معرفی انواع مدل لباس سرهمی مجلسی

0
9892
لباس سرهمی مجلسی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید پوشاک زنانه سرهمی مجلسی

لباس سرهمی مجلسی نمونه بی نظیر از لباس زنانه است که با ورود به دنیای فشن تحول عظیمی در پوشش خانم ها ایجاد کرد، این مدل از لباسهای خانم ها که در انواع مختلف کوتاه، بلند، جذب و گشاد دوخته می شود یک لباس شیک و مجلسی در تمامی مهمانی، مراسم ها و دورهمی های دوستانه می باشد.

لباس سرهمی مجلسی در ژورنال نوبشو

در زمان خرید و دوخت این نوع لباس توجه به جنس پارچه و مدل آن از اهمیت زیادی برخوردار است و داشتن اطلاعات کافی درباره انواع مدل های سرهمی مجلسی و جنس آن می تواند در خرید این لباس به شما کمک کند. برای کسب چنین اطلاعاتی می توانید به سایت نوبشو مراجعه کرده تا دنیایی از مدل های مختلف سرهمی مجلسی را مشاهده کنید.

https://www.nobesho.com

با وجود این که لباس سرهمی مجلسی می تواند یکی از شیکترین انتخاب های شما برای مهمانی ها باشد اما در زمان استفاده از آن باید به نکات ریزی توجه کنید که می تواند جلوه بهتری به ظاهر و استایل شما بدهد. حالت سرهمی این لباس باعث می شود برخی خانم ها از پوشیدن آن دو دل باشد، این افراد تصور می کنند که با پوشیدن یک لباس کاملاً یکدست و بدون هیچ مدل ممکن است تیپ و استایل مناسبی در مهمانی ها نداشته باشد که با توجه به نکات زیر می تواند این دو دلی را برای همیشه کنار بگذارد.

نکات مهمی که در زمان استفاده از لباس سرهمی مجلسی باید مورد توجه قرار بگیرد؟

  • طرح و رنگ سرهمی:

یکی از نکاتی که در زمان انتخاب و خرید لباس سرهمی مجلسی باید حتماً به آن توجه داشت، طرح و رنگ لباس می باشد زیرا انتخاب طرح رنگ نامناسب و اشتباه می تواند ظاهر نا مناسبی به شما بدهد و با یک انتخاب اشتباه شما را کوتاه یا چاق تر از آنچه که هستید نشان بدهد.

لباس سرهمی مجلسی در ژورنال نوبشو

  • اندازه دقیق:

انتخاب سایز مناسب یکی از مهمترین نکاتی است که در زمان خرید سرهمی ‌مجلسی باید حتماً به آن توجه کرد. پوشیدن لباس با سایز مناسب علاوه بر ظاهر بسیار شکیل و زیبایی که دارد راحتی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد پس با پوشیدن سرهمی های تنگ سعی در لاغر نشان دادن خود نکنید چرا که این عمل دقیقا نتیجه عکس خواهد داشت این رابطه برای افراد لاغر که سعی دارند با پوشیدن سرهمی های گشاد اندام خود را قایم کنند نیز همین نتیجه منفی را دارد و ظاهر آن ها شبیه کسانی خواهد شد که لباس چند سایز بزرگتر از خود را پوشیده اند.

  • کمربند را فراموش نکنید:

یک راه برای شیک تر نشان دادن لباس سرهمی مجلسی استفاده از کمربند است. نمایش ظرافت و زنانگی با استفاده از کمربند در زمان پوشیدن این لباس یک ایده بسیار هوشمندانه و زیبا است. برای اینکه بتوانید نمای بسیار شیک تر به لباس مجلسی ساده یا خود بدهید می توانید از کمربندهای نگین دار و یا کمربندهای رنگی با طرح و نقش متناسب استفاده کنید.

  • همیشه ست بپوشید:

تنوع مدل در سرهمی مجلسی امکان استفاده از هر گونه ست را برای شما فراهم می کند اگر لباس سرهمی شما آستین بلند دارد می توانید با استفاده از کمربند جلوه بهتری به آن بدهید اما اگر از لباس شما بدون آستین یا دکلته است می‌توانید با پوشیدن یک کت استایل شیک و جذاب خود را کامل کنید.

  • مدل متناسب:

اگر لباس مجلسی شما دمپا گشاد است می توانید با پوشیدن کفش پاشنه بلند قد خود را بلندتر از آنچه که هست به نمایش بگذارید این کار به واسطه پوشیدن لباس مجلسی سرهمی با شلوار بلند است به گونه ای که شلوار کاملاً پاشنه کفش را پوشش دهد توجه داشته باشید که لباس انتخابی شما همیشه باید با کفش پاشنه بلند پوشیده شود و در صورتی که آن را با صندل بپوشید اضافه شلوار بر روی زمین کشیده شده و شما را قطع کوتاه تر از آنچه که هستید نشان می‌دهد.

  • سرهمی تک رنگ:

پوشیدن لباس سرهمی جسارت لازم خود را می‌خواهد چرا که با پوشیدن این لباس به طور کامل استایل و اندام خود را به نمایش می گذارید پس اگر قصد دارید برای اولین بار این لباس را امتحان کنید می توانید با پوشیدن یک سرهمی تک رنگ جسارت خود را بالاتر ببرید. سعی کنید برای اولین بار از رنگ سفید و مشکی استفاده کنیم و سلیقه خود را کنار بگذارید رنگ مشکی می‌توانند شما را اندامی تر از همیشه نشان بدهد.

مطالب پیشنهادی
6 موردی که باید پیش از خرید شلوار جین بدانید

جذاب ترین رنگ ها برای خرید لباس سرهمی مجلسی کدامند؟

  • سرهمی مشکی:

انتخاب بی نظیر برای سرهمی مجلسی رنگ مشکی است، مجلسی بودن رنگ مشکی می توانند نما و جلوه زیبایی به لباس شما بدهد به همین دلیل بهترین انتخاب برای خرید اولین لباس سرهمی مجلسی رنگ مشکی می باشد همچنین می توانید با استفاده از یک کمربند نقره یا طلایی و ست کردن آن با کفش یا کیف دستی استایل خود را جذاب تر کنید.

  • سرهمی سفید:

رنگ پرطرفدار که می‌تواند طرح نقش روی لباس را به خوبی به نمایش بگذارد، سرهمی سفید یکی از پرطرفدارترین نمونه های این مدل از لباس مجلسی زنانه می باشد و دلیل اصلی محبوبیت آن نیز کمتر نشان دادن سن خانم ها است.

  • سرهمی قرمز:

رنگ پر از هیجان و شادی که می‌تواند حس سرزندگی را در شما به وجود آورد، رنگ قرمز از آن دسته از رنگ هایی است که به تمامی پوست ها می آید و اگر میخواهید استایل شیک تر داشته باشید می توانید این سرهمی را با کیف و کفش مشکی یا سفید ست کنید استفاده از تناژ رنگی قرمز برای کیف و کفش نیز می‌تواند انتخاب هوشمندانه ‌ای باشد.

 

در سری مقالات راهنمای خرید پوشاک اشاره میکنیم به راهنمای خرید لباس ارزان و انواع مانتو و شلوار . با ما همراه باشید.

Originally posted on ۱۰/۳۰/۱۳۹۹ @ ۷:۴۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید