آیا می دانید مهمترین فواید کرم آبرسان صورت کدام اند؟

0
5780
فواید کرم آبرسان صورت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

فواید کرم آبرسان پوست صورت چیست؟

با توجه به حساسیتی که پوست نسبت به آلودگی ها و … دارد با افزایش سن و به مرور زمان آسیب پذیرتر خواهد شد به همین دلیل استفاده از کرم مناسب و فواید کرم آبرسان صورت یکی از روش های بسیار رایج و موثر در مراقبت از پوست می باشد. شاید شما از فواید کرم آبرسان صورت با خبر نباشید و یا لزوم استفاده از آن را به خوبی درک نکنید به همین دلیل ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست، سعی داریم شما را از لزوم استفاده از فواید کرم آبرسان صورت، بهترین روش استفاده کرم آبرسان و … آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

فواید کرم آبرسان صورت در ژورنال نوبشو

  • پوست به عنوان خارجی ترین عضو بدن یکی از مهمترین نقش ها را در مراقبت و محافظت از بدن بر عهده دارد و علاوه بر این که سلامت پوست بر سلامتی بدن نیز تاثیر گذار است نقش بسیار مهمی را در زیبایی یک فرد خواهد داشت. اولین و موثرترین روش برای شاداب نگه داشتن پوست صورت و مراقبت از آن استفاده مداوم از کرم آبرسان می باشد و اگر شما از فواید آن مطلع شوید بدون شک استفاده از این کرم مفید را فراموش نکرده و کنار نمی گذارید.

در صورتی که پوست خشکی دارید اهمیت استفاده از بهترین کرم آبرسان برای شما دو چندان خواهد شد.

با توجه به این که ما در این مقاله قصد داریم موضوع فواید کرم آبرسان صورت را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است به خاصیت کشسانی پوست نیز اشاره هایی داشته باشیم. با استفاده از خاصیت کشسانی پوست می توان به مقدار زیادی چین و چروک های به وجود آمده در سطح پوست صورت را از بین برد. از مهمترین و اصلی ترین فواید کرم آبرسان صورت می توان به افزایش میزان الاستیسیته و همچنین کشسانی آن اشاره نمود.

  • افزایش خاصیت کشسانی پوست:

در صورتی که فرد به طور مداوم از بهترین کرم آبرسان استفاده کند به دلیل وجود رطوبت دائم بر روی سطح پوست به هیچ عنوان پوست خشک نشده و سبب جلوگیری از به وجود آمدن آکنه می شود.

  • افزایش شادابی پوست صورت:

با توجه به این که استفاده مداوم از بهترین کرم آبرسان پوست سبب می شود رطوبت پوست تأمین شده و آکنه ای در سطح پوست به وجود نیاید، پوست نیز شادابی خود را حفظ کرده و به مرور زمان تمام تیرگی سطح پوست از بین خواهد رفت و حالتی درخشان را به خود می گیرد.

فواید کرم آبرسان صورت در ژورنال نوبشو

  • جلوه ی زیبای آرایش بر روی سطح پوست:

این فایده ی کرم آبرسان برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد که هنگام استفاده از لوازم آرایش به خوبی بر روی سطح پوست قرار بگیرد ( به اصطلاح آرایش بر روی پوست بخوابد). هر چقدر فرد از فواید کرم آبرسان پوست بیشتر اطلاع داشته باشد و به صورت مرتب از آن استفاده کند بدون شک با تأمین رطوبت مورد نیاز پوست صورت آرایش نیز به خوبی بر سطح پوست قرار گرفته می شود و پس از گذشت مدت زمان بیشتری کیفیت اولیه ی آرایش از بین می رود.

مطالب پیشنهادی
شناخت فروشگاه لوازم آرایشی معتبر

کرم آبرسان صورت برای چه افرادی مناسب است؟

تمامی افرادی که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند باید از بهترین کرم آبرسان استفاده کنند اما افرادی که به صورت حتم باید از آن استفاده کنند و در صورت استفاده نکردن از کرم آبرسان سلامت پوست آن ها به خطر می افتد افرادی با پوستی خشک هستند. افرادی که پوست خشکی دارند و یا پوست آن ها دچار کم آبی می باشد به شدت به کرم آبرسان نیاز دارند. برای تشخیص این که نوع پوست شما چه نوعی می باشد بهتر است از یک مشاور پوست و موی کمک بگیرید. نکته ای که در این ارتباط وجود دارد این است که خیلی از افراد تفاوتی بین پوست خشک و پوست کم آب نمی بینند در حالی که این دو نوع پوست تفاوت های بسیاری را با هم دارند که در این قسمت مورد بررسی قرار می دهیم:

  • پوست های خشک:

پوست های خشک به پوست هایی گفته می شود که به دلیل کم بود چربی در سطح پوست مقدار بیشتری از آب موجود بر روی سطح پوست تبخیر می شود و این مهمترین دلیل خشک شدن پوست می باشد. چنین افرادی حتما باید از کرم آبرسان پوست صورت استفاده کرده و از چروک شدن آن جلوگیری کنند.

فواید کرم آبرسان صورت در ژورنال نوبشو

  • پوست های کم آب:

نام دیگر کم آبی پوست دی هیدرشن می باشد و به حالتی گفته می شود که میزان آبی که در لایه های بالا یی یا همان سطحی پوست وجود دارد با سرعت بالایی تبخیر می شوند و این اتفاق باعث می شود پوست فرد به شدت خشک به نظر برسد و این اتفاق در انواع پوست ها به خصوص در پوست های نوع چرب نیز به وفور دیده می شود.

برای استفاده ی بیشتر از فواید کرم آبرسان پوست صورت، کرم آبرسان باید به چه صورتی مورد استفاده قرا گرفته شود؟

در این مرحله که از فواید کرم آبرسان پوست صورت آشنا شده اید بهتر است با بهترین روش استفاده کرم آبرسان نیز آشنایی شوید.

بهترین روش استفاده از آبرسان به این صورت است که:

  1. در وهله ی اول باید پوست صورت به طور کامل با یک شوینده ی مناسب شستشو داده شود تا با استفاده از آن تمام آلودگی های موجود بر روی سطح پوست از بین بروند.
  2. برای افزایش میزان فواید کرم آبرسان پوست صورت بهتر است با حوله ی لطیف رطوبت روی پوست را با حالتی ضربه ای بگیرید.
  3. کرم را به آرامی به نقاط مختلف صوت بزنید و پخش کنید.
  4. با حرکات دست کرم را به سمت بالا و پایین انجام دهید تا راحت تر جذب پوست شوند.
  5. از کرم مرطوب کننده حتما برای پوست گردن نیز استفاده کنید.
  6. بهتر است در طول روز دو بار از فواید کرم آبرسان پوست صورت استفاده کنید.

ژورنال نوبشو

Originally posted on ۰۵/۱۹/۱۳۹۹ @ ۴:۳۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید