بهترین پیشنهاد برای خرید کرم آبرسان ارزان قیمت کدام است

0
8693
کرم آبرسان ارزان قیمت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید انواع کرم پوست آبرسان ارزان قیمت

کرم آبرسان ارزان قیمت: برای داشتن پوستی زیبا و شاداب آبرسانی وهیدراته نگه داشتن آن اهمیت بسیار دارد.استفاده از کرم های آبرسان مناسب مانع پیری و ایجاد چین و چروک خواهد شد. با توجه به تأثیر مخربی که نوع آب و هوا و همچنین آلودگیها بر روی پوست دارد و خشکی پوست را تشدید میکند توصیه میشود درطی روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید و از کرم آبرسان استفاده کنید.

کرم آبرسان ارزان قیمت در ژورنال نوبشو

کرم آبرسان بخریم یا مرطوب کننده؟

برخلاف باور عموم کرم های آبرسان و مرطوب کننده از لحاظ ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند. کرمهای آبرسان با توجه به مواد مفیدی که در فرمولاسیون خود دارند پوست را به خوبی رطوبت رسانی میکنند. اما ساختار کرم های مرطوب کننده بر پایه روغن است، به این صورت که لایه ی محافظی بر روی پوست تشکیل میدهند و از خروج آب جلوگیری میکنند. این مواد مرطوب کننده علاوه بر کاهش خشکی پوست موجب لطافت آن نیز میشوند. اما کرمهای آبرسان به دلیل وجود گلیسیرین و نیز هیالورونیک اسید رطوبت را از هوا یا پوست فرد جذب کرده و در سطح پوست نگه میدارند. در نتیجه پوست شما همزمان به هردوی این کرمها نیازمند است. بنابراین برای هیدراته نگه داشتن پوست توصیه میشود حتماً کرم های آبرسان را در روتین روزانه خود جای دهید.

راهنمای خرید کرمهای آبرسان ارزان قیمت و مناسب

برخلاف آنچه تصور میشود مراقبت از پوست و حفظ شادابی و طراوت آن پر هزینه نیست و هر فرد با شناخت درست از نوع پوست خود و به دست آوردن اندکی اطلاعات علمی میتواند محصولی خوب و با قیمت مناسب برای خود انتخاب کند. آبرسان هایی که در ساختار خود هیالورونیک اسید و عصاره میوه هایی چون آووکادو و خیار دارند جزء بهترین مدل کرم آبرسان صورت به شمار می آیند.

برای کسب اطلاعات جامع و مفید در زمینه خرید کرم های آبرسان ارزان قیمت به سایت نوبشو مراجعه کنید. برای این منظور کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.nobesho.com

در ادامه این مقاله به معرفی تعدادی از پرطرفدارترین محصولات ایرانی می پردازیم که پیشنهادهای خوبی برای خرید کرم آبرسان ارزان قیمت هستند.

معرفی بهترین برندهای کرم آبرسان ایرانی

کرم آبرسان ارزان قیمت در ژورنال نوبشو

  • برند کامان

از محبوب ترین محصولات مراقبتی پوست در ایران است. در میان محصولات این شرکت کرم آبرسان کلاژن از سری های این برند است که مناسب تمام انواع پوست می باشد.

امتیاز این کرم نسبت به دیگر کرمها این است که خاصیت کلاژن سازی دارد و باعث میشود پوست شما سفت شده و خاصیت ارتجاعی پیدا کند. کرم کامان را میتوان بدون نگرانی هر شب استفاده کرد و بعد از گذشت مدتی تاثیر شگفت انگیز آن را بر چین و چروکهای ریز صورت مشاهده کرد. همچنین این کرم مانع دچار شدن پوست به پیری زودرس میشود.

این محصول علاوه بر اینکه گزینه مناسبی برای خرید کرم آبرسان ارزان قیمت است، با دارا بودن ویتامینهای آ،ب۱،ب۳، و ب۵ و نیز عصاره آناناس در ترکیبات خود علاوه بر رایحه ملایم کار رطوبت رسانی به پوست را به خوبی انجام میدهد.

ژورنال نوبشو

  • کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سوپکس

با فرمولی ویژه و حاوی ترکیباتی نظیر گلیسیرین، عصاره آووکادو و هلو میباشد. همانطور که می دانیم این میوه ها سرشار از ویتامین های گروه آ، ب،ای، سی و آنتی‌اکسیدان‌ هستند، که باعث میشود خاصیت ارتجاعی پوست که با بالا رفتن سن کاهش پیدا میکند، بهبود یافته، جوانی و طراوت پوست حفظ شود..

این کرم علاوه بر آبرسانی فوق العاده بخاطر وجود ویتامین سی در ترکیبات خود باعث شادابی پوست میگردد. از خصوصیات بارز این کرم میتوان به رفع خشکی پوست اشاره کرد. این محصول توانسته است حدود ۹۰ درصد رضایت مصرف کنندگان را به دست آورد.

کرم آبرسان ارزان قیمت در ژورنال نوبشو

  • کرم آبرسان پوست شون

از برندی شناخته شده در ایران است. کرم آبرسان شون برای پوست‌های معمولی پیشنهاد می یشود و به دلیل وجود هیالورونیک اسید در ترکیب خود اثرات ترمیمی خوبی روی پوست دارد.

هیالورونیک اسید بطور طبیعی در پوست هر شخص وجود دارد و وظایف زیادی به عهده دارد. از جمله:حفظ رطوبت، خاصیت کشسانی، ترمیم بافتهای آسیب دیده، محافظت از کلاژن والاستین پوست. متاسفانه در اثر بالا رفتن سن پوست اسید هیالورونیک را از دست میدهد. شما میتوانید با صرف هزینه بسیار اندک و خرید کرمهای آبرسان ارزان قیمتی مانند شون این ماده حیاتی رابه پوست خود هدیه دهید.

مطالب پیشنهادی
کرم آبرسان چیست

ژورنال نوبشو

  • کرم آبرسان و تقویت کننده پوست موتاک مدل عصاره آلوورا :

این محصول یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال خرید یک کرم ارزان قیمت ایرانی هستند. کرم موتاک تولید شرکت ترنجان است که اکثر محصولاتش گیاهی است. امروزه کسی نیست که از خواص بی نظیر آلوورا بی اطلاع باشد. حتی عده ای از خود گیاه برای مراقبت از پوستشان استفاده میکنند، ناگفته نماند که این روش علاوه بر دردسرهایی که دارد، ممکن است با ایجاد آلرژی به دلیل استخراج نامناسب ژل همراه باشد. توصیه ما به شما استفاده از کرمهای کاملاً گیاهی مانند کرم آبرسان ترنجان است که نه تنها همه ۱۲ نوع ویتامین موجود در گیاه آلوء ورا را با هم دارد، به سهولت هم قابل استفاده است. از طرفی بخاطر قیمت ارزان بسیار مقرون بصرفه است. علاوه بر اینها این محصول حاوی موم زنبور عسل، عصاره بابونه و روغنهای پر خاصیتی مثل روغن بادام و نارگیل است و به همین دلیل خاصیت ترمیمی و ضد التهابی برای پوست دارد. این کرم را هم در روز و هم درشب میتوان استفاده کرد و برای انواع پوست توصیه میشود.

 ژورنال نوبشو

  • کرم آبرسان اسپانول:

حاوی عصاره آلوورا از دیگر کرمهای قیمت مناسب است که به دوستداران رایحه آلوء ورا پیشنهاد میشود. این محصول با دارا بودن عصاره کاملاً طبیعی گیاه آلوء ورا لایه های عمیق پوست را بطور موثری آبرسانی میکند و طراوت و تازگی را پوست هدیه میکند. فورمولاسیون خاصی که در ترکیب این کرم به کار رفته است باعث میشود خشکی و کشیدگی پوست بطور کامل رفع گردد. ویژگی منحصر بفرد این کرم این است که ساختار آن فاقد مواد شیمیایی نظیر پارابن، سیلیکون، فتالات و رنگهای مصنوعی است و این یک امتیاز مهم برای این کرم به شمار میرود.

ژورنال نوبشو

  • ژل کرم آبرسان آمبرلا مدل الیو

بطور خلاصه میتوان گفت این محصول یک آبرسان موثر و قوی ایرانی است که بخاطر قیمت مناسبش میتواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد. این محصول حالت ژل مانند دارد که بسیار زود جذب پوست می‌شود و به دلیل وجود ویتامین های ای و ب۵ پوست را تقویت میکند. آنتی اکسیدان موجود در فرمولاسیون این کرم به حفظ شادابی پوست کمک میکند.

 

معرفی بهترین کرم آبرسان در نوبشو

کرم آبرسان وژل لیفتینگ آلوورا سودا ۵۰۰ میلی لیتر

برند:سودا
مناسب برای:پوست خشک , پوست مختلط , پوست معمولی
حجم:۵۰۰ میلی لیتر
SPF:ندارد
نوع محفظه نگه دارنده:تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده:پلاستیک
کشور مبدا برند:ایران
ویتامین:ندارد

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN حجم ۲۰۰ میلی لیتر

برند:کامان
مناسب برای:انواع پوست
حجم:۲۰۰ میلی لیتر
SPF:ندارد
نوع محفظه نگه دارنده:کاسه‌ای
جنس محفظه نگه دارنده:پلاستیک
کشور مبدا برند:ایران
ویتامین:دارد

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل av3500 حجم ۹۰میلی لیتر

برند:سوپکس
مناسب برای:پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , پوست چرب , انواع پوست
حجم:۹۰ میلی لیتر
SPF:ندارد
نوع محفظه نگه دارنده:تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده:پلاستیک
کشور مبدا برند:ایران
ویتامین:دارد

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10+E حجم ۲۰۰ میلی لیتر

برند:کامان
مناسب برای:انواع پوست
حجم:۲۰۰ میلی لیتر
SPF:ندارد
نوع محفظه نگه دارنده:کاسه‌ای
جنس محفظه نگه دارنده:پلاستیک
کشور مبدا برند:ایران
ویتامین:دارد

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل M حجم ۲۰۰ میلی لیتر

برند:کامان
مناسب برای:انواع پوست
حجم:۲۰۰ میلی لیتر
SPF:ندارد
نوع محفظه نگه دارنده:کاسه‌ای
جنس محفظه نگه دارنده:پلاستیک
کشور مبدا برند:ایران
ویتامین:دارد

کرم آبرسان شون مدل Herbal Origin حجم ۵۰ میلی لیتر

برند:شون
مناسب برای:پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی
حجم:۵۰ میلی لیتر
SPF:ندارد
جنس محفظه نگه دارنده:پلاستیک
کشور مبدا برند:ایران
ویتامین:دارد
نوع ویتامین:ویتامین E , ویتامین B۵

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید