کنید که اگر به هر دلیلی به پرواز برگشت نرسیدید و یا پرواز رفتتان کنسل شد، امکان کنسلی پرواز برگشت بدون جریمه را داشته باشید.

سپس نوبت انتخاب مبدأ و مقصد است. نام فرودگاه را می توانید انتخاب کرده و بعد از آن با کلیک روی سطح رفت، تقویمی به شما نمایش داده می شود که می توانید روز پرواز خود را انتخاب کنید. اگر در ابتدا پرواز خود را به صورت رفت و برگشت انتخاب کرده باشید باید تاریخ برگشت را هم از طریق سطر برگشت انتخاب کنید. ( تاریخ رفت نمی تواند بعد از تاریخ برگشت باشد . )

مطالب پیشنهادی
اطلاعات مهمی در مورد خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان

باید دقت داشته باشید که وارد کردن تعداد نفرات بسیار با اهمیت است. قیمتی که در سیستم به شما نمایش داده می شود بر اساس تعداد ظرفیت مورد نیاز شما و ظرفیت موجود در سیستم است. ( بزرگ سال به بالای ۱۲ سال سن، کودک فردی است که بین ۲ تا ۱۲ سال سن و نوزاد نیز زیر ۲ سال سن دارد. هزینه ای که برای نوزاد باید پرداخت شود مربوط به بیمه، عوارض و مالیات است و به او صندلی اختصاد داده نمی شود. برای کودکان در پروازهای چارتری هزینه برابر با قیمت بزرگسال و در پرواز های سیستمی تقریباً نصف قیمت بزرگ سال است. ) سپس با تکمیل فرم جستجو آن را بار دیگر مرور کرده و در نهایت اطلاعات خود را ثبت کنید.

  • مرحله دوم از خرید بلیط هواپیما آنلاین

بعد از تکمیل فرم و ثبت اطلاعات به قسمت انتخاب پرواز منتقل می شوید. این قسمت از وبسایت تمام پرواز ها در زمانی که شما انتخاب کردید موجود است را به نمایش می گذارد، اگر نتیجه ی جستجوی شما پروازی را نمایش نداد نشانه ی آن است که پروازی در آن مسیر انجام نمی شود و پرواز مسیر انتخابی در تاریخ تعیین شده ی شما نیست. که در این صورت پیشنهاد می شود که تاریخ پرواز خود را عوض کرده و یا از پرواز های اتصالی برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنید.

پس از انتخاب مناسب ترین پرواز می توان روی رزرو آنلاین کلیک کرده و وارد مرحله بعد ( مرحله ورود اطلاعات ) شوید.

  • مرحله سوم از خرید بلیط هواپیما آنلاین

در این مرحله اطلاعات تماس و مسافرین را وارد می کنید، به تعداد مسافرین شما سطرهایی برای ورود اطلاعات وجود دارد. باید اطلاعات خود را دقیق وارد کنید زیرا در فرودگاه همه اطلاعات وارد شده در سایت و شناسنامه بررسی می شود.

سپس می توانید درگاه بانکی مد نظر خود را انتخاب کرده و به پرداخت از طریق آن بپردازید. که پس از آن انتخاب درگاه باز هم اطلاعات پرواز شما نمایش داده می شود که در صورت لزوم می توانید اطلاعات را ویرایش کنید و در غیر این صورت به پرداخت قبض بلیط هواپیمایی خود بپردازید.

  • مرحله چهارم ار خرید بلیط هواپیما آنلاین

پس از انجام مرحله پرداخت به وبسایت بر میگردید و در آن صفحه می توانید رسید پرداخت صورتحساب خرید بلیط آنلاین خود را دانلود و چاپ کنید. بعد از آن بلیط ها را همان طور که سفارش داده بودید برای شما ایمیل، فکس و یا پیامک می شود. بلیط ها را چاپ کنید و همراه با مدارک شناسایی معتبر ( مانند کارت ملی و یا شناسنامه ) یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه آماده باشید.

اگر همچنان سوالی برای شما پیش آمده است که جواب آن را دریافت نکردید می توانید از طریق سایت نوبشو ( www.nobesho.com ) اطلاعات تماس را به دست بیاورین و سوالات خود را بپرسید تیم نوبشو صمیمانه پاسخوی شما است.

 

Originally posted on ۰۵/۲۹/۱۳۹۹ @ ۵:۲۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید