شیوه خرید بلیط از سایت بلیط هواپیما

0
3468
سایت بلیط هواپیما در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

سایت بلیط هواپیما

بلیط هواپیما در حال حاضر یکی از شایع ترین بلیط ها و وسیله برای مسافرت است، بلیط هواپیما دارای انواع و طراح های گوناگونی است، بیشتر مسافران اطلاعاتی در رابطه با انواع بلیط هواپیما ندارند و موقع خرید دچار نگرانی خواهند شد، چرا که خرید بلیط هواپیمای ارزان در حال حاضر جزء دغدغه‌های مهم به منظور تهیه بلیط هواپیما می باشد، اگر قصد دارید شیوه خرید بلیط از سایت بلیط هواپیما را یاد بگیرید این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما را تا پایان مطالعه کنید.

شیوه خرید بلیط از سایت

خرید بلیط از سایت بلیط هواپیما نیاز به موقعیت مناسبی دارد، اگر می‌خواهید در روزهای تعطیل به مسافرت بروید کمتر پیش می آید که بتوانید بلیط هواپیمای ارزان را تهیه کنید زیرا در آخر هفته ها و ایام تعطیلات بسیاری از افراد به مسافرت می روند و بلیط هواپیما با قیمت بیشتری عرضه می ‌شود، در حال حاضر سایت بلیط هواپیما در انواع گوناگونی وجود دارد که می توانید از طریق آن ها بلیط مورد نظر را خریداری کنید، بلیط چارتری یا بلیط لحظه آخری جزء ارزانترین بلیط های هواپیما می باشد که در بعضی شرایط به فروش می رسد.

مزایای تهیه بلیط از سایت بلیط هواپیما

در صورتی که توسط سایت بلیط خود را تهیه نمایید از مزایای زیادی بهره می ‌برید، چرا که شما در این سایت ها تنها از یک آژانس خریداری نمی ‌کنید بلکه انتخاب‌های بسیار زیادی پیش رویتان است و می‌توانید با جستجو در آن ها ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه نمایید، علاوه بر این سایت بلیط هواپیما به صورت آنلاین بلیط را عرضه می ‌کند و نیاز به صرف وقت نمی باشد.

بلیط هواپیمای خارجی برای افرادی که تمایل به مسافرت خارج از کشور دارند مناسب می باشد، ولی خرید این نوع بلیط از سایت در مقایسه با سایر بلیط ها قیمت بیشتری دارد البته با توجه به فاصله کشور متفاوت می باشد، یکی از اساسی ترین مزایای سایت بلیط هواپیما این است که امکان مقایسه و خرید بلیط خارجی با قیمت مناسب و امکانات را به وجود می آورد.

سایت بلیط هواپیما در ژورنال نوبشو

اطلاعاتی در رابطه با بلیط هواپیما سیستمی

بلیط هواپیمای سیستمی جزء بلیط هایی است که می توانید از سایت بلیط هواپیما خریداری کنید، این نوع بلیط دارای مزایای بسیار زیادی است یکی از مزیت‌های مهم بلیط هواپیمای سیستمی این است که می‌توانید آن را پس بدهید، به این معنا در صورتی که به هر علتی از پرواز منصرف شوید می توانید بلیط را پس بدهید و پول خود را دریافت نمایید، البته اگر فاصله زمانی پس دادن بلیط به پرواز خیلی کم باشد باید مبلغی را به عنوان غرامت به آژانس مسافرتی هواپیمایی پرداخت کنید.

سایت بلیط هواپیما در ژورنال نوبشو

شیوه خرید بلیط از سایت بلیط هواپیما

اگر می خواهید توسط سایت بلیط هواپیما بلیط خود را تهیه کنید می توانید از طریق مراحل زیر این امر را انجام بدهید؛

در صورت خرید بلیط از سایت پرواز داخلی را انتخاب نمایید، باید تعیین کنید که بلیط از چه نوعی از لحاظ یک طرفه یا دو طرفه باشد، پس از انجام این مرحله مبدأ و مقصد و دیگر اطلاعات را وارد نمایید سپس جستجو را انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی
سایت خرید بلیط هواپیما چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه جستجو شما کاملتر باشد می توانید از نوار سمت راست صفحه کمک بگیرید، این نوار حاوی ساعت حرکت، نوع بلیط، کلاس پروازی و کمپانی هواپیمایی می باشد، در این مرحله شما قادرید فیلتر را کنترل نمایید پس از انتخاب بر روی گزینه انتخاب، بلیط ‌رفت را کلیک کنید.

در این مرحله بلیط رفت ثبت خواهد شد و می توانید آن را تغییر بدهید، پس از این مرحله فهرستی از پروازها طبق تاریخی که انتخاب کرده‌اید نمایش داده می شود‌.

اگر تا به حال وارد سایت بلیط هواپیما نشده اید صفحه ای به عنوان حساب کاربری گشوده می‌شود و عملیات ثبت‌نام را می توانید انجام دهید، ولی اگر قبلاً در سایت مربوطه ثبت نام خود را انجام داده‌اید تنها نیاز به ایمیل و رمز عبور دارید، جهت ثبت نام لازم است که نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس، ایمیل و رمز عبور را وارد نمایید و پس از قبول کردن مقررات سایت ثبت نام را انتخاب کنید.

پس از تأیید اطلاعات این امکان وجود دارد که اطلاعات بلیط خود را و اطلاعات مسافران را ببینید، بعد از بررسی اطلاعات وارد شده آن ها را تأیید نمایید.

بعد از انجام مراحل فوق باید هزینه بلیط را پرداخت نمایید، در این مرحله از طریق پرداخت اعتباری یا پرداخت آنلاین وارد قسمت پرداخت شوید.

با تکمیل پروسه پرداخت بلیط شما صادر خواهد شد.

سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق آژانس‌های گوناگونی امکان پذیر می باشد در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید بهتر است به سایت نوبشو مراجعه کنید، در حال حاضر به علت دشواری رفت و آمد در سطح شهر و ترافیک باعث شده است که بیشتر افراد به فکر خرید بلیط هواپیما توسط سایت بلیط هواپیما باشند.

شما با کمک سایت بلیط هواپیما می توانید انواع بلیط ها را جستجو کنید و بلیط مورد نظر را انتخاب و رزرو نمایید سپس آن را دریافت کنید، برای خرید بلیط هواپیمای سیستمی با کمک آژانس های گوناگون مبدأ و مقصد و تاریخ پرواز را انتخاب نمایید سپس جستجوی خود را شروع کنید.

در مرحله انتخاب و رزرو بلیط فهرست کاملی از پرواز های موجود طبق ساعت و نوع ایرلاین و هزینه قابل نمایان است که بعد از مقایسه آن ها می توانید بهترین را انتخاب نمایید، در مرحله دریافت بلیط پس از انتخاب رزرو آن می بایست اطلاعات خود را تکمیل کنید و توسط درگاه الکترونیکی پرداخت را انجام بدهید تا بلیط دریافت شود.

در پایان از تمامی کسانی که این مقاله را مطالعه نمودند متشکرم.

 

Originally posted on ۰۱/۰۷/۱۴۰۰ @ ۸:۵۵ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید