قابلیت ها و کاربردهایی که باید درباره گیرنده دیجیتال خودرو بدانید

0
7223
گیرنده دیجیتال خودرو در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید گیرنده دیجیتال خودرو

همزمان با پیشرفت روز افزون علم و فناوری های مختلف دنیای دیجیتال نیز در این مسیر قدم گذاشته و تاکنون توانسته است پیشرفت های مختلفی را در زمینه های متفاوت کسب نماید. در سالیان قبل همه چیز براساس سیگنال های آنالوگ هدایت و مدیریت می شد اما امروزه دنیای دیجیتال جایگزین آنالوگ شده و توانسته است نوآوری های فوق العاده ای را نیز سبب شود. همانگونه که می دانید در آنتن های تلویزیونی که به واسطه ی سیگنال های آنالوگ هدایت می شوند این سیگنال با استفاده از آنتن به تلویزیون منتقل می شوند. این امر سبب می شود تا شما تنها قادر به تماشای تعداد محدودی از شبکه های تلویزیونی باشید و متعاقباً دردسرهای بسیاری نیز از جمله تنظیم نمودن آنتن و شرایط آب و هوایی را نیز به دنبال دارد. اما شما با استفاده از سیستم گیرنده دیجیتال خودرو می توانید تمامی این مشکلات را برطرف نموده و با خیال آسوده به تماشای تمام شبکه های تلویزیونی بپردازید. عملکرد سیستم های دیجیتال بدین گونه می باشد سیگنال ها از طریق فرستنده ی دیجیتال به تلویزیون منتقل می شوند. این مثال را می توان یک مثال ساده برای درک بهترسیگنال های دیجیتال و عملکرد آن ها دانست.

شما با استفاده از گیرنده دیجیتال خودرو نیز می توانید شبکه های دلخواه خود را دنبال نمایید. تفاوتی بین این که در منزل باشید یا در ترافیک و پشت چراغ قرمز وجود ندارد. گیرنده دیجیتال خودرو به شما این امکان را می دهد تا به واسطه ی آن درحین رانندگی برنامه ی دلخواه خود را با استفاده مانیتور تعبیه شده دنبال کنید. برندهای مختلفی در سراسر دنیا به امر تولید و توریع گیرنده دیجیتال خودرو مشغول می باشند که هر کدام از محصولات آن ها دارای کیفیت و قابلیت های مختلفی می باشند. افزایش آگاهی شما در این زمینه می تواند سبب می شود تا با چشم باز تری نسبت به خرید این دسته از محصولات اقدام نموده و بهترین ها را به خود و اطرافیان هدیه نمایید.

  • گیرنده ی دیجیتال خودرو مدل ۲۰۲ TUNER و ارمغان کیفیت برای شما

این مدل از گیرنده دیجیتال می تواند در زمینه ی مشاهده ی برنامه ی دلخواه کمک های شایانی به شما نماید. کیفیت بسیار بالایی داشته و می تواند گیرنده گی قدرتمندی را برای شما به همراه داشته باشد. آنتن دیجیتال این نوع از گیرنده دیجیتال خودرو کیفیت بالایی داشته و شما می توانید به راحتی از این دستگاه استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به خروجی دو حالته اشاره نمود که به صورت AV بوده و قابلیت های بسیاری دارد. ورودی برقی که برای این مدل از گیرنده دیجیتال خودرو در نظر گرفته شده است معادل ۱۲ و ۲۴ ولت می باشد. این دستگاه می تواند کیفیت تصاویر را به صورت اچ دی در اختیار شما قرار دهد تا نهایت لذت را از دیدن برنامه های خود تجربه نمایید.

باید گفت که این دستگاه نویز بسیار کمی داشته و در اکثر مواقع حتی بدون نویز می تواند تمامی عملکردهای خاص خود را به انجام رساند. شما می توانید از این گیرنده برای انواع مختلف خودروهای سنگین و سبک استفاده نموده و از قابلیت های بی نظیر آن بهره مند شوید. این دستگاه را می توان در دسته ی کوچک ترین گیرنده دیجیتال خودرو قرار داد و شما می توانید به راحتی از آن در خودرو خود استفاده کنید. موادی که در فرآیند ساخت این مدل از گیرنده دیجیتال خودرو استفاده شده است کیفیت بالایی داشته و بدنه آن کاملا ضد زنگ بوده و می تواند مدت های بسیاری برای شما کار نماید.

گیرنده دیجیتال خودرو در ژورنال نوبشو

-ویژگی های گیرنده ی دیجیتال خودرو مدل ۲۰۲ TUNER

جنس بی نظیر بدنه ی آن موجب شده است تا این دستگاه مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلفی که می توانند به گیرنده دیجیتال خودرو آسیب وارد نمایند داشته باشد. ورودی هایی که برای ریموت و خروجی تصویر در نظر گرفته شده است در کنار یک دیگر تعبیه شده اند. همچنین این مدل از گیرنده دیجیتال خودرو به کنترل مجهز می باشد که شما می توانید به وسیله ی آن دستگاه و کانال های مورد نظر خود را کنترل نمایید. شما می توانید این نوع گیرنده دیجیتال خودرو را در فروشگاه های متعددی تهیه نمایید.

مطالب پیشنهادی
گیرنده دیجیتال چیست و برای استفاده از آن چه ضرورت هایی وجود دارد؟

نوبشو موتور جستجوی کالا به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در منزل خود اقدام به تهیه ی لوازم مورد نیاز خود نمایید. کیفیت کالاهای عرضه شده توسط این موتور جستجو کالا از جمله گیرنده دیجیتال خودرو تضمین شده می باشد و می توانید با آرامش خیال اقدام به خرید ابزارهای مورد نیاز خود کنید. برقی که برای این مدل از گیرنده خودرو دیجیتال در نظر گرفته شده است می تواند کاملا با خودروهای سواری و سنگین سازگاری یابد و شما می توانید با تعبیه نمودن مانیتور در داخل خودرو از این دستگاه و قابلیت های منحصر به فرد آن بهره مند شده و لذت ببرید.

گیرنده دیجیتال خودرو در ژورنال نوبشو

  • برند مارشال و کیفیت بالای گیرنده خودرو دیجیتال آن ها

برند مارشال از جمله شرکت هایی می باشد که امروزه در زمینه ی تولید گیرنده دیجیتال خودرو نیز فعالیت دارد. اغلب دستگاه هایی که توسط این برند تولید و به بازار عرضه می شوند کیفیت معقولی داشته می توانند رضایت خاطر مصرف کنندگان را جلب نمایند. مدل های مختلفی از گیرنده خودرو دیجیتال توسط این برند به بازار روانه گردیده است که هر کدام از آن ها قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. شما نیز می توانید با تهیه ی این دسته از محصولات از این قابلیت ها استفاده نموده و از تماشای کانال ها برنامه ی مورد علاقه ی خود در خودرو نهایت لذت را ببرید.

از جمله مدل هایی که توسط این برند در بازار عرضه گردیده است می توان به ۱۸۱ME اشاره نمود که توانسته محبوبیت های بسیاری کسب نماید. نوع ریموتی که برای این مدل از گیرنده دیجیتال خودرو در نظر گرفته شده است ساده بوده و شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید. شما می توانید با استفاده از این دستگاه تمامی کانال ها و شبکه های تلویزیونی را دریافت نموده و تماشا کنید. خروجی این مدل از گیرنده دیجیتال خودرو به صورت AV بوده و دو آنتن ورودی به همراه دارد. با استفاده از این آنتن های ورودی می توان کیفیت بالای از تصویر را تجربه نمود. شما می توانید تمامی برنامه هایی که در حال پخش می باشند را بر روی حافظه های جانبی همچون USB ذخیره نموده و مورد استفاده قرار دهید. به همراه این محصول یک کنترل از راه دور به همراه دو باتری ، ۲ عدد آنتن چسبان و اکتیو ، کابل AV ، دفترچه راهنما و کارت گارانتی به شما ارائه می گردد. شما می توانید این دسته از محصولات را از فروشگاه اینترنتی نوبشو که لینک دسترسی به سایت آن را بخش پایین در اختیار شما قرار گرفته است اقدام به تهیه ی کالاهای مورد نیازخود نموده و با کیفیت بالای آن ها آرامش و رضایت خاطر کامل را به اطرافیان خود هدیه نمایید.

https://www.nobesho.com

گیرنده دیجیتال خودرو در ژورنال نوبشو

معرفی بهترین گیرنده دیجیتال خودرو در نوبشو

گیرنده دیجیتال خودرو مکسیدر مدل MX-22

برند:مکسیدر
قابلیت PVR با USB۲٫۰، ضبط برنامه‌ها بر روی فلش مموری USB یا هارد اکسترنال:دارد
قابلیت ضبط یک کانال و تماشای کانال دیگر در همان TS:ندارد
نمایشگر شماره کانال یا ساعت:ندارد
بازی:ندارد
گزینه جستجوی خودکار و دستی کانال‌ها:دارد
دستگاه ریموت کنترل با دکمه‌های میانبر رنگی:دارد
نمایشگر قدرت و کیفیت سیگنال دیجیتال دریافتی:ندار

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید