ماشین لباسشویی های ال جی چه ویژگی هایی دارند؟

0
3896
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

آیا برای خرید لباسشویی ال جی با ویژگی های آن آشنایی دارید؟

ال جی نام برند معروف تولید کننده ی لوازم خانگی می باشد که از محبوبیت خاصی در سراسر دنیا و با خصوص در کشور ایران برخوردار می باشد. ماشین لباسشویی های ال جی دارای ویژگی های به خصوص و برتری نسبت به سایر ماشین های لباسشویی هستند. ویژگی های خاص و برتر ماشین های لباسشویی ال جی عبارت است از:

  • شست و شوی بسیار سریع و پاکیزه:

برند تولید کننده ی لوازم خانگی ال جی در تولید ماشین های لباس شویی خود از برترین و به روز ترین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا استفاده می کند و یکی از دلایل افزایش روز به روز کیفیت و تقاضای این کالا همین می باشد. ماشین لباسشویی ال جی میزان انرژی بسیار کمی را در حین روشن بودن مصرف می کند و پس از انجام مراحل شستشو، لباس ها بسیار تمیز و بدون لکه می باشند. در عملیات شستشو توسط ماشین لباس شویی ال جی، و در مرحله ی اولیه، آب به روی لباس ها افشانه می شود و این کار به مدت زمان ۱۲۰ ثانیه انجام می شود و در نتیجه ی این فعالیت چرخه ی آب کشی سیار سریع تر و کار آمد تر خواهد بود. برای کاهش میزان زمان مورد نیاز برای شستشوی لباس با استفاده از ماشین لباسشویی ال جی، از یک فناوری بسیار جدید به نام TurboWash استفاده می شود.

  • کاهش میزان زمان شستشوی عادی به ۵۹ دقیقه با همان کیفیت سابق:

در ساخت ماشین لباس شویی های ال جی از یک فناوری جدیدی به نام TurboWash استفاده می شود که باعث کاهش چشم گیری از مدت زمان یک شستشوی عادی توسط لباسشویی شده است. در لباسشویی ال جی با استفاده از این تکنولوِژی ، مدت زمان به ۵۹ دقیقه کاهش پیدا کرده و میزان کیفیت شستشو به همان اندازه ی قبل می باشد. بسیار واضح است که با کهش میزان مان مورد نیاز برای شستشوی لباس، میزان آب مصرفی و انرژی نیز کاهش پیدا خواهد کرد، این میزان کاهش در انرژی برابر ۱۵ درصد و در مصرف آب برابر ۴۰ درصد است که درصد بالایی است.

  • قابلیت مکث کردن عملیات شست و شو و افزودن لباس به آن:

یکی از مشکلاتی که به طور رایج برای افراد و خانم ها پیش می آید این است که بعد از روشن کردن و شروع به کار کردن ماشین لباس شویی ، به خاطر می آورند که یک لباس را فراموش کرده اند که در لباسشویی قرار دهند، که در این وضعیت یکی از ویژگی های لباسشویی ال جی به کمک افراد آمده و افراد می توانند با استفاده از فشردن دکمه ی Pause عملیات شستشو را متوقف کرده و لباس را به شستشو اضافه کنند. لباسشویی ال جی در ژورنال نوبشو

  • ایجاد یک عملیات شست و شوی بهینه با استفاده از ۶ حرکت در شستشو:

در ماشین لباس شویی های ال جی این قابلیت وجود دارد که لباس ها با ۶ حرکت متفاوت شستشو داده شده که در نهایت، لباس ها تمیز تر شده و تمامی لکه ها و آلودگی های موجود در لباس ها از بین خواهند رفت.

  • میزان لرزش بسیار پایین و صدای تولید شده کم:

هنگامی که عملیات شستشوی لباس آغاز می شود، لباس شویی به دلیل کار کردن موتور دچار لرزش هایی شده و در نتیجه ی به وجود آمدن این لرزش ها، صداهایی تولید می شود. یکی دیگر از ویژگی های لباس شویی ال جی، کم بودن صدای تولید شده و کاهش میزان لرزش می باشد. برند ال جی تماما ماشین لباسشویی های خود را با ضمانت ۱۰ ساله ی موتور تولید و به بازار جهانی عرضه می نماید. به دلیل کاهش صدا و لرزه های مختلف در لباسشویی ال جی، موتور ضمانت شده و افراد کمال رضایت را در استفاده از آن دارند.

  • استفاده از ۳ تکنولوژی در True Steam:

از مهم ترین و برترین ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی ترکیب سه فناوری به روز دنیا برای کاهش میزان درصد آلرژی می باشد. با استفاده از این فناوری هنگامی که از سیستم بخار شوی استفاده می شود، هیچ گونه بوی بد و یا چروکی بر روی لباس نمی ماند. از دیگر مزایای به کار بردن این تکنولوژی، خاصیت نرم کنندگی لباس هایی است که با بخار شستشو داده می شوند.

  • کنترل لمسی:

از ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی، دارا بودن یک صفحه ی لمسی کاملا شیک و زیبا می باشد که ظاهری مدرن را به خانه می بخشد. تمامی آپشن ها و تنظیمات در این ماشین لباس شویی به صورت لمسی می باشد.

مطالب پیشنهادی
اگر قصد خریدن بهترین ماشین ظرفشویی را دارید با ما همراه باشید.

ماشین لباسشویی های ال جی دارای چه قابلیت هایی می باشند؟

قابلیت ماشین لباسشویی ال جی در زمینه های مختلف مورد تایید عموم مردم قرار گرفته و تاکنون توانسته فراد بسیار سخت پسند و سخت گیر را راضی نگه دارد. از جمله مهم ترین قابلیت های لباس شویی ال جی می توان به موارد گفته شده در قسمت زیر اشاره کرد.

  • قابلیت ضد چروک:

از جمله مهم ترین قابلیت ها و مزایای ماشین لباسشویی ال جی نسبت به سایر محصولات مشابه می توان به قابلیت شستشو ضد چروک اشاره کرد. افراد می توانند با استفاده از تغییراتی که در این گزینه ایجاد می کنند، میزان چروک لباس های خود را به حداقل میزان ممکن برسانند.

  • داری گرم کن داخلی می باشد:

از قابلیت لباس شویی ال جی می توان به قابلیت گرم کن داخلی اشاره کرد. گرم کن داخلی برای تغییر میزان حرارت آب و رساندن آن به حرارت مشخص شده مورد استفاده قرار می گیرد.

  • شست و شوی هوشمند:

شستشوی هوشمند یکی دیگر از قابلیت های ماشین لباس شویی ال جی می باشد که میزان لباس های موجود در لباسشویی را تشخیص داده و با توجه به آن ها میزان آّن مورد نیاز و دما را تنظیم می کند.

  • قفل کودک:

افراد زمانی که از گزینه ی قفل کودک موجود بر روی صفحه نمایش لمسی ماشین لباسشویی ال جی استفاده می کنند، اجازه ی ایجاد تغییرات را به کودک خود نخواهند داد و از این طریق هیچ گونه خطری کودک را تهدید نمی کند.

  • سامانه ی محرکه مستقیم:

از دیگر قابلیت های ماشین های لباس شویی ال جی می باشد که در نتیجه ی آن محرکه ی دی سی برای وصل شدن به درام به هیچ گونه تسمه احتیاجی ندارد.

لباسشویی ال جی در ژورنال نوبشو

در مقالات راهنمای خرید ماشین لباسشویی به مباحث بیشتری در خصوص انواع ماشین لباسشویی می پردازیم.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید