ست برس(براش) چه کاربرد و ویژگی در آرایش خانم ها دارد؟

0
8585
خرید ست برس آرایشی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید ست برس آرایشی

اولین اولویت بانوان در هر زمانی زیبا شدن بوده و هست که این زیبایی و اعتماد به نفس را می توانند از روش های مختلفی از جمله آرایش کردن به دست بیاورند اما آرایش کردن نیز احتیاج به لوازم و ابزاری درست و کاربردی دارد که بتواند انچه که در ذهن شماست به عمل بیاورد یکی از مهمترین این ابزارها خرید ست برس آرایشی است که در جعبه هایی با تعداد متفاوت و مدل های بسیار زیبایی در بازار وجود دارند و می توانید آن را تهیه کنید.

خرید ست برس آرایشی در ژورنال نوبشو

خرید ست برس آرایشی

خرید ست برس آرایشی در زیباتر آرایش خانم ها کارایی بسیاری دارد و نتیجه ی حاصل شده از کارتان با استفاده از براش ها برایتان لذت بخش می شود.

خرید ست برس آرایشی دارای چندین قلم مو با سایز و کاربرد متفاوت است یعنی باید متوجه این موضوع باشید که کدام یک را در چه موقعی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که جنس براش ها نیز اهمیت خاصی دارند برخی از آنها پس چندین بار استفاده شروع به ریزش می کنند اما آنهایی که دارای موی طبیعی می باشند از ماندگاری و نرمی بیشتری برخوردار هستند. آن دسته از براش هایی که موی پرتری دارند می توانند کارایی بهتری داشته باشند که این عامل روی قیمت خرید ست برس آرایشی تأثیر میگذارد و به شما توصیه می کنیم که مطابق با احتیاجی که دارید تعدادی از قلم موها مانند برس رژگونه، کرم پودر، سایه و…را برای رفع نیازتان تهیه کنید.

خرید ست برس آرایشی در ژورنال نوبشو

خرید ست برس آرایشی

قبل از خرید ست برس آرایشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

۱- جنس براش

۲- قیمت محصول

۳-انتخاب قلمو برحسب نیاز

۴- مدل براش مورد نظر

۵-براش هایی با جعبه و کیف زیبا برای جلوگیری از پخش شدن و نامرتب بودن

اما می پردازیم به این که در خرید ست برس آرایشی هر کدام از قلموها چه کاربردی دارند:

ست برس(براش)چه کاربرد و ویژگی در آرایش خانم ها دارد؟

  • برس کرم پودرها:

در اولین مرحله ی آرایش همیشه از کرم پودر ها استفاده میشود که باید به صورت طبیعی جذب پوست شوند.

ما پیشنهاد می کنیم از دو نوع براش استفاده کنید که ظاهر یکی از آنها به صورت تخت اما مخروطی شکل است که ابتدا باید از آن برای پخش شدن کرم روی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دوم پهن و گرد است که یک سری موهای تیز از آن بیرون زده اما نه به گونه ای که به پوست آسیب برساند و باید به صورت دورانی روی صورت استفاده کنید و برای یک دست شدن کرم مناسب است اما در انتها سعی کنید از اسفنج ها پس از استفاده از برس برای جذب کامل کرم استفاده کنید.

برای کانسیلر نیز به شما دو نوع براش را پیشنهاد می دهیم ولی اندازه ی آن ها نسبت به براش های کرم پودر کوچک تر هستند یکی از براش ها صاف است که می توانید با آن مواد کانسیلر را به جای مورد نظر بزنید و با دیگری که قلمویی باریک ولی سری پرو تخت دارد مواد را پخش کنید.

  • براش های مخصوص سایه ی چشم:

اگر قصد دارید به صورت حرفه ای سایه بزنید چندین نوع براش برای سایه موجود می باشد، یعنی برای قسمت درونی و بیرونی گوشه ی چشم، پشت پلک و در پایان برای محو کردن کامل و تقریبی سایه از آن ها استفاده کنید برای مثال براشی که سر تختی دارد را باید از بالا به پایین روی پلک بکشید که سایه به زیبایی پشت پلک شما قرار بگیرد و نوع دیگر ان برای کشیدن سایه زیر چشم به کار می رود.

  • براش کانتور در خرید ست برس آرایشی:

این براش نیز قلمویی متوسط است و سر آن تقریباً کج است و بیشتر برای کانتور کردن یعنی برای فرم دادن یا جاهایی مانند بینی که باعث خط انداختن روی ان و زاویه دادن استفاده می شود وبراشی در سایز بزرگ تربا سطحی مسطح که برای برجسته کردن گونه به کار می رود.

  • براش خط چشم و ابرو:

دو نوع براش که یکی از آن ها نوک تیز است و برای خط چشم نازک مناسب است و دیگری کوچک ولی سر ان به مقدار کم بزرگ تر است و تقریباً کج است که برای جدا کردن مژه ها از هم یا کشیدن قاب ابرو و داخلش و هم برای کشیدن خط چشم پهن به شما پیشنهاد می کنیم در واقع این براش سه کاربرد برای شما دارد.

مطالب پیشنهادی
ویژگی خرید ژل واکس موی خوب برای موها چیست؟

البته نوع دیگری از براش ابرو نیز وجود دارد که از انبرای شانه کردن ابرو در هنگام نامرتب بودن استفاده می شود.

  • فن براش در خرید ست برس آرایشی:

این براش بسیار نازک می باشد و از آن برای استفاده ی هایلایتر توصیه می شود این برس به فن براش نیز شناخته می شود و از آن در انتهای آرایش برای یک دست و پاک کردن صورت از مواد اضافی که ممکن است روی صورت جا بماند نیز استفاده می شود.

  • براش رژلب:

امروزه رژلب های پالتی به علت قیمت مناسبی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و برای استفاده از آنها ما براش ها را به شما پیشنهاد می دهیم و به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام استفاده می توانید با براش برای قسمت های میانی لب از رنگ روشن تر که باعث برجسته شدن لب می شود استفاده کنید و این امکان را به شما می دهد تا رنگ ها را به راحتی با یکدیگر فید کنید.

  • براش پودر های فشرده:

برای پودرهای فشرده یا همان پنکیک ها باید از براشی که بزرگ و سرتپل مانندی دارد استفاده کنید به این دلیل که باعث می شود زودتر مواد پخش شده و به همه جای صورت شما برسد اما اگر از براش کوچکتری استفاده کید باعث وقت گیری بیشتر و خستگی شما خواهد شد.

خرید ست برس آرایشی در ژورنال نوبشو

خرید ست برس آرایشی

با توضیحی که درباره ی کارایی براش ها و خرید ست برس آرایشی دادیم باید یک نکته را نیز به یاد داشته باشید که استفاده ی پی درپی و تمیز نکردن آنها می تواند برای صورت ضرر داشته باشد و باعث جوش و سیاهی پوست و… شود پس به شما توصیه می کنیم که هر چند وقت یک بار براش ها را با مواد شستشو مانند شامپو بچه یا… تمیز کنید.

امیدواریم توانسته باشیم که راهنمایی های لازم در مورد استفاده و خرید ست برس آرایشی که برای شما مفید و کاربردی باشد را در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم آرایشی ارائه داده باشیم.

 

Originally posted on ۰۱/۱۶/۱۴۰۰ @ ۷:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید