چگونه تیکت ارزان برای سفر با هواپیما تهیه کنیم؟

0
2968
تیکت ارزان هواپیما در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

تیکت ارزان هواپیما

خرید تیکت ارزان برای همه اشخاصی که می‌خواهند با هواپیما سفر کنند یک درخواست و سوال است و همه دوست دارند که سفر خود را با کمترین هزینه انجام دهند. بنابراین این مسئله که چگونه می‌توان ارزان‌ترین بلیط برای هواپیما را تهیه کرد، برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است. حقیقت این است که در بین بازار فروش بلیط ‌های هواپیما و شرکت‌های آن رقابت بسیاری برای جذب مشتری وجود دارد و بسیاری از شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی برای دستیابی به سود و جلوگیری از ضرر مالی تخفیف‌های مختلف را در مواقع مختلف، ارائه می‌دهند.

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما / قطار نوبشو قصد داریم نکاتی را برای خرید تیکت ارزان هواپیما به شما آموزش دهیم که مخصوصاً افرادی که زیاد با هواپیما مسافرت می‌کنند، بتوانند به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین بلیط را با کمترین هزینه خریداری کنند. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید انواع تیکت هواپیما، مقاله‌های دیگر سایت کامل و جامع نوبشو را مطالعه کنید:

http://www.nobesho.com

تیکت ارزان هواپیما در ژورنال نوبشو

عوامل زیادی در قیمت بلیط هواپیما تأثیر دارند. به عنوان مثال نوع هواپیما و درجه کلاس پرواز قیمت بلیط را تغییر می‌دهند. همچنین اینکه شما بخواهید با چه شرکت هواپیمایی مسافرت کنید نیز قیمت بلیط شما را تعیین می‌کند. در ادامه نکاتی را می‌گوییم که علاوه بر مواردی که ذکر شد، قیمت بلیط هواپیما را تعیین می‌کنند.

برای تیکت ارزان هواپیما در اینترنت جستجو کنید

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان با آن یک بلیط ارزان هواپیما برای مسافرت‌های گوناگون را به دست آورد، استفاده از اینترنت است. امروزه اینترنت در بسیاری از مشاغل تأثیر گذاشته است و افراد بسیاری از طریق آن اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند. در این میان شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی نیز از این فرصت استفاده فراوانی کرده‌اند و تقریباً تمام آن‌ها دارای یک سایت یا سامانه اینترنتی برای فروش بلیط ‌های خود هستند. حتی سایت‌هایی نیز وجود دارند که تیکت‌های چند شرکت هواپیمایی را برای فروش قرار می‌دهند.

خوشبختانه این بستر، جستجو بین شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی مختلف و بررسی پروازهای آن‌ها در ساعات و مقصدهای مختلف را برای ما بسیار آسان کرده است و ما می‌توانیم در هر جا مانند منزل خود و هر زمان که خواستیم به صورت اینترنتی برای خود بلیط رزرو کنیم. در همان هنگام بهتر است بین سایت‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مختلف جستجو کرده و یک تیکت ارزان هواپیما برای خود پیدا کرده و خریداری کنیم. در بیشتر سامانه های معتبر و معروف رزرو بلیط از موتورهای جستجویی طراحی شده‌اند، که به شما امکان جستجو پیشرفته با توجه به موارد خاص و تأثیرگذار در انتخاب شما، را می‌دهند. توصیه می‌کنیم قبل از خرید بلیط حتماً از این امکانات استفاده کرده و برای صرف هزینه کمتر مقداری از زمان خود را به جستجو در اینترنت اختصاص دهید.

تیکت ارزان هواپیما در ژورنال نوبشو

خرید تیکت ارزان چارتر هواپیما

شاید بسیاری از افراد فکر کنند که اگر بلیط هواپیمای خود را مستقیماً از شرکت‌های هواپیمایی خریداری کنند و از مراجعه به واسطه‌ها پرهیز کنند، می‌توانند بلیط ارزان‌تری تهیه کنند. اما حقیقت این است که در اکثر اوقات خرید بلیط از آژانس‌های هواپیمایی چارتر کننده بسیار ارزان‌تر از خرید بلیط سیستمی و به صورت مستقیم از شرکت‌های هواپیمایی است. دلیل این امر این است که آژانس‌های هواپیمایی بلیط‌های یک شرکت هواپیمایی یا بخشی از پروازهای آن را به صورت عمده از آن‌ها کرایه یا چارتر می‌کنند که باعث کاهش قیمت بلیط‌ها می‌شود.

از طرفی آژانس‌های مسافرتی هواپیمایی برای اینکه بتوانند خود را در عرصه رقابت با یکدیگر و بلیط‌ های سیستمی حفظ کنند، لازم است پیشنهاد بهتری نسبت به آنان به مشتریان خود عرضه کنند. به همین دلیل است که اغلب اوقات این بلیط‌ها از بلیط‌های سیستمی ارزان‌تر هستند. البته همیشه اینطور نیست و گاهی اوقات شما می‌توانید با کمی جستجو بلیط سیستمی حتی ارزان‌تر از بلیط‌های چارتر پیدا کنید. این در حالتی است که تحت شرایطی خاص مانند کساد بودن بازار فروش بلیط، یک شرکت هواپیمایی، به مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های گوناگونی را ارائه می‌دهد.

مطالب پیشنهادی
بهترین روش برای خرید بلیط هواپیما اینترنتی

در هنگام خرید بلیط چارتر به این نکته دقت داشته باشید که این بلیط‌ ها را بر خلاف بلیط‌ های سیستمی نمی‌توان کنسل کرد. پس اگر از انجام مسافرت خود اطمینان دارید با خرید بلیط از آژانس‌های مسافرتی می‌توانید یک تیکت ارزان هواپیما خریداری کنید. حتی می‌توانید از فضای اینترنت استفاده کرده و یک بلیط چارتر آنلاین رزرو کنید.

خرید بلیط لحظه آخری

هر چه زمان پرواز نزدیکتر می‌شود و هنوز صندلی‌های خالی برای رزرو وجود دارد، قیمت بلیط‌ ها برای فروش کاهش می‌یابند. دلیل این کار در فروش انواع بلیط‌ ها این است که برای جلوگیری از ضرر و خالی ماندن صندلی‌های پرواز، مشتریان با قیمت پایین تر به خرید تشویق شوند. بنابراین برای خرید بلیط خود عجله نکنید. زیرا هنگامی که بلیط‌ ها برای رزرو قرار داده می‌شوند، معمولاً بالاترین قیمت خود را دارند و با گذشت زمان قیمت‌ها کاهش پیدا کرده و در روزها و لحظه‌های آخر به پایین‌ترین قیمت خود می‌رسند.

البته این کار ریسک است. زیرا ممکن است تمام بلیط ‌ها فروش رفته و صندلی خالی برای شما در پرواز باقی نماند. از طرف دیگر این کار برای خرید تیکت ارزان هواپیما تنها در شرایطی پاسخگو است که بلیط ‌های هواپیما، مشتری زیادی نداشته باشد. به عنوان مثال در تعطیلات و یا مناسبت‌هایی که در انجام سفرها تأثیرگذار هستند، حتی اگر بتوانید در لحظات آخر بلیطی پیدا کنید، باید هزینه‌ای بیش از اندازه معمول پرداخت کنید.

تیکت ارزان هواپیما در ژورنال نوبشو

زمان پرواز تأثیر مستقیم در قیمت آن دارد!

اگر می‌توانید زمان پرواز خود را تغییر دهید، بهتر است در زمانی اقدام به خرید بلیط کنید که مشتری زیادی برای آن وجود ندارد. به این ترتیب می‌توانید یک تیکت ارزان هواپیما برای خود تهیه کنید. بلیط روزهای وسط هفته معمولاً ارزان‌تر از تعطیلات آخر هفته است. همچنین در تعطیلات و یا مناسبت‌های مختلف قیمت بلیط ها افزایش می یابد. به عنان مثال در مناسبت‌های مذهبی سفر به شهرهای مربوط به آن‌ها افزایش می‌یابد و به طبع آن قیمت بلیط‌ های مختلف برای سفر به آن شهرها نیز افزایش می‌یابد.

شبکه های اجتماعی را دنبال کنید!

بسیاری از مراکز فروش بلیط دارای صفحه‌های مخصوص به خود در شبکه‌های اجتماعی هستند. دنبال کردن این شبکه‌ها، مخصوصاً برای افرادی که به طور دائم در حال مسافرت با هواپیما و یا حتی قطار هستند، باعث می‌شود که از زمان انواع پروازها مطلع شوند تا بتوانند به موقع از تخفیف‌ها و امکانات مختلفی که توسط شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی قرار داده می‌شود، اطلاع پیدا کنند. در نتیجه ‌می‌توانند یک تیکت ارزان برای سفر با هواپیما یا قطار خریداری کنند.

از تورهای مسافرتی استفاده کنید!

اگر قصد سفر چند روزه با هواپیما دارید، استفاده از تورهای مسافرتی می‌تواند هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهد. زیرا در این تورها که توسط آژانس‌های هواپیمایی برگذار می‌شوند، علاوه بر این که یک تیکت ارزان برای مسافرت با هواپیما ارائه می‌شود، سایر امکانات دیگر مانند هتل و کرایه تاکسی و وعده‌های غذایی را نیز با قیمتی پایین‌تر از حد معمول به مسافران خود ارائه می‌دهند.

Originally posted on ۱۱/۳۰/۱۳۹۹ @ ۶:۲۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید