خرید اینترنتی وسایل آرایشی زنانه

0
5382
وسایل آرایشی زنانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید لوازم آرایشی زنانه

  • انواع وسایل آرایشی زنانه
  • نکاتی که باید در مورد خرید وسایل آرایشی زنانه بدانید
  • وسایل آرایشی ضروری برای خانم ها

انواع وسایل آرایشی زنانه

وسایل آرایشی زنانه به وسایل آرایش صورت، چشم وابرو، لب، مو و ناخن تقسیم می شود که هر کدام انواع و کاربرد مخصوص خود را دارند که در ادامه به اختصار به توضیح آنها می پردازیم.

  • صورت:

آرایش صورت، پایه آرایش محسوب می شود و بطور کلی شامل: پرایمر ، آبرسان ، کرم پودر،ضدآفتاب، کانسیلر، رژگونه، پنکک، پودر فیکس ، هایلایتر و کانتور می شود که هر کدام باید طبق پوست و رنگ آن انتخاب شود. پوست در زیبایی یک خانم و جوان به نظر رسیدن آن بسیار تأثیر دارد، پس از وسایل آرایشی اصل و با کیفیت برای آن استفاده کنید .

وسایل آرایشی زنانه در ژورنال نوبشو

وسایل آرایشی زنانه

  • چشم وابرو:

همانطور که میدانید در صورت یک خانم چشم ها بیشتر از هر کدام از اعضای صورت مرکز توجه است، پس آرایش درست آن بسیار مهم است . همینطور مدل ابرو تأثیر بسزایی در حالت صورت شما دارد پس باید مدل آن را طبق صورتتان انتخاب کنید. بطور کلی وسایل آرایشی ابرو وچشم شامل: سایه و مداد ابرو، ژل ابرو، واکس ابرو، سایه چشم، خط چشم ، ریمل، فر مژه، مژه مصنوعی و پرایمر چشم می شود. انتخاب درست هر کدام بسیار مهم است زیرا در زیبایی شما تأثیر مستقیم دارد، پس حتی اگر خودتان نمی توانید انتخاب درستی داشته باشید، از یک مشاور مشاوره بگیرید .

وسایل آرایشی زنانه در ژورنال نوبشو

وسایل آرایشی زنانه

  • لب:

با توجه به فرم لب هایت باید آن را آرایش کنید و از وسایل استفاده کنیدکه طبیعی و زیبا بنظر برسد. لوازم آرایش لب بطور کلی شامل: رژ لب ، برق لب، مداد لب، حجم دهنده لب، بالم و لاک لب، تقویت کننده لب و پرایمر لب می شود. با توجه به رنگ پوستتان رنگ مناسب رژ را برای خودتان انتخاب کنید .

ژورنال نوبشو

وسایل آرایشی زنانه

  • ناخن:

زیبایی و ظرافت دستان یک خانم همیشه مهم بوده و رسیدگی به ناخن ها باید خیلی برای شما مهم باشد. وسایل آرایشی ناخن بطور کلی شامل : ست مانیکور و پدیکور، ست بهداشتی ،لاک و قلم طراحی، محلول خشک کننده لاک، لاک پاک کن و محلول تقویت کننده ناخن می باشد .

 ژورنال نوبشو

وسایل آرایشی زنانه

  • مو:

مو یکی از قطب های اصلی زیبایی خانم ها می باشد پس رسیدگی و زیبایی آن بسیار مهم است. وسایل آرایشی مو بطور کلی شامل : برس و حالت دهنده مو، شامپو، ماسک مو، تافت، ژل، موس، سشوار و اتوی مو، بابلیس و فرکننده ها و… می شود. دقت داشته باشید سلامت مو خیلی مهم است و در اکثر مواقع موی آسیب دیده به راحتی ترمیم نمیشود پس درانتخاب وسایل آرایشی خیلی دقت کنید و از برند های شناخته شده و اصل استفاده کنید .

ژورنال نوبشو

وسایل آرایشی زنانه

نکاتی که باید در مورد خرید وسایل آرایشی بدانید

با توجه به تنوع بسیار زیاد وسایل آرایشی زنانه این روزها باید نکات خاصی را هنگام خرید رعایت کنید که در ادامه همه نکات مهم را برای شما آورده ایم :

  • مواد اولیه هر وسایل آرایشی اصلی ترین بخش انتخاب آن است چرا که نباید حاوی مواد مضر و آسیب رسان باشد همچنین باعث ایجاد حساسیت نشود. برندهای معتبر از این جهت محبوب هستند که از مواد اولیه های استاندارد و آزمایش شده استفاده می کنند و دارای ضمانت های خاص خودشان هستند .
  • توصیه می شود هنگام خرید وسایل آرایشی به دنبال انتخابی ارزان و بصرفه نباشید زیرا بحث زیبایی و جوانی شما می باشد، حتماً از برندهای شناخته شده استفاده کنید.
  • از نظرات کسانی که آن محصول را استفاده کرده اند تجربه کسب کنید، وقتی نظرات مثبت در مورد یک برند زیاد است نشان دهنده کیفیت بالای آن میباشد. می توانید هنگام خرید از بارکد وسایل و همچنین نظرات آنلاین مشتریان در سایت محصول مورد نظر استفاده کنید .
  • هیچوقت تنها به خرید وسایل آرایشی نروید و سعی کنید با یک دوست قابل اعتماد باشید زیرا می تواند نظرات مثبتی بدهد و هنگام تست به شما کمک کند. دقت داشته باشید هرگز محصولی را بدون تست کردن نخرید زیرا ممکن است مناسب شما نباشد یا حتی به آن حساسیت داشته باشید. پس وقت لازم را برای خرید بگذارید و عجله کنید.
  • اگر فروشگاهی که قصد خرید از آنجا دارید مشاور دارد حتماً از نظرات و پیشنهاداتش استفاده کنید چرا که آنها میدانند بهترین انتخاب برای شما چه محصولی می باشد .
مطالب پیشنهادی
اکستنشن با موی طبیعی و خرید مو طبیعی از سایت اکستنشن گیسو

وسایل آرایشی زنانه در ژورنال نوبشو

وسایل آرایشی زنانه

وسایل آرایشی ضروری برای خانم ها

در دنیای جالب وسایل آرایشی زنانه شاید انتخاب وسایل ضروری کار دشواری باشد و از آنجا که استفاده مداوم از همه وسایل آرایشی برای سلامت زیبایی شما مضر است بهتر است برای آرایش روزانه از تعداد کمتر و مهمتری از آنها استفاده کنید که تعدادی از آنها را برایتان نام می بریم :

  • کرم مرطوب کننده را حتماً قبل از آرایشتان استفاده کنید زیرا باعث حفظ رطوبت پوست و آسیب کمتر به آن می شود .
  • مداد چشم که می توانید روزمره و زمانی که عجله دارید جایگزین خط چشم و سایه چشم شما باشد .
  • ریمل برای فرم دهی مژه ها که سعی کنید از نوع ضدآب آن استفاده کنید .
  • رژ لب که میتوانید در مواقع ضروری از آن بجای رژگونه هم استفاده کنید
  • کرم پودر سبک و رقیق که دارای خاصیت ضد آفتابی نیز می باشد، زیرا باعث آسیب کمتر به پوست میشود و حجم کمتری روی پوستتان دارد .

ژورنال نوبشو

وسایل آرایشی زنانه

تمامی نکات گفته شده نکاتی بودند که باید در مورد وسایل آرایشی زنانه می دانستید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت نوبشو از محصولات آن ها استفاده کنید که تمامی نکات ذکر شده در مورد محصولاتشان صادق است و میتوانید با اطمینان خاطر از محصولات آن ها استفاده کنید .

 

Originally posted on ۰۵/۱۳/۱۳۹۹ @ ۶:۰۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید