راهنمای خرید لباس هودی

0
4056
راهنمای خرید پوشاک زنانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید پوشاک هودی می بایست به نکات ذیل توجه کنید:

  • جنس داخل هودی:

لایه داخلی لباس هودی کرکی می باشد، این لایه موجب ایجاد گرما می شود، اگر پارچه داخلی که در هودی به کار می رود بدون کیفیت باشد ممکن است موجب شود که کرک این لباس بر روی موها و سایر لباس های بنشیند از این رو بهتر است در زمان خرید لباس هودی به این نکته دقت داشته باشید که جنس داخل و خارج آن به هم شباهت نداشته باشد و یا اینکه اطمینان کسب کنید که جنس هودی دارای کیفیت بالایی است.

  • جنس پارچه هودی:

نخ پنبه بهترین جنس برای لباس هودی است، لباس های با این جنس لطیف بوده و موجب ایجاد گرما برای بدن می شوند.

البته برای فصل هایی که هوا زیاد سرد نیست بهتر است از هودی جنس نخی استفاده کنید زیرا که نخ رطوبت را به خود جذب نمی  کند و هوا نیز در آن گردش دارد و این بدین معنا است که پوست بدن می توان به آسانی نفس بکشد.

  • انتخاب رنگ:

بهتر است در زمان خرید لباس هودی به رنگ آن توجه داشته باشید زیرا می توانید با انتخاب مناسب رنگ این لباس تا حدودی از نظر اقتصادی برای خرید سایر لباس هایتان نیز صرفه جویی کرده باشید به عنوان مثال با خرید هودی سرمه ای- مشکی و طوسی می توانید به راحتی سایر لباس هایتان را با آن ست کنید.

  • بنددار یا ساده:

هودی ها دارای دو مدل بند دار و ساده هستند، هودی های بدون بند ظاهر ساده ای دارند که در مقایسه با نوع بنددار امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهند به عنوان مثال هودی نوع ساده برای این که کم سن و سال به نظر نیایید و ظاهری جدی داشته باشید می تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • توجه به جزییات:

در زمان خرید لباس هودی به این نکته توجه داشته باشید که این لباس را فقط به جنبه زیبایی و اسپرت بودن خریداری نکنید بلکه این لباس علاوه بر طراحی زیبا و اسپرتی که دارد می بایست بدن را در برابر سرما نیز حفظ کند از این رو بهتر است نوع قد کوتاه آن را انتخاب نکنید، بهتر است نوع هودی بلند و کمی تا زیر کمر باشد و این حس را به شما منتقل کند که با پوشش آن احساس گرما خواهید کرد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که مدل جیب دار لباس هودی از نظر ظاهری اسپرت تر بوده و بدن را گرم تر نگه می دارد.

  • فرم آستین:

اگر دوست دارید که هودی گشاد بپوشید باید در زمان خرید به این نکته نیر توجه داشته باشید که آستین های هودی نیز مانند تنه آن گشاد باشد، لازم است که بدانید این مدل هودی را به دلیل آستین های گشادی که دارید نمی توانید زیر هر لباسی بپوشید.

مطالب پیشنهادی
چه لباس ورزشی ای برای بانوان مناسب است

سایت نوبشو ارائه دهنده انواع هودی ها با رنگ و جنس های متنوع می باشد تنها کافی است به سایت www.nobesho.com مراجعه کنید و هر نوع هودی متناسب یا سلیقه خودتان را خریداری کنید.

خرید لباس هودی در ژورنال نوبشو

خرید لباس هودی

انتخاب هودی متناسب با اندام شما

در زمان خرید لباس هودی حتماً به این نکته توجه داشته باشید که هودی را براساس سایز اندام خود انتخاب کنید، اگر اندامی کوچک و متناسب دارید بهتر است سایز هودی نه زیاد تنگ باشد که شما را ریز نقش نشان دهد نه این که زیاد گشاد باشد که موجب شود که چاق تر به نظر برسید.

برای افرادی با اندام عضلانی هودی اسلیم بافت می تواند انتخاب مناسبی باشد این نوع هودی عضلات اندام را به خوبی نشان می دهد.

ولی اگر فردی با اندام چاقی هستید هرگز نباید لباس هودی تنگ و اسلیم بافت را انتخاب کنید، این دسته افراد می بایست هودی را کمی گشادتر از سایز اندام خود انتخاب نمایند از این طریق در زمان پوشیدن روی بدنشان گیر نمی کند، همچنین افرادی که قد کوتاه با سایز بزرگ دارند می بایست در زمان خرید هودی دقت بیشتری داشته باشند، هودی های معمولی که نه زیاد گشاد هستند و نه زیاد تنگ برای این دسته از افراد مناسب می باشد زیرا که هودی های گشاد چاقی و کوتاهی اندامشان را بیشتر نمایان می کند.

انواع هودی کدام است؟

لباس هودی در انواع مدل های مختلف به بازار عرضه می شود که به قرار ذیل است:

۱.هودی بدون زیپ

همانگونه که از نام این مدل هودی پیدا است بدون زیپ بوده و کاملا بسته می باشد و مانند ژاکت و یا تیشرت پوشیده می شود این مدل هودی در مقایسه با انواع دیگر طرفداران بیشتری دارد.

۲.هودی نیمه زیپ دار

این مدل هودی نیز طرفداران خاص خود را دارد و زیپ آن از کلاه شروع شده و تا بالای شکم ادامه دارد، می توانید با باز گذاشتن زیپ، به راحتی آن را بپوشید و سپس مجدداً زیپ را ببندید تا گرم بمانید.

خرید لباس هودی در ژورنال نوبشوخرید لباس هودی

۳.هودی زیپ دار

یکی دیگر از انواع مدل های هودی که بسیار شیک نیز می باشد نوع زیپ دار آن است اگر تمایل دارید در زیر هودی از ژاکت استفاده کنید انتخاب این مدل هودی برای شما گزینه مناسبی است.

 

Originally posted on ۱۱/۰۲/۱۳۹۹ @ ۷:۲۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید