ماشین لباسشویی ال جی دارای چه مشخصاتی است؟

0
3701
ماشین لباسشویی ال جی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ماشین لباسشویی ال جی :

در مقالات راهنمای خرید ماشین لباسشویی به توضیحاتی در خصوص انواع ماشین لباسشویی اشاره شد . حال در این مقاله به موضوع  ماشین لباسشویی ال جی می پردازیم .

ماشین لباسشویی ال جی دارای مدل های متنوعی است و شرکت سازنده آن توانسته است یکی ازمهم ترین نیاز های افراد را برطرف کند. در صورتی که دستگاه دچار مشکل شده باشد نمایندگی ال جی آن را رفع می کند، اگر قصد خرید ماشین لباسشویی ال جی دارید باید در رابطه با مشخصات آن اطلاعات لازمی را به دست آورید.

ماشین لباسشویی ال جی در ژورنال نوبشو

 

روش نگهداری از ماشین لباسشویی ال جی؛

یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توانید عمر ماشین لباسشویی را طولانی کنید این است که از آن به نحو صحیح نگهداری کنید از جمله این روش ها به شرح زیر است؛

  • هنگامی که می خواهید ماشین لباسشویی را نصب کنید باید قبل از آن مکان قرار گیری را تراز کنید.

  • ماشین لباسشویی باید با دیوار فاصله داشته باشد تا هوا به راحتی در آن جریان پیدا کند.

  • اگر می خواهید برنامه ماشین لباسشویی را تغییر بدهید باید در حالت خاموش این کار را انجام بدهید.

  • پس از اتمام کار از بسته بودن شیر تغذیه آب اطمینان حاصل کنید.

  • مخزن جای مواد شوینده را پس از پایان شستشو تمیز کنید.

اطلاعاتی درباره ماشین لباسشویی ال جی؛

ماشین لباسشویی ال جی به طور کلی به دو دسته اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم می شود؛

لباسشویی هایی که به صورت اتوماتیک هستند تنها تفاوتی که با لباسشویی های تمام اتوماتیک دارند در این است که لباسشویی تمام اتوماتیک قابلیت خشک کردن کامل لباس ها را دارد و شرکت تولید کننده محصولات ال جی امروزه بیشتر ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را به بازار عرضه می کند، ماشین لباسشویی اتوماتیک با استفاده از سیستم حرارتی لباس ها را خشک می کند ولی لباسشویی تمام اتوماتیک با استفاده از سیستم حرارتی برقی لباس ها را به طور کامل خشک می کند.

ماشین لباسشویی ال جی در ژورنال نوبشو

ماشین لباسشویی ال جی اتوماتیک از لحاظ کارکرد شامل ۱۰ طبقه می باشد به عنوان مثال؛

طبقه اول: در این طبقه ماشین لباسشویی ال جی اتوماتیک دارای در از جلو با گردش سریع حرکتی است.

طبقه دوم: ماشین لباسشویی در این طبقه تمام اتوماتیک است و دارای در جلو با گردش سریع می باشد و به صورت ۱۰۰% لباس ها را خشک می کند.

طبقه سوم: ماشین لباسشویی اتوماتیک دیجیتالی که دارای درب از جلو با حرکت سریع است.

طبقه چهارم: ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک با خشک کن کامل

و…

مشخصات ؛

هنگامی که درب ماشین لباسشویی را باز می ‌کنید یک درام با اندازه بزرگ مشاهده می کنید، قسمت درونی درام که قابل مشاهده است سبد ماشین لباسشویی می باشد که سوراخ هایی روی آن قرار گرفته است که با استفاده از آن ها آب تخلیه می شود، قسمت بیرونی درام قابل دیدن نیست و به آن دیگ یا وان می گویند، دیگ به صورت یک قطعه فلزی می باشد که سبد در داخل آن قرار گرفته است و آب را ذخیره یا آن را خالی می‌کند، سبد قابل گردش است اما دیگ بدون حرکت می باشد.

وظیفه شیلنگ و پمپ این است که آب را در داخل آن به گردش درآورد، هنگامی که ماشین لباسشویی را راه اندازی می کنید از شیلنگ های زیادی برای استفاده از شیر آب سرد و داغ و تخلیه آب کثیف استفاده می کنید. داخل ماشین لباسشویی یک موتور الکتریکی وجود دارد که وظیفه به حرکت درآوردن سبد را برعهده دارد، موتور ال جی بسیار قوی می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد همچنین ماندگاری آن زیاد می باشد علاوه بر این در داخل ماشین لباسشویی یک دفترچه راهنما برای نگهداری  و تعمیر آن وجود دارد، در داخل این دفترچه توضیحاتی در مورد ابزار به کار رفته در ماشین لباسشویی مانند: تسمه، شیلنگ و غیره مشاهده خواهید کرد، موتور طبق برنامه‌ای که روی دستگاه انتخاب شده است کار خود را انجام می دهد.

مطالب پیشنهادی
ماشین لباسشویی های ال جی چه ویژگی هایی دارند؟

یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی این است که دارای توزیع کننده شوینده می باشد یعنی هنگامی که شما قبل از اینکه دکمه شروع را فشار بدهید مواد شوینده مانند پودر و سفید کننده را به سبد دستگاه اضافه می کند.

هر چند کیفیت ماشین ال جی بسیار زیاد است و عمر طولانی دارد ولی برای افزایش ماندگاری آن باید تعمیر و نگهداری آن را جدی بگیرید، برخی از قسمت‌های دستگاه به نگهداری منظمی نیاز دارند و ممکن است تسمه و شیلنگ آن تا هنگامی که دچار آسیب شوند به آن ها هیچ گونه توجهی نشود یا فیلترهای آب سخت کارکرد زیادی داشته باشند و املاح آب باعث مسدود شدن آن ها شود، اگر قادر به چک کردن قطعات ماشین لباسشویی نیستید بهتر است از یک تعمیرکار برای انجام این کار کمک بگیرید، علاوه بر این دقت داشته باشید در صورتی ماشین لباسشویی را در جایی با دمای پایین نگهداری می کنید شیلنگ را از شیر جدا کنید و آب داخل آن را خالی کنید تا موجب یخ زدگی نشود.

قابل ذکر است که مکانیزم تمامی ماشین های لباسشویی همانند یکدیگر نمی باشد در واقع ماشین لباسشویی به دو دسته کلی تقسیم می شود: ماشین لباسشویی های سطلی همراه درپوش که سبد آن ها به صورت عمودی است و دسته دیگر که به صورت اتوماتیک و افقی می باشند.

ماشین لباسشویی های که از نوع سطلی هستند دارای یک همزن می باشند که باعث به گردش درآوردن لباس ها می شوند، همزن به صورت عمودی می باشد که در مرکز سبد قرار گرفته است و به صورت برجسته می باشد که توسط آن لباس ها خیلی راحت حرکت می‌کنند.

ماشین های لباسشویی ال جی که از نوع تمام اتوماتیک هستند محبوبیت بیشتری دارند زیرا در ساخت آن ها از تکنولوژی های بروزی استفاده شده است. ماشین لباسشویی ال جی به دلیل تکنولوژی که در آن به کار رفته است با مواد شوینده و آب کمتری لباس ها را خیلی تمیز شستشو می‌دهد و در مصرف آب و برق صرفه جویی می کند.

ماشین لباسشویی ال جی در ژورنال نوبشو

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی؛

به دلیل اینکه شرکت ال‌ جی رضایت مشتریان را جزء هدف های اصلی خود قرار داده است دارای خدمات پس از فروش می باشد، در واقع تمام لوازم های خانگی پس از مدتی به تعمیر نیاز دارند و ماشین لباسشویی به دلیل اینکه کارکرد زیادی دارد ممکن است با مشکل مواجه شود ولی جای هیچ نگرانی نیست زیرا متخصصان با تجربه و ماهر که در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده اند به منزل شما مراجعه می کنند و مشکل را در کوتاه ترین زمان حل می کنند، هدف آن ها این است که تا حد امکان قطعه را تعویض کنند تا از نظر هزینه برای مشتری به صرفه باشد همچنین قطعه آسیب دیده را جایگزین قطعه اصلی و استاندارد می کنند یکی دیگر از خدماتی که توسط نمایندگی ال‌جی ارائه می‌شود این است که افراد با تجربه ماشین لباسشویی را نصب و راه اندازی می کنند.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید