خرید ریش تراش و لوازم اصلاح صورت آقایان

1
4081
خرید ریش تراش در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید ریش تراش

کاربران گرامی امروز قصد بررسی موضوع خرید ریش تراش و لوازم اصلاح صورت آقایان را داریم، پس در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم بهداشتی با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین مسائلی که آقایان با آن رو به رو هستند، اصلاح صورت و موها به طور مرتب می باشد به همین دلیل هر فردی که به ظاهر و آراستگی خود توجه می کند باید به دنبال خرید ریش تراش از نوع مرغوب و باکیفیت باشد تا در استفاده ی طولانی مدت دچار آسیب و مشکل نشود.

خرید ریش تراش در ژورنال نوبشو

اما سوالی که در این زمینه به وجود می آید این است که هنگام خرید ریش تراش باید به چه نکات مهم و حائز اهمیتی توجه داشت تا بهترین نتیجه را از خرید ریش تراش به دست آورد؟ ما در ادامه به طور کامل به سوالات شما در این باره پاسخ خواهیم داد.

مهمترین نکات قابل توجه هنگام خرید ریش تراش کدام اند؟

در این قسمت از مقاله مهمترین نکات قابل توجه قبل از خرید ریش تراش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

۱.میزان مصرف انرژی

بهتر است هنگام خرید بهترین ریش تراش به میزان مصرف انرژی دستگاه توجه ویژه ای داشته باشید. ریش تراش ها با توجه به نوع انرژی مصرفی به سه دسته ی دارای باتری، سیمی و همچنین قابل شارژ تقسیم می شوند که نوع قابل شارژ محبوبیت بیشتری داشته و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه نیز می باشند.

۲.تمیز کردن راحت و بدون دردسر

تمیز کردن یکی دیگر از نکات مهم و قابل توجه در خرید بهترین ریش تراش می باشد. بسیاری از افراد پوست های بسیار حساسی دارند و امکان ابتلا به عفونت های پوستی در آن ها بالا است، چنین افرادی باید به بهداشت و تمیزی ریش تراش اهمیت زیادی دهند و به صورت مرتب پس از هربار استفاده آن را تمیز کنند. ریش تراش دوار یا همان چرخشی سخت تر از ریش تراش فویلی تمیز می شود.

البته جدیدترین ماشین های ریش تراش به واحد هایی مجهز می باشند که توانایی تمیز کردن ماشین ریش تراش را دارند.

۳.قابلیت تحرک

از دیگر فاکتورهای خرید بهتری ریش تراش می باشد. برای استفاده راحت تر و بهتر، ریش تراش باتری دارو نوع شارژی بهترین گزینه می باشند زیرا سیم موجود در نوع سیم دار ممکن است مزاحم انجام راحت اصلاح صورت شود.

۴.قیمت

در صورتی که خرید ریش تراش ارزان قیمت شما را وسوسه کند حتماً کیفیت و کارایی دستگاه مورد نظر در آینده شما را به صورت کاملاً نا امید خواهد کرد. بهتر است مهمترین معیار هنگام خرید ماشین ریش تراش مناسب، کیفیت باشد.

۵.قابلیت ارگونومیک

یکی دیگر از مهمترین معیار ها، قابلیت ارگونومیک می باشد. بهتر است قبل از خرید هر دستگاه ریش تراشی آن را در دست بگیرید و میزان راحتی آن را بسنجید و در صورت دسترسی به تمام نقاط صورت و راحت بودن اقدام به خریداری آن نمایید.

انواع ریش تراش از نظر ساختار کدام اند و چه ویژگی هایی دارند؟

قبل از خرید ریش تراش بهتر است بدانید که با نوع های مختلف ریش تراش آشنا شوید. ریش تراش ها به دو دسته ی کلی گفته شده در قسمت زیر تقسیم می شوند.

  • دوار:

در این نوع ریش تراش از مکانیزم خاصی استفاده شده است به این صورت که تیغه های دواری عمل اصلاح صورت را با انعطاف پذیری بالا انجام می دهد. این مدل ریش تراش موهای صورت را بالا گرفته و موها با استفاده از تیغه های مخصوص تراشیده می شود. از مهمترین ویژگی های ریش تراش چرخشی میان انواع ریش تراش ها استفاده ی بسیار راحت آن می باشد.

مطالب پیشنهادی
چطور می توان محصولات بهداشتی ارزان و خوب خرید

تنها کافی است این ماشین ریش تراش را بر روی سطح مورد نظر چرخ دهید. علاوه بر استفاده ی راحت این ریش تراش، صدای بسیار کم موتور آن می باشد که هنگام استفاده هیچگونه آلودگی صوتی را ایجاد نمی کند.

اگر تار موهای صورت زخیمی دارید، خرید ریش تراش دوار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در کنار مزایای ریش تراش چرخشی باید به معایب آن نیز اشاره هایی داشته باشیم. وزن ریش تراش چرخشی یا همان دوار به نسبت نوع دیگر بالا بوده و برای افراد دارای پوست حساس مناسب نمی باشد.

  • فویلی:

یکی از انواع ریش تراش های موجود در بازار، ریش تراش فویلی می باشد. ساختار این ریش تراش به صورتی تیغه های نوسانی است که در قسمت پشتی یک نوع خاصی ورقه از جنس فلز قرار گرفته می شود.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که قسمت فویلی وظیفه ی بلند کردن موی صورت و تیغه ها هم تراشیدن مو را برعهده دارد.

از برترین مزیت های استفاده از ریش تراش فویلی تمیز شدن صورت به صورت کامل در کنار سرعت بالا می باشد. وجود سه تیغه یا چهار تیغه در ساختار این ریش تراش سبب تمیز شدن صورت به بهترین حالت ممکن می شود. از معایب ریش تراش فویلی می توان به صدای بلند موتور آن نسبت به موتور ریش تراش های دیگر اشاره کرد.

خرید ریش تراش در ژورنال نوبشو

انواع ریش تراش از نظر منبع تأمین کننده ی انرژی کدام اند؟

ریش تراش ها از نظر منبع تأمین کننده انرژی مورد نیاز موتور به دو دسته ی کاملاً متفاوت تقسیم می شوند که عبارت اند از:

  • برقی:

ریش تراش برقی بدون نیاز به باتری و با استفاده از برق کار می کنند. یکی از مهمترین مسائلی که در استفاده ی این نوع ریش تراش وجود دارد، محل قرار گیری پریز برق می باشد. برای استفاده از این نوع ریش تراش باید به دنبال نزدیک ترین پریز برق به آیینه باشید. هنگام خرید ریش تراش برقی باید به طول سیم آن ها توجه داشته باشید زیرا در صورت کوتاه بودن سیم آن به راحتی نمی توانید از آن استفاده کنید.

  • باتری:

یکی از انواع ماشین ریش تراش از نظر منیع تأمین کننده ی انرژی مورد نیاز موتور، ریش تراشی است که با باتری کار می کند. این دسته از ریش تراش ها نیز به دو دسته تقسیم می شوند. قبل از خرید ریش تراش مناسب از نوع باتری آن اطمینان حاصل کنید.

استفاده از نوع شارژ شدنی این ریش تراش بسیار راحت بوده و از نظر هزینه نیز بسیار به صرفه می باشد.

 

 

Originally posted on ۰۱/۱۶/۱۴۰۰ @ ۶:۲۵ ق.ظ

1 دیدگاه

  1. با سلام و ارزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی انشاا… موفق و پیروز باشید ، بسیار عالی و مفید
    تشکر از تیم وبسایت و پشتیبانی 👍👨‍💻

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید