اطلاعاتی که لازم است درباره رزرو بلیط ماهان بدانید

0
3495
رزرو بلیط ماهان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

رزرو بلیط ماهان

هدف ما از ارائه ی این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما بالا بردن سطح اطلاعات شما در زمینه ی رزرو بلیط ماهان می باشد تا از این طریق با آگاهی بیشتری اقدام به انجام این دسته از فعالیت ها و پیگیری های بعدی آن نمایید. شرکت هواپیمایی ماهان امروزه با تکیه بر تجارب مدیران فعال و آگاه خود توانسته است عنوان برترین شرکت هواپیمایی را در سطح کشور کسب نموده و با خدمات بی نظیر خود روزانه مسافران زیادی را به مقاصد مختلف جا به جا نماید. این شرکت در ابتدای تأسیس تنها در حوزه ی پروازهای داخلی فعالیت داشت اما به مرور زمان با تلاش های بی وقفه ی خود توانست پروازهای خارجی و بین المللی را نیز به لیست پروازهای خود اضافه نماید. در ادامه به بررسی هرچه بیشتر این شرکت هواپیمایی و رزرو بلیط ماهان می پردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رزرو بلیط ماهان در ژورنال نوبشو

بیان اجمالی تاریخچه ی تأسیس شرکت هواپیمایی ماهان

قبل از بیان ویژگی ها و شرایط رزرو بلیط ماهان قصد داریم تا اطلاعات مختصری از تاریخچه ی تأسیس این کمپانی بزرگ را در اختیار شما قرار دهیم. شرکت هواپیمایی ماهان ابتدا در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز نمود و همان گونه که بیان شد در سال های اول شروع کار تنها در حوزه ی پروازهای داخلی به مسافران خدمات ارائه می نمود. ماهان ایر در ابتدا تنها دارای ۲ فروند هواپیما برای تمام خطوط خود بود و تمامی خدمات خود را نیز را از طریق این دو هواپیما در اختیار مسافران خود قرارمی داد.

جالب است بدانید هواپیمایی ماهان اولین پرواز خود را به مقصد کرمان در سال ۱۳۷۲ تجربه نمود و توانست با تکیه بر تجارب و دانش مدیران فعال و برجسته ی خود در همان سال پرواز خارجی خود را نیز از تهران به دبی انجام دهد. آغاز انجام پروازهای خارجی و ارائه ی خدمات هواپیمایی ماهان در این سال یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت به شمار می رود که توانست زمینه های لازم برای طی نمودن گام های موثرتر را برای این کمپانی فراهم نماید. امروزه شما می توانید از تمامی خدمات منحصر به فرد این شرکت برای مسافرت های خود بهره مند شده و نهایت لذت را از سفر خود ببرید. همچنین این شرکت با استفاده از وبسایت های شخصی خود این امکان را به شما می دهد تا به صورت آنلاین نیز به رزرو بلیط ماهان به مقاصد مختلف پرداخته و با خیالی آسوده به انجام فعالیت های روزمره ی خود بپردازید.

رزرو بلیط ماهان در ژورنال نوبشو

کلاس های پروازی هواپیمایی ماهان و خدمات منحصر به فرد آن ها

شرکت هواپیمایی ماهان برای مسافران خود خدمات متنوعی را در نظر گرفته است و شما می توانید پروازهای خود را طی کلاس های پروازی مختلفی توسط این شرکت تجربه نمایید. این کمپانی تمامی پروازهای خود را به صورت اکونومی یا معمولی و بیزینس یا تجاری انجام می دهد. تفاوت هایی میان این دو پرواز وجود دارد و تمامی اطلاعات لازم در زمینه ی آن ها را می توانید قبل از رزرو بلیط ماهان کسب نمایید.

مطالب پیشنهادی
سایت رزرو بلیط هواپیما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تهیه ی بلیط به صورت کلاس اکونومی کاملاً اقتصادی بوده و شما را متحمل هزینه های بالایی نمی نماید اما درمقابل تمامی خدماتی که توسط این دسته از پروازهای ماهان دراختیار مسافران قرار می گیرند نیز معمولی می باشد. بهتر است بدانید خدماتی که توسط این سری از پروازهای ماهان ارائه می گردند در سطح بالاتری از شرکت های دیگر قرار دارند بدین صورت که شما حین پرواز فضای باز تر و صندلی های راحت تری را می توانید مشاهده نمایید. تمامی سرویس های غذایی در این نوع از پروازهای کمپانی ماهان دارای استاندارد های لازم می باشد تا بتوانید با خیالی آسوده این دسته از پروازهای هواپیمایی ماهان را برگزینید. طبق قوانینی که برای این دسته از پروازها در نظر گرفته شده است هر مسافر می تواند تا ۳۰ کیلوگرم بار را همراه خود داشته باشد.

نوع دیگر پروازهای این شرکت هواپیمایی که می توانید در هنگام رزرو بلیط ماهان انتخاب نمایید پروازهای بیزینس یا تجاری می باشد که دارای قیمت های بالاتری نسبت به پروازهای اکونومی می باشد اما در مقابل خدمات بیشتری را نیز می توانید از این شرکت هواپیمایی در طول سفر خود دریافت نمایید. هواپیماهایی که برای این دسته از پروازها در نظر گرفته شده اند دارای صندلی کمتری بوده و شما راحت تری بیشتری را می توانید تجربه نمایید.

وعده های غذایی مفصل و امکانات بالای این دسته از بلیط ها شما را متحمل هزینه های بیشتری برای رزرو می نماید. شما می توانید در طول سفر خود نوشیدنی ها و انواع مختلفی از غذاهای خارجی و ایرانی را سرو نموده و از این دسته خدمات بی نظیر شرکت هواپیمایی ماهان نهایت لذت را ببرید. در صورتی که زمانی بیشتر از ۳ ساعت را در هواپیما سپری نمایید می توانید از سیستم های صوتی و تصویری منحصر به فرد این کمپانی بهره مند شده و راحتی بیشتری را تجربه کنید. علاوه بر مواردی که برای پروازهای کلاس بیزینس بیان شد شرکت هواپیمایی ماهان برای این دسته از مسافران خود سرویس هایی با عنوان لانژ را نیز در نظر گرفته است که خدماتی همچون اینترنت وای فای، بازی و سرگرمی های متنوع برای کودکان، روزنامه های مختلف ایران و جهان را دراختیار شما قرار می دهد.

رزرو بلیط ماهان از طریق سایت هواپیمایی ماهان

ماهان ایر جهت ارتقای سطح خدمات خود وبسایت هایی را برای مسافران خود در نظر گرفته است که شما می توانید با مراجعه به این وبسایت ها از خدمات بی نظیر این شرکت همچون خرید بلیط هواپیمایی ماهان، تغییر، استرداد و پیگیری های لازمه بهره مند شده و سفری مطمئن و لذت بخش را تجربه نمایید.

رزرو بلیط ماهان در ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۱۲/۰۶/۱۳۹۹ @ ۹:۰۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید