راهنمای خرید بهترین خرید رژ لب

0
5655
خرید رژ لب در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

چه نکات مهمی را باید هنگام خرید رژ لب مورد توجه قرار داد؟

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید رژ لب، سعی داریم شما را با خرید بهترین و مرغوب ترین رژ لب آشنا کنیم، لطفاً با ما همراه باشید.

امروزه استفاده کردن از رژ لب در طول روز یکی از رایج ترین کارهایی است که هر خانمی انجام می دهد و علت آن هم میزان تأثیر بسیار بالایی است که رژ لب در آرایش هر خانمی دارد. هنگام خرید رژ لب باید به نکات مهم و ویژه ای توجه شود که این نکات عبارت اند از:

  • تست رژ لب:

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید رژ لب تفاوت های بسیاری را بین رنگ روی جعبه و رژ دیده باشید، به دلیل وجود چنین تفاوت هایی بهتر است قبل از خرید از آن بر روی پوست دست تست کنید و با مقایسه کردن رنگ های مختلف، اقدام به خرید کردن مناسب ترین رنگ ممکن نمایید.

  • هماهنگ بودن با رنگ مو:

یکی از نکاتی که خانم ها هنگام خرید باید مد نظر داشته باشند این است که بهتر است رنگی را که انتخاب می نمایند به رنگ موها نزدیک باشد البته نکته ی مهمی که در این ارتباط وجود دارد این است که بهتر است دو درجه رنگ رژ لب روشن تر از رنگ موها باشد و این نوع انتخاب می تواند آرایش یک خانم را بسیار زیباتر و کامل جلوه دهد.

  • توجه به رنگ پوست:

مهمترین و اصلی ترین نکته ای که هنگام خرید رژ لب باید مورد توجه قرار گرفته شود، رنگ پوست می باشد. هر چقدر رنگ پوست تیره تر باشد خرید رژ لب هایی با تن قهوه ای و شرابی انتخاب های مناسب تری خواهند بود و برای پوست هایی که رنگ روشن دارند رژ لب هایی با تن پیازی و صورتی بسیار مناسب و شیک می باشند.

خرید رژ لب در ژورنال نوبشو

  • توجهه به فصل:

با تغییر فصل ها بهتر است رنگ رژ لب ها نیز تغییر کنند. خانم ها هنگام خرید رژلب باید به این نکته توجه نمایند که انتخاب رنگ رژ لب با توجه به فصل از مهمترین نکات قابل توجه هنگام خرید یک رژ لب ایده آل می باشد، به عنوان مثال در فصل هایی مانند پاییز استفاده از رژ لب هایی با رنگ نارنجی و مسی و در فصل هایی مانند زمستان استفاده از رژ لب هایی با رنگ شرابی و … می تواند آرایش و زیبایی هر خانمی را دو چندان کند.

انواع رژ لب کدام اند؟

برای داشتن یک خرید رژ لب ایده آل و مناسب باید از انواع رژلب و ویژگی های آن ها با خبر باشید. در این قسمت انواع رژ لب های موجود و ویژگی های آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

با توجه به این که هر رژلبی دارای بافت متفاوتی است و به روش خاص خود مورد استفاده قرا می گیرد بهتر است انواع رژ لب را شناسایی کنیم تا هنگام خرید بهترین رژ لب با مشکل رو به رو نشوید.

  • رژلب کرمی:

یکی از انواع رژ لب ها، رژ لب کرمی است که پوشانندگی بالایی دارد و بیشتر به دلیل داشتن همین ویژگی ماندگاری بالا محبوبیت دارند و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. استفاده از این نوع رژ لب سبب برجسته تر شدن لب ها و زیبایی بیشتر آن ها می شود. این نوع رژلب بیشتر در گریم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • رژ لب مات:

امروزه خرید رژ لب های مات از محبوب ترین و رایج ترین رژ لب های موجود می باشند که بیشتر از سایر رژ لب ها مورد استفاده خانم ها قرار گرفته می شود. رژ لب های تیره در طیف های بسیار وسیعی از رنگ تولید و عرضه می شوند. از مهمترین ویژگی های رژ لب های مات ماندگاری بسیار بالای آن می باشد. تنها عیبی که یک رژ لب مات می تواند داشته باشد خشک شدن لب ها است.

  • رژ لب های شفاف (براق کننده لب):

بیشتر برای آرایش های روزمره مورد استفاده قرار گرفته می شود. از برترین ویژگی های این نوع رژ لب می توان به جلوگیری از خشک شدن لب ها اشاره کرد. رژ لب مایع به دلیل داشتن ویژگی ماندگاری بالا یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده کردن در مجالس و مهمانی ها می باشد. از دیگر ویژگی های این رژ لب می توان به دارا بودن بافت لطیف و بسیار زیبای آن اشاره نمود. در صورتی که رژ لب شفاف را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید به راحتی آن جزء مرغوب ترین رژ لب ها قرار خواهید داد.

مطالب پیشنهادی
خرید اینترنتی وسایل آرایشی زنانه

خرید رژ لب در ژورنال نوبشو

مهمترین ویژگی های یک رژ لب خوب کدام اند؟

یکی از روش های خرید بهترین و مرغوب ترین رژلب توسط خانم ها، شناسایی ویژگی های یک رژ لب خوب می باشد. در صورتی که یک خانم ویژگی های مهم و برتر رژ لب ایده آل را بداند به راحتی می تواند انتخاب خوبی را برای خرید یک رژلب داشته باشد. مهمترین و برترین ویزگی های یک رژ لب خوب عبارت اند از:

  • یک رژ لب خوب باید چرب باشد و رنگ آن تناسب زیادی را با پوست و مو داشته باشد.
  • هر چقدر میزان سفید بودن دندان ها بیشتر باشد، زیبایی لب ها به مقدار بیشتری به چشم می آید و رژ لب به راحتی جلوه ی زیبایی به لب ها خواهد داد.
  • رژ لب هایی که تیره و مات می باشند به مقدار بسیار کم تری سفید نبودن دندان ها را نمایان می کنند.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید