خرید محصولات بهداشتی به صورت آنلاین

0
8839
خرید آنلاین محصولات بهداشتی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید آنلاین محصولات بهداشتی 

در طی ۲۰ سال گذشته ، خرید از طریق فروشگاه های آنلاین محصولات بهداشتی که در سری مقالات راهنمای خرید لوازم بهداشتی اشاره شد، تغییرات چشمگیری داشته است. انتخاب بین خرید آنلاین ، فروشگاه اینترنتی یا ترکیبی از هر دو سؤالی است که هر مارک برای ادامه حرکت باید به آن بپردازد. ما با مارک های زیادی کار کرده ایم تا بهترین استراتژی را برای دستیابی به نتایج هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین تعیین کنیم ، از جمله موثرترین راه هایی که می توان از رسانه های اجتماعی برای ایجاد یک محصول موفق یا راه اندازی خدمات موفق برای کسانی که به دنبال گسترش آنلاین هستند استفاده کرد.

خریداران بیشتر از همیشه به فروشگاه های خرید آنلاین متصل هستند و به مارک ها توجه می کنند. بسیاری از شرکت ها، که ۱۰ سال پیش به سختی یک فروشگاه خرید آنلاین محصولات بهداشتی را رقم زدند، اکنون در انقلاب خرید دیجیتال پیشرو هستند. با تغییر انتظارات مشتری، خریداران شروع به تمرکز بر روی سریع ترین و ساده ترین راه محصولات می کنند. بنابراین سؤال این است که کدام یک از این روشها برای مشتریان بهترین است و چرا مارک ها باید آنها را برای استراتژی های خاص خود در نظر بگیرند؟

خرید آنلاین محصولات بهداشتی در ژورنال نوبشو

خرید آنلاین

فروشگاه های خرید آنلاین محصولات بهداشتی بازار را در دست گرفته است! خرید آنلاین، گرچه نسبتاً جدید است، اما گامهای بلندی را در پیش گرفته تا تبدیل به روش مورد نظر خرید برای بسیاری از مشتریان شود. همچنین برای فروش محصولات خود در سراسر جهان ابزاری عالی برای برندها در هر ابعادی است. خرید آنلاین محصولات بهداشتی، مارک های کوچکتر را به عنوان یک سطح بازی برای کشف و گسترش دسترسی آنها به مشتری ارائه می دهد. با رشد صنعت زیبایی، جنبه دیجیتالی در کنار آن توسعه می یابد، آموزش های آرایش زیبایی, چگونگی محبوبیت و تأثیر گذاری شبکه های اجتماعی، به گسترش بازار زیبایی ادامه خواهد داد.

جوانب مثبت خرید انلاین محولات بهداشتی

  • این کار را در خانه انجام دهید :

یکی از بزرگترین جذابیت های خرید آنلاین محصولات بهداشتی این واقعیت است که می توان در هر مکانی انجام داد. این بدان معنی است که می توانید بدون نیاز به مراجعه به یک فروشگاه، یک پالت سایه چشم جدید خریداری کنید و در انتظار آن باشید. این امر همچنین گزینه سفارش محصولات را در حال حرکت باز می کند. شما می توانید به جای عجله برای انجام کارهای مختلف، سریعاً محصولی را خریداری کنید و آن را روز بعد تحویل بگیرید، ضمن اینکه این امکان را به شما می دهد که در هر ساعت از شبانه روز سفارش دهید و بدون اینکه منتظر بمانید تا یک فروشگاه باز شود.

  • اطلاعات اضافی :

مشتریان از هر زمان دیگری آگاه هستند. خرید آنلاین محصولات بهداشتی، مصرف کنندگان را قادر می سازد محصولات را با استفاده از بررسی های آنلاین و مقالات خبری مقایسه کنند تا اطمینان حاصل کنند که آنها قبل از انتخاب خرید، تمام اطلاعات مربوط به یک محصول را پیدا می کنند. بسیاری از مکان های خرده فروشی آنلاین، کارشناسان دانش محصول را نیز از طریق چت زنده در دسترس قرار داده اند تا در مورد هر گونه مسائل یا سؤالی از مشتریان استفاده کنند.

  • تأثیرگذاری رسانه های اجتماعی :

خریداران جوان حتی بیشتر تحت تأثیر بررسی های آنلاین و تأثیر گذاران اجتماعی قرار می گیرند . برندها می توانند برای نمایش محصولات جدید یا ارائه کدهای فروش ویژه آنلاین با این تأثیرگذار همکاری کنند. بسیاری از شبکه های اجتماعی تأثیرگذار محصولات بهداشتی خود را دارند که با مارک های زیبایی و بهداشتی بزرگتر همکاری می کنند.

  • مقایسه محصول :

وقتی بصورت آنلاین به مقایسه محصولات بهداشتی میپردازید طیف گسترده ای از مارک های متنوع را ارائه می دهد. این امر نه تنها برای یافتن یک برند مورد نظر مشتری در صنعت عالی است بلکه به مشتریان این فرصت را می دهد تا کالاهایی را از طیف گسترده ای از خرده فروشان امتحان کنند بدون اینکه در خیابان ها جستجو کنند تا بتوانند آنها را پیدا کنند.

  • محصولات تقریبا همیشه موجود هستند :

اگر نمی توانید چیزی را در یک فروشگاه آنلاین محصولات بهداشتی پیدا کنید، فروشگاه بعدی را امتحان کنید. در یک مکان فیزیکی فقط می توانید آنچه را که موجودی انبار موجود است، خریداری کنید و دامنه انتخاب را پایین بیاورید.

مطالب پیشنهادی
خرید افترشیو

خرید آنلاین محصولات بهداشتی در ژورنال نوبشو

دیدگاه منفی خرید آنلاین محصولات بهداشتی

  • بدون آزمایش :

همانطور که قبلاً به عنوان یک مکان مثبت در فروشگاه ها ذکر شده بود ، فریب تست یک محصول روی پوست خودتان بسیار فریبنده است. از آنجا که مشتریان طیف گسترده ای از رنگ ها و از نظر اخلاقی متنوع هستند، تعیین یک مسابقه بی نقص و بدون ارائه آزمایش در فروشگاه دشوار است. این می تواند برای مشتریانی که برای یافتن یک مسابقه درست تلاش می کنند هدر دهند، و اغلب می توانند باعث شوند که وفاداری خود به یک مارک را زیر سوال ببرند.

  • ضد اجتماعی :

مشتریان تجربه خرید داخل فروشگاه را از دست می دهند. این باعث افزایش وفاداری به مارک نمی شود و موجب رقابت بیشتر میشود.

جوانب مثبت خرید حضوری چیست؟

  • خرید داخل فروشگاه همیشه یک تجربه است :

لازم نیست یک تجربه بزرگ باشد ، اما خریداران را به یک برند در یک سطح متفاوت از یک فروشگاه آنلاین خرید محصولات بهداشتی ارزان متصل می کند.

  • خرید جنبه بسیار اجتماعی دارد :

برخی افراد از خرید به عنوان یک تجربه پیوند با خانواده و دوستان استفاده می کنند یا فقط بهانه ای برای خروج از خانه برای چند ساعت هستند.

  • گرفتن فوراً محصولات :

مناسب برای خریدارانی که بلافاصله به یک محصول احتیاج دارند.

  • تست :

مشتریان فروشگاه می توانند محصولات را آزمایش کنند. بسیاری از مردم نمی خواهند به محصولی متعهد شوند بدون اینکه آن را درون فروشگاه یا اینکه تصوری از چگونگی ظاهر آن می گیرند ، تصور کنند.

  • کارشناسان :

خرید درون فروشگاهی متخصصان فروش را که با مارک تجاری کار می کنند ، تخصص در دانش مربوط به محصولات خاص زیبایی را ارائه می دهد.

  • آموزش اضافی :

فروشگاه های زیبایی قادر به ارائه خدمات اضافی مانند آموزش آرایش، لوازم آرایش، لوازم آرایش مو و موارد دیگر هست.

خرید آنلاین محصولات بهداشتی در ژورنال نوبشو

چه دیدگاه منفی به خرید از فروشگاه ها وارد است ؟

  • عدم بررسی :

یکی از جنبه های مهم خرید آنلاین محصولات بهداشتی ، طیف وسیعی از نظرات از خریدارانی است که محصول را خریداری کرده اند.

  • احساس قضاوت :

بعضی از خانم ها بخش زیبایی از فروشگاه ها را بسیار پرتلاش قلمداد می کنند، بیشتر آنها در مطرح کردن مسائل شخصی مردد هستند، در حالی که از عدم آگاهی خودشان درباره محصول احساس شرمندگی می کنند. مطالعات نشان می دهد که زنان مسن تر تصمیم می گیرند که خرید آنلاین را انجام دهند زیرا احساس می کنند ممکن است کارمندان درباره آنها قضاوت کنند.

بزرگترین کشش به فروشگاه ، تست محصولاتی است که خرید آنلاین آن دشوار است. در بسیاری از مواقع ، هنگامی که مشتری تشخیص داد که محصولی را دوست دارد ، برای خرید بعدی به اینترنت می رود.

  • ساعات کاری :

مشتریان در ساعات باز به خرید محدود می شوند و پس از بسته شدن فروشگاه نمی توانند محصولاتی را دریافت کنند.

  • فراتر از انتظار :

معمولا هنگام خرید حضوری با یک سری کالاهای اضافی که قصد خرید آنها را ندارند فروشگاه را ترک میکنند.

پس میتوان نتیجه گرفت:

همانطور که می بینید هم خرید آنلاین محصولات بهداشتی و هم تجربیات درون فروشگاه مزایا و اشکالاتی دارند. با این حال، بهترین رویکرد این است که اینها را به عنوان محیط های رقیب نبینیم بلکه یک رویکرد متضاد برای هر دو داشته باشیم. اکنون بسیاری از شرکت های بزرگ نقش جدیدی را ایجاد می کنند. برای رسیدن به بهترین, استفاده از هر دو دنیای سنتی و غیر سنتی زیبایی، بسیار موثرتر است.

ژورنال نوبشو

Originally posted on ۰۵/۰۴/۱۳۹۹ @ ۵:۱۱ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید