انواع کرم مرطوب کننده کدام اند

0
3685
انواع کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

انواع کرم مرطوب کننده کدامند :

در ادامه این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست، مارک های مختلف از انواع کرم مرطوب کننده را معرفی می کنیم و راجع به اهمیت استفاده از کرم های مرطوب کننده صحبت خواهیم کرد.

  • کرم مرطوب کننده کامان

این برند محصولات خود را مناسب با انواع پوست تولید می کند که در بین مردم بسیار محبوب است.کرم مرطوب کننده کامان بخاطر داشتن ویتامین های B5 ،B3 و B1 بر روی پوست لایه ای برای محافظت از پوست ایجاد می کند. این کرم بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست می شود.

انواع کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

  • کرم مرطوب کننده مدیلن

یکی دیگر از انواع کرم مرطوب کننده، کرم مرطوب کننده مدیلن است. کرم های مدیلن به دلیل رطوبت زیادی که دارند برای پوست های خشک و حساس مناسب اند.

  • کرم مرطوب کننده مای

یکی دیگر از انواع کرم مرطوب کننده،کرم های مای می باشد. اگر پوست شما بیش از حد خشک و یا چرب نیست کرم های مای گزینه ی مناسبی برای شماست. مای ویتامین E را در ترکیبات کرم های خود به کار برده است. به همین دلیل می تواند به جوانی پوست شما و شادابی آن کمک کند. یکی دیگر از نکات مثبتی که به آن می توان اشاره کرد این است که قیمت کرم مرطوب کننده مای بسیار مناسب است.

  • کرم مرطوب کننده سی گل

اگر شما پوستی معمولی دارید می توانید از کرم های مرطوب کننده سی گل استفاده کنید که قیمت مناسبی دارد. در ترکیبات کرم های سی گل ویتامین E، روغن جوجوبا، کره آووکادو و نارگیل وجود دارد که به جوانسازی پوست کمک می کند. از نکات مثبت این کرم می توان به فاقد پارابن و لانولین بودن آن اشاره کرد.

انواع کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

  • کرم مرطوب کننده سینره

یکی دیگر از انواع کرم مرطوب کننده، کرم های سینره است. اگر شما پوست چربی دارید به این معنی نیست که نیاز ندارید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. بلکه باید از کرم مرطوب کننده ای استفاده کنید که بتواند چربی پوستتان را کنترل کند که کرم های سینره گزینه ی مناسبی برای شماست.

این کرم به دلیل ترکیبات گیاهی ای که در آن به کار رفته، بافت بسیار سبکی دارد و بر روی پوست شما حساسیتی ایجاد نمی کند. کرم های سینره چربی اضافی پوست شما را رفع می کند.

  • کرم مرطوب کننده پریم سری

یکی دیگر از انواع کرم مرطوب کننده، کرم های پریم سری می باشد. کرم های پریم سری علاوه بر اینکه رطوبت را بر روی پوست شما حفظ می کند، از پیری پوست و چروک شدن آن نیز جلوگیری می کند. این کرم برای پوست های خشک و حساس مناسب است و حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

به دلیل وجود عصاره ماکادمیا و همچنین روغن هسته ی انبه در ترکیبات این محصول، رطوبت پوست شما حفظ می شود.

  • کرم مرطوب کننده کیووی

یکی از بهترین انواع کرم مرطوب کننده، کرم های کیووی است. این کرم خاصیت درمانی بسیار بالایی دارد و فاقد عطر و بو می باشد. به همین دلیل برای کسانی که مشکلات پوستی دارند و مشکل آن ها با کرم های دیگر رفع نشده است، توصیه می شود.

مطالب پیشنهادی
اکستنشن با موی طبیعی و خرید مو طبیعی از سایت اکستنشن گیسو

کرم مرطوب کننده کیووی بافت بسیار سبکی دارد و به راحتی جذب می شود.این کرم را باید هر ۲۴ ساعت تمدید کنید زیرا تنها ۲۴ ساعت رطوبت را بر روی پوست شما حفظ می کند.

 ژورنال نوبشو

یکی دیگر از انواع کرم مرطوب کننده، کرم دست و صورت لافارر می باشد که با یکبار استفاده از آن تاثیرش را به خوبی بر روی پوست خود احساس می کنید. ترکیبات گیاهی ای که در این کرم به کار رفته است باعث می شود رطوبت رسانی زیادی داشته باشد و نرمی و شادابی را به پوست شما ببخشد و از پیری زودرس جلوگیری کند.

این کرم فاقد کومدوژن می باشد و پوست شما را چرب و براق نمی کند.

  • کرم مرطوب کننده بایودرما

همانطور که می دانید کرم های بایودرما خاصیت درمانی دارند. اگر شما پوستی حساس دارید کرم های معمولی نمی توانند پاسخگوی شما باشند به همین دلیل بایودرما گزینه ی مناسبی است.

این کرم نه تنها چربی پوست شما را کنترل می کند بلکه با ایجاد لایه های محافظتی روی پوست شما از تبخیر رطوبت جلوگیری می کند. با استفاده از کرم های مرطوب کننده بایودرما با پوست های ترک خورده و خشک خداحافظی کنید.

انواع کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

علت خشکی پوست چیست؟

یکی از مهمترین مشکلاتی که اکثر افراد با آن درگیر هستند، خشکی پوست است. عوامل زیادی هستند که باعث خشکی پوست می شوند مانند کمبود آب و یا آلودگی هوا.

  • کمبود آب:

نوشیدن آب اهمیت زیادی دارد که عده ای به دلایلی از آن غافل می شوند. تنها وقتی آب می نوشیم که احساس تشنگی کنیم، در حالی که تشنگی مرحله آخر احساس نیاز به آب است. به همین دلیل توصیه می شود سعی کنید همیشه یک بطری آب را در دسترس خود قرار دهید تا باعث شود آب خوردن را فراموش نکنید.

  • آلودگی هوا:

همانطور که می دانید آلودگی هوا همیشه هست و از بین نمی رود بنابراین فقط باید سعی کنید تاثیرات آن را بر روی پوستتان به حداقل برسانید. برای این کار می توانید از انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده

کرم های آبرسان با آبرسانی به پوست رطوبت مورد نیاز پوست شما را تأمین می کند و کرم های مرطوب کننده با ایجاد یک لایه محافظتی و چرب این رطوبت را بر روی پوست شما حفظ می کنند.

این دو عملکردی متفاوت دارند بنابراین استفاده از هر دوی آن ها ضروری می باشد.

از چه نوع مرطوب کننده هایی نباید استفاده کنیم؟

استفاده از مرطوب کننده های عطری و الکل دار بسیار مضر است زیرا باعث از بین رفتن چربی پوست شما می شود و به پوستتان آسیب می زند.

 ژورنال نوبشو

Originally posted on ۰۵/۱۱/۱۳۹۹ @ ۷:۰۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید