فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی نوبشو

0
6862
فروشگاه آرایشی بهداشتی نوبشو در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

فروشگاه آرایشی بهداشتی نوبشو

اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی معتبر هستید با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای آرایشی و بهداشتی همراه شوید: این روزها که به سختی می توانید از خانه بیرون روید به راحتی با فروشگاه آرایشی بهداشتی نوبشو محصولات خود را انتخاب کرده و با کمترین هزینه محصول خود را تحویل بگیرید. در جهان میلیون ها یورو در صنعت جادویی آرایشی و بهداشتی سرمایه گذاری شده است و طی زمان های متمادی به اهمیت و ارزش آن افزوده شده است. ایرانی ها همانطور که می دانید به شیک بودن تیپ و ظاهرشان اهمیت زیادی می دهند، این حرف تنها به نوع لباس و نوع آرایش موی سر ختم نمی شود بلکه گرایش اکثر بانوان به لوازم آرایشی مانند رژ لب، ریمل، انواع کرم و… است، بطوری که خانم های ایرانی دومین مصرف کننده این لوازم در خاورمیانه هستند.

فروشگاه آرایشی بهداشتی نوبشو با تکیه به محصولات برند و اصل توانسته در بین سایر رقبا از لحاظ کیفیت و محبوبیت سبقت بگیرد که این امر باعث رضایت مشتری و تشویق افراد به خرید های بدون واسطه در این روزهای سخت اقتصادی که اکثراً افراد به دنبال کاهش هزینه های اضافی هستند بشود.

لوازم موجود در این فروشگاه :

با خیال راحت می توانید در فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی نوبشو خرید کنید چون در اینجا همه لوازم آرایشی و بهداشتی طبقه بندی شده اند.

  • لوازم آرایش صورت :

ریمل یکی از لوازم آرایشی بسیار پر کاربرد در زندگی روزمره بانوان است. یکسری عوامل دست به دست هم می دهند که باعث نازک شدن و افتادگی مژه ها می شوند. یکی از آن عوامل افزایش سن افراد است که باعث می شود فرد follicle های مژه ضعیف تری داشته باشد، پس در نتیجه فرد مژه هایش ضعیف تر و نازکتر می شود. محلول های تقویت کننده می تواند عنصر شفا بخش برای رشد و قوی شدن follicle های مژه شوند.

در فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی نوبشو انواع تقویت کننده مژه و ریمل های اصل و برند وجود دارند که در ترکیب آنها شبدر قرمز که حاوی آنتی اکسیدان بسیاری است، بیماتوپر که باعث افزایش حجم مژه ها و زیبایی دو چندان می شود.

فروشگاه آرایشی بهداشتی نوبشو در ژورنال نوبشو

  • لوازم مراقبت از موی سر :

اگر نسبت به مراقبت روزانه از موهای سر بی توجه باشیم می تواند در بلند مدت آسیب جدی به موهای ما وارد شود. پس در خرید شامپو هایی ک خریداری می کنید کاملاً دقت کنید، هیچکس جز شما نمی تواند دکتر مناسبی برای خصوصیات فردیه خودتان باشد پوست ها معمولا به چند گروه اساسی تقسیم می شوند که عبارت اند از: موهای خشک، معمولی و موهای چرب.

در فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی نوبشو انواع شامپو نرم کننده های متناسب با موهای شما وجود دارد که شما را بعد از استفاده کاملاً غافل گیر می سازد.

فروشگاه آرایشی بهداشتی نوبشو در ژورنال نوبشو

  • لوازم بهداشتی برای پوست بدن های مختلف

اهمیت رطوبت رسانی به پوست بدن برای بانوان و آقایان اهمیت قابل توجهی دارد. غافل شدن از آن باعث بروز مشکلات جدی خشکی پوست همچون اگزما می شود.

دقت داشته باشید همانطور که افراد مختلف نوع پوست های متفاوتی دارند، استفاده از شامپو بدن در سنین مختلف نیز متفاوت است، باید مراقب باشید در مصرف شامپو ها افراط نکنید که باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری می شوند و سعی کنید از شامپو با خصوصیت آب رسانی استفاده کنید.

از بهترین برند های شامپو بدن ایرانی می توان به صحت، گلرنگ، پرژک اشاره کرد که حاوی گلیسیرین و مواد ضد عفونی کننده و آنتی باکتریال هستند.

مطالب پیشنهادی
آشنا شدن با راهنمای کامل و جامع خرید لوازم آرایشی بهداشتی

در فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی نوبشو کالاهای ضروریه دیگری از جمله ابزار و لوازم اصلاح صورت زنانه و پیرایش مردانه وجود دارد.

فروشگاه آرایشی بهداشتی نوبشو در ژورنال نوبشو

  • لوازم اصلاح مردانه :

لوازم اصلاح مردانه در ژورنال نوبشو

وسایلی ک در یک آرایشگاه مردانه مورد نیاز و کاربردی هستند عبارت اند از:

صندلی کار :

  1. صندلی ساده
  2. صندلی با جک
  3. صندلی الکتریکی
  4. صندلی سایزخردسالان
  5. صندلی شستشوی موها

انواع شانه :

آرایشگرهای حرفه ای معمولاً از ۶ نوع شانه مخصوص استفاده می کنند. انواع شانه های اصلاح موی سر در فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی نوبشو موجود است، در ادامه با انواع شانه های مردانه آشنا می شوید.

  1. شانه باریک: بیشترین کاربرد آن در تنظیم سبیل ها و قسمت هایی که نیاز به ظریف کاری دارند استفاده می شود.
  2. شانه دهن باریک: از کاربردی ترین انواع شانه ها، شانه دهن باریک است.
  3. شانه چنگکی: با این شانه می توانید همه قسمت های سر را بطور مسلط پوشش دهید و بیشتر جهت رفع افتادگیه موهای زائد و تسریع در سشوار کشی موها کاربرد دارد.
  4. شانه ساده: برای کارهای بسیار معمولی کاربرد دارد.
  5. شانه حجمی یا فاصله دار: همانطور که از نام آن پیداس برای پوشش دادن حجم وسیعی از موها استفاده می شود که راحتی کار را در بر دارد، برای افراد با موهای فر و بلند استفاده می شود.
  6. شانه اریب: از آن برای مدل های خاص استفاده می شود و برای مشتری هایی که حالت موی کج دوست دارند مناسب است.

نوع های مختلف برس :

اگر می خواهید موهای مرتب و لختی داشته باشید حتماً از برس استفاده کنید، این وسیله برای افراد با موهای فر و پر تراکم استفاده می شود.

برس ها از نظر قیافه به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. برس تخت
  2. برس نیم گرد
  3. برس گرد

انواع قیچی :

قیچی ها یکی از ضرورترین لوازم آرایشی جهت کوتاه کردن مو بخصوص در آقایان که خیلی از نقاط صورتشان نیاز به ظریف کاری دار استفاده می شود، در فروشگاه آنلاین آرایش بهداشتی نوبشو انواع قیچی ها با مارک های مختلف موجود است.

قیچی ها به ۲ دسته کلی تقسیم می شوند:

  • ۱ طرفه (۱ لبه)
  • ۲ طرفه (۲ لبه)

در انتخاب طول قیچی ها همیش دقت کنید که قیچی ای مناسب با سایز دست خود انتخاب کنید که موجب خستگی شما و نارضایتی مشتری نشود. معمولاً طول قیچی از ۱۶ cm نباید بیشتر شود و طول اینچ برابر با ۲ باشد. قیچی در هنگام فعالیت در دستان شما به اندازه سی الی سی و پنج درجه باز می شود. فروشگاه نوبشو همواره به سلیقه تمامی مشتریان احترام قائل بوده و برای هریک از انواع کالا برند های مختلفی تهیه کرده است.

قیچی در ژورنال نوبشو

از جمله مهمترین لوازم پیرایش مردانه ماشین اصلاح است :

ماشین اصلاح در تنظیم موی سر نقش پررنگی در آرایشگاه دارد، این وسیله کاربردی دارای انواع مختلفی است.

  1. ماشین دستی
  2. ماشین الکترونیکی
  3. ماشین الکترونیکی دارای باتری

موزر دارای درجاتی است که به شما این قابلیت را می دهد که بدون استفاده از شانه قادر به اصلاح دقیق شوید، اگر درجه های تعبیه شده برای شما کافی نیست می توانید از شانه ماشین استفاده کنید.

Originally posted on ۰۵/۰۹/۱۳۹۹ @ ۴:۱۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید