بهترین روش برای خرید بلیط هواپیما اینترنتی

0
3759
خرید بلیط هواپیما اینترنتی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید بلیط هواپیما اینترنتی

ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما / قطار به خرید بلیط هواپیما اینترنتی می پردازیم، که یک روش بسیار مقرون به صرفه و تازه است که در سالهای اخیر باب شده و تقریباً تمام شرکت ‌های هواپیمایی به منظور رفاه حال مشتریان و همچنین ساده تر شدن کار خود از آن برای رزرو بلیط هواپیما استفاده می کنند. از مهمترین مزایای استفاده از این روش می‌توان به کاهش ترافیک های خیابانی، صرفه جویی در زمان بالابردن کارایی آژانس ‌های هواپیمایی به منظور انجام فعالیت های مفید تر و … اشاره کرد.

خرید بلیط هواپیما اینترنتی در ژورنال نوبشو

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید تا علاوه بر خرید امن و مطمئن بتوانید لیست پروازهای بیشتری را در اختیار داشته باشید، بدین منظور پیشنهاد می کنیم به سایت نوبشو مراجعه نمایید تا با آژانس های فروش بلیط هواپیمایی در ارتباط باشید و علاوه بر در دسترس بودن لیست پروازها به توانید از سایر اطلاعات همانند تاریخ و زمان پرواز، شماره پرواز و قیمت بلیط در کلاس های مختلف استفاده نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.nobesho.com

خرید بلیط هواپیما اینترنتی چه مزایایی دارد؟

همانطور که عنوان شد خرید اینترنتی بلیط هواپیما شرایط را برای شما فراهم می کند که بتوانید در ۲۴ ساعت از شبانه روز وارد سایت‌های اینترنتی شوید و بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید این فرایند مزایای زیادی را برای شما به دنبال دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جستجو بر اساس سفرهای دلخواه

در زمان مسافرت امکان اطلاع از تمامی پروازها و مسیرها یکی از امتیازات مهم خرید بلیط به صورت اینترنتی می باشد شما می توانید به سایت های هواپیمایی مراجعه کرده و با پر کردن فرمی که در اختیار شما قرار داده می شود از اطلاعات عنوان شده مطلع شوید.

در روش فوق ابتدا نوع پرواز خود از نظر یک طرفه یا دوطرفه بودن آن مشخص می کنید اما در صورتی که تاریخ برگشت شما مشخص نیست می توانید با غیر فعال کردن قسمت بلیط برگشت، بلیط یک طرفه را برای خود رزرو نمایید.

در مرحله دوم می‌بایست فرودگاه مبدأ و شهر مقصد را مشخص نماید تا بتوان بر اساس آن تقویم سفرهای هوایی در اختیار شما قرار داده شود.

خرید بلیط هواپیما اینترنتی در ژورنال نوبشو

پس از مشخص شدن موارد فوق لازم است که تعداد مسافرین نیز تعیین‌ شود تا بر اساس آن لیستی از انواع روش های خرید بلیط به روش سیستمی و چارتر برای شما نمایش داده شود.

شایان ذکر است که با مراجعه حضوری به آژانس های هواپیمایی امکان رصد کردن اطلاعات فوق به هیچ عنوان برای شما فراهم نمی باشد.

  • قابلیت استرداد بلیط

یکی دیگر از مزایای مهم خرید اینترنتی بلیط هواپیما قابلیت استرداد آن می باشد در صورتی که از رزرو بلیط پشیمان شده اید می توانید به سایت مربوطه مراجعه کرده و در قسمت استرداد آنلاین، پرواز را کنسل کنید. لازم به ذکر می باشد که هر گونه کنسلی جریمه خاص خود را دارد که میزان آن به شرکت هواپیمایی بستگی خواهد داشت البته نوع بلیط نیز در قابلیت استرداد آن نیز دخیل می باشد یعنی شما نمی توانید بلیط چارتری را کنسل کنید مگر آن که قواعد چارتر کننده بر این قابلیت امکان پذیر باشد.

مطالب پیشنهادی
اطلاعاتی که لازم است درباره رزرو بلیط ماهان بدانید

خرید بلیط هواپیما اینترنتی در ژورنال نوبشو

  • پاسخگویی شبانه روزی

برخی مواقع ممکن است سفرها به صورت یکباره صورت پذیرد در چنین حالتی لازم به رزرو بلیط در برخی ساعات شبانه روز می باشد. اما چنانچه قصد مراجعه حضوری داشته باشید می بایست تا زمان آغاز ساعات کاری آژانس های هواپیمایی صبر کنید این در صورتی است که در زمان خرید بلیط هواپیما اینترنتی نیاز به صبر کردن نیست و در هر ساعت شبانه روز می توانید بلیط خود را بر اساس ساعت پرواز، شرکت هواپیمایی، کلاس پرواز و نوع بلیط خریداری نمایید چنانچه در طی فرآیند خرید خطا یا مشکلی ایجاد شود می توانید با بخش پشتیبانی از خرید بلیط تماس گرفته تا درصدد رفع خطاهای ایجاد شده برآیند.

  • خرید انواع بلیط بر اساس لیست قیمت

پرواز چارتر و بلیط لحظه آخری از اهمیت و محبوبیت زیادی در میان مسافرین برخوردار است به همین دلیل در زمان خرید این نوع از بلیط ها می بایست سرعت عمل لازم را داشته باشید برای اینکه بتوانید از قیمت و اطلاعات کامل در رابطه با بلیط چارتری مطلع شوید می‌توانید با مراجعه به وبسایت های معتبر و قسمت بلیط چارتر آنلاین از کلیه اطلاعاتی که شامل مقصد مسیر پرواز تاریخ و زمان و قیمت بلیط می باشد آگاه شوید.

ژورنال نوبشو

قابلیت استرداد بلیط هواپیما اینترنتی

این قابلیت در زمان مراجعه حضوری به آژانس های هواپیمایی به تعداد ۵ بلیط برای شما امکان پذیر می باشد در حالی که اگر از روش آنلاین و اینترنتی استفاده کنید با لیست پیشنهادی زیادی مواجه خواهید شد که حق انتخاب بیشتری را برای شما فراهم می نمایند.

بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما اینترنتی چه ویژگی هایی دارد؟

با وجود پیشرفت تکنولوژی و فناوری آژانس های هواپیمایی زیادی در سراسر کشور قابلیت خرید اینترنتی بلیط را برای مشتریان خود فراهم نموده اند اما سوال مهم این است که چطور می‌توان به این ‌سایت‌ها اطمینان کرد؟

بسیار ساده است می توانید به واسطه کسب اطلاعات در رابطه با اعتبار و شهرت سایت مربوطه خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید اما اینکه سایت هواپیمایی می بایست چه ویژگی هایی برای کسب اعتماد مشتریان داشته باشد، شامل موارد زیر می باشد:

  • سایت مربوطه می‌بایست نماد الکترونیکی را داشته باشد، این نشان توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعطا خواهد شد.
  • ارائه بلیط چارتری معتبر به همراه قیمت های ویژه
  • قابلیت رزرو آنلاین کنسلی و استرداد مبلغ پرداختی
  • امکان دسترسی مشتریان به سایت برای رزرو بلیط در طول شبانه روز
  • قابلیت ایجاد تغییر در اطلاعات بلیط از زمان رزرو تا روز پرواز
  • قابلیت پشتیبانی از درگاه های آنلاین پرداخت معتبر

 

Originally posted on ۱۱/۲۶/۱۳۹۹ @ ۷:۲۶ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید