برای خرید رژ لب اینترنتی باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم

0
7279
خرید رژ اینترنتی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

به کیفیت خرید محصول دقت بیشتری کنید

با توجه به افزایش روز افزون قیمت کالاها اکثر افراد به دنبال محصول با قیمت پایین هستند که بسیار مشتری را وسوسه می کند. اینکه محصولی را با قیمت کم و برند تقلبی دریافت کرده اید بسیار مایوس کننده است و استفاده از آن می تواند تبعات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. همانطور که می دانید برای خرید رژ اینترنتی، امکان تست محصولات از نزدیک وجود ندارد و این می تواند انتخاب شما را با مشکل رو به رو کند. بنابراین بهترین راه این است که شما برند اصلی را از فروشگاه های معتبر دریافت کنید.

کدام رژ لب به صورت شما زیبایی بیشتری می بخشد؟

همان طور که در سری مقالات راهنمای خرید رژ لب اشاره شد، رژ لب ها نوع های مختلفی دارند که بسته به نیاز مخاطب تولید شده اند مانند براق، مات و کرم، که همگی درجه بندی های خاصه خود را دارند. همانطور که می دانید سلیقه ها در انتخاب متنوع است، این خود شما هستید که با زیبایی و خصوصیات چهره خود آشنایی دارید. به عنوان مثال من به رژ لب ساتن علاقمندم پس بسته به نوع رژ لب ممکن است در روز با انواع مختلف لباس و نوع آرایشم از جنس براق یا مات استفاده کنم. پس همه این ها به میزان سلیقه و استفاده شما از محصولات مربوط می شود.

خرید رژ اینترنتی در ژورنال نوبشو

آشنایی با نوع های مختلف رژ لب

رژ لب ها فقط در رنگ ها متفاوت نیستند. انواع مختلفی از آنها مانند جامد یا مایع در بازار وجود دارند که از نظر بافت و جنس به کار برده شده در آنها متفاوت هستن. شناخت نوع ها و کیفیت آنها شما را در خرید رژ اینترنتی کمک می کند.

در ادامه با انواع مختلفی از رژ لب های موجود در بازار آشنا می شویم. برای خرید رژ اینترنتی باید به خصوصیات زیر توجه کنید.

  • رژ لب کرمی و خصوصیات آن

اگر به دنبال رژ لب درخشنده هستید که پوشش خوبی به شما دهد مطمئنا انتخاب هوشمندانه ای کرده اید چرا که این دسته از رژ لب ها معمولاً مقاومت و ماندگاری زیادی در لب ها دارند. از جمله فواید آن مقاومت پوست لب و برجسته نشان دادن آن می شود که فقط باید دقت زیادی در انتخاب رنگ آنها کرد.

خرید رژ اینترنتی در ژورنال نوبشو

  • رژ لب مایع و خصوصیات آن

اکثراً بانوان گرایش به سمت رژ لب مایع دارند چون می دانند که استفاده از آن بسیار راحت است و زیبایی چهره شان را ده برابر می کند. برای خرید اینترنتی رژ لب مایع باید کاملاً دقت کنید که محصول نه زیاد تیره و نه خیلی روشن باشد، زیرا اگر بی دقت انتخاب کنید آرایش شما غلیظ و بد فرم می شود. به یاد داشته باشید برای استفاده از رژ مایع حتماً باید از قلم موی مخصوص استفاده کنید.

 ژورنال نوبشو

  • رژ لب شفاف و خصوصیات آن

این دسته از رژ لب ها فقط برای سنین نوجوان و آرایش های روزمره معمولی بکار می رود، رنگ جالب و قابل توجهی ندارد و باعث می شود که از خشکی لب ها جلوگیری و رنگ شفاف تری به آن القا شود.

  • رژ لب مات و خصوصیات آن

یکی از کاربردی ترین رژ لب ها در بین سنین مختلف بانوان رژ لب های مات هستند که زیبایی ظاهری خانم ها را چند برابر می کند و ماندگاری بالایی دارد. این دسته رنگبندی های زیادی را در خود جای داده اند که بسته به نوع سلیقه اشخاص در مجالس مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از بدی های این نوع این است که ماندگاری بیش از حد آن باعث سنگینی و خستگی در لب ها می شود.

مطالب پیشنهادی
وبسایت های لوازم آرایشی

خرید رژ اینترنتی در ژورنال نوبشو

  • لاک لب و خصوصیات آن

این دسته براق نیستن و برای مناسبت های خاص از آنها استفاده می شود و بهترین انتخاب برای عروس خانم ها است زیرا لب ها را براق نمی کند و پوشش مناسبی به آن می دهد استفاده طولانی مدت از آن باعث خستگی نمی شود.

ژورنال نوبشو

رژ لب خوب و بد

برای خرید رژ اینترنتی باید بدانید که یکی از حساس ترین و آسیب پذیرترین لوازم آرایشی مربوط به لب ها و چشم ها است، زیرا این نواحی بسیار آسیب پذیر و ضعیف هستند. حجم زیادی از این تولیدات مختص این نواحی است، این داد و ستد پر سود راه را برای افراد سودجو هموار می کند، که می تواند زنگ خطر جدی برای افراد بی توجه و نا آگاه باشد.

در انواع رژها مواد شیمایی و مواد طبیعی به کار رفته اند اما نکته مهم این است که چه مقدار از این مواد در آنها بکار رفته است. یکی از عوامل نگران کننده در رابطه با ترکیب مواد رژ وجود سرب در این مواد آرایشی حساس است، برخی معتقدن که وجود این عنصر باعث ابتلای بانوان به سرطان می شود اما تا به حال گمانی زنی های زیادی راجب این ادعا مطرح شده است ولی فعلاً مدرک علمی مستندی برای آن وجود ندارد.

برای پاک کردن جای رژ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای از بین بردن کامل جای رژ همیشه روش های مختلفی در بین بانوان مرسوم بوده و می تواند چالش جدی در این رابطه باشد. سعی کنید به همراه خرید رژ اینترنتی یک دستمال مخصوص پاک کننده نیز سفارش دهید، از دستمال نرم و کرم های مخصوص پاک کننده رژ استفاده کنید در این روش لب شما مرطوب باقی می ماند و سلامت لب ها تضمین می شود، اما می توانید بسته به سلیقه خود از وازلین یا کرم های پوستی استفاده کنید.

اگر دستمال نرم و نازک کنار خود دارید می توانید با حرکت دادن مچ دست بصورت چرخشی مواد رنگی را پاک کنید. بخاطر داشته باشید که حتماً شما باید بعد از این عمل از مواد مرطوب کننده جهت زخم نشدن لب های خود و مانع از ترک خوردن و زخم شدن شوید. توصیه می شود برای بانوانی که روزانه رژ لب مصرف دارند از وازلین یا مواد طبیعی مانند عسل یا خامه جهت مرطوب سازی استفاده کنند.

ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید