محصولات آرایشی و بهداشتی کمیاب که نمیشناسید!

0
5596
محصولات آرایشی بهداشتی کمیاب در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

محصولات آرایشی بهداشتی کمیاب

از آنجایی که استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی امری ضروری در زندگی روزمره امروزی شده است، می توان گفت که آسیب های ناشی از استفاده بی رویه از محصولات شیمیایی و دارای سرب نیز بیشتر شده. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای آرایشی و بهداشتی قصد داریم تا شما را با برخی از برندهای تولید کننده محصولات ارگانیک که جزو محصولات آرایشی بهداشتی کمیاب هستند، آشنا کنیم. می توان گفت که این محصولات از نظر آسیب ها و حساسیت های پوستی ناشی از استفاده طولانی مدت لوازم آرایشی و بهداشتی تضمین شده هستند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

محصولات آرایشی بهداشتی کمیاب در ژورنال نوبشو

معرفی برخی محصولات آرایشی و بهداشتی کمیاب

تاریخچه به کار بردن گیاهان برای ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی به دوران اولیه تمدن انسان مربوط می شود. قدمت استفاده از گیاهانی مانند حنا و مرزنجوش به حدود ۵ هزار سالی پیش بر می گردد که مصریان حنا را با آب نیل مخلوط کرده و به موهای خود می زدند از طرفی هم برای خوشبو شدن موهای خود از مرزنجوش استفاده می کردند. اوایل قرن یکم میلادی دانشمندی با استفاده از موم زنبور عسل و گلاب اولین کرم مرطوب کننده را تولید کرد.

محصولات آرایشی بهداشتی کمیاب در ژورنال نوبشو

در تعریف کلمه ارگانیک می توان گفت که این واژه در خصوص محصولاتی اطلاق می شود که به صورت طبیعی تهیه شوند. شاید بتوان یک ماده غذایی مانند میوه جات را به صورت کاملاً ارگانیک تولید کرد. اما این امر در مورد لوازم آرایشی کمی دشوار است. زیرا تولید لوازم آرایشی بدون استفاده از مواد شیمیایی علاوه بر هزینه بر بودن، امری دشوار و غیر ممکن است. مواد ارگانیک در تولید لوازم آرایشی تنها می توانند به صورت درصدی استفاده شود و هرچه این درصد بیشتر باشد، مسلماً آن محصول آرایشی طبیعی تر است.

در ادامه این بخش برخی از برند هایی که محصولات خود را توسط مواد ارگانیک تولید می کنند و به عنوان محصولات آرایشی بهداشتی کمیاب شناخته می شوند را به شما معرفی می کنیم.

  • محصولات ارگانیک RMS BEAUTY (آر ام اس بیوتی)

این مارک، برای تولید محصولات خود، از روغن جوبابا و نارگیل طبیعی استفاده می کند.

  • محصولات ارگانیک TRUE BOTANICALS (تروبوتانیکالز)

این برند از ترکیبات طبیعی استفاده می کند اما در برخی موارد فرمول های شیمیایی کم ضرر را نیز لحاظ می کند.

  • محصولات ارگانیک GROWN ALCHEMIST (گراون الچمیست)

این برند در استرالیا فعالیت می کند و بخاطر داشتن کیفیت بالای محصولاتش، خرده فروشان لوازم آرایشی را در دنیا به خود جلب کرده است.

  • محصولات ارگانیک BITE BEAUTY (بایت بیوتی)
  • محصولات ارگانیک IMMUNOCOLOGIE (ایمیونولوجی)
  • محصولات ارگانیک FIG+YARROW (فگ+یاراو)
  • محصولات ارگانیک TATAHARPER (تاتا هارپر)

چند نمونه از بهترین مارک لوازم آرایشی

آشنایی با چند نمونه از بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران که جزء محصولات آرایشی و بهداشتی کمیاب می باشند.

  • مارک کامان (COME’ON)

این برند تولید کننده محصولات با کیفیت برای پوست می باشد که تحت نظر استاندارد های سویس تولیدات خود را انجام می دهد. تولیدات این برند دوستدار محیط زیست نیز می باشند.

  • مارک مای (MY)

این برند محصولات خود را با نظارت یک شرکت آلمانی تحت عنوان kahl&CO تولید می کند. این برند جزء رقیبان سر سخت برندهای خارجی می باشد و تولیدات مربوط به سلامتی پوست، مو و… را انجام می دهد.

  • مارک سی گل

این برند توسط شرکت لابراتوار اخوی که موسس آن نصرالله اخوی است، تولید می شود. اخوی با کمپانی های مختلف خارجی همکاری دارد. محصولات سی گل در راستای سلامت اشخاص پیش می روند.

  • محصولات آرایشی و بهداشتی کمیاب مارک سینره (Cinere)

این برند که در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد، برای تولیدات خود از گیاهان استفاده می کند. از جمله محصولات این برند می توان به ژل ضد عفونی کننده، کرم موبر صورت و بدن، سرم نرم کننده مو، کرم پودر ضد چروک و… اشاره کرد.

این شرکت مواد اولیه تولیدات خود را از شرکت های خارجی مانند سوئیس و فرانسه تهیه می کند. کالیستا در سال ۱۳۹۳ به واسطه کمپانی آریان کیمیا تک ایجاد شد و در سال ۸۱ شروع به وارد کردن موارد آرایشی و بهداشتی نمود.

مطالب پیشنهادی
معتبرترین فروشگاه آرایشی بهداشتی را چطور شناسایی کنیم؟

محصولات آرایشی بهداشتی کمیاب در ژورنال نوبشو

چگونه می توان محصولات آرایشی بهداشتی کمیاب (ارگانیک) را بشناسیم؟

برخی خصوصیات وجود دارند که شما می توانید با شناخت آنها از اصالت کالا مطمئن شوید. در این بخش به معرفی این خصوصیات می پردازیم.

  • اگر محصولی گواهی و تأییدیه نداشته باشد کاملاً ارگانیک نبوده و ممکن است تنها چند ماده تشکیل دهنده آن طبیعی باشد و بقیه مواد تشکیل دهنده آن شیمیایی باشد.
  • دارای بودن برچسب اصلی نشان سازمان های رسمی و قانونی نیز بیانگر ارگانیک بودن کالا می باشد.
  • در صورتی که شما بر روی جلد محصولات در قسمت های مختلف کلماتی مانند شامل، مواد تشکیل دهنده را ببینید، نشان دهنده این است که آن محصول به احتمال زیاد طبیعی نیست.

لوازم آرایشی مو شامل چه اقلامی می شوند؟

از جمله لوازم آرایشی مو می توان به انواع شامپوها، سرم یا روغن مو، موس مو، اسپری مو، ژل مو، واکس یا پماد مو، کرم های حالت دهنده مو، رنگ مو، دکلره مو و… اشاره کرد.

لوازم مو در ژورنال نوبشو

چگونه می توان در زمینه فروش لوازم آرایشی در منزل شروع به فعالیت کرد؟

برخی از برندهای تولید کننده لوازم آرایشی، برای فروش محصولات خود از سیستم بازاریابی استفاده می کند و از این طریق می توان با نشستن در منزل محصولات را به فروش رساند. شیوه دیگری که امروزه بیشتر استفاده می شود، استفاده از بستر فضای مجازی می باشد. که توسط آن می توان تصاویر و خصوصیات محصولات را ارائه داده و با قرار دادن تضمینی برای کیفیت کالا، محصولات را به فروش برسانید.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید