خرید اینترنتی لوازم بهداشتی آقایان

0
10094
خرید لوازم بهداشتی آقایان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

آقایان به دنبال زیبایی هستند

در صنعت زیبایی مردان فراموش نشده اند خرید لوازم بهداشتی آقایان به صورت اینترنتی روند رو به رشدی دارد و دامنه کسب و کار مارک ها محدود به محصولات مورد نیاز خانمها نیست . هر ساله برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات با کیفیت و متنوع زیادی را مخصوص آقایان تولید می کنند و به بازار ارائه می دهند . بنابراین آقایان هم از این قائده مستثنی نیستند و باید به سلامت پوست , مو و زیبایی خود اهمیت دهند و ما در وبسایت نوبشو اطلاعات و محصولات مورد نیاز را در اختیار شما قرار میدهد.

خرید لوازم بهداشتی آقایان در ژورنال نوبشو

خرید لوازم بهداشتی آقایان

آقایان باید برای نظافت ،زیبایی, رسیدگی به پوست و مویشان حداقل اطلاعات را داشته باشند . در عصر حاضر لوازم آرایشی بهداشتی مورد نیاز آقایان با بالاترین کیفیت توسط بهترین برندها تولید میشوند و به بازار عرضه می شود .چرا نباید آقایان کیف لوازم بهداشتی داشته باشند تا موقعی که نیاز دارند یا به آرایشگاه می روند از آن استفاده کنند؟ در ادامه ی این مطلب لیست لوازم آرایشی بهداشتی آقایان را به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرد تا اگر میخواهید برای خود خرید کنید شناخت بهتری از لوازم بهداشتی مورد نیاز خود داشته باشید . پس تا انتهای این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم بهداشتی با ما همراه باشید .

چرا اقایان باید کرم بزنند:

  •  کرم ضد آفتاب:

کرم ضد آفتاب اولین و مهمترین کرم مورد نیاز میباشد . از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست دست و صورت در برابر اشعه های مضر و خطرناک خورشید مخصوصاً در ساعاتی که خورشید مستقیم می تابد استفاده می شود . این کرم ها به صورت رنگی و بی رنگ و با درصد پوشش های مختلف موجود میباشد و سایت نوبشو انواع گوناگون این محصول را به بازار عرضه می کند . استفاده از کرم ضد آفتاب برای هر فردی ضروری است.

  • انواع کرم مرطوب کننده دست وصورت:

از کرم های مرطوب کننده دست و صورت برای جلوگیری از خشکی ,پوسته پوسته شدن و لطافت پوست در هر شرایط جوی و مختلف آب  و هوایی استفاده می شود . اگر هوا شرجی باشد ، از کرم های مرطوب کننده ای استفاده کنید که چربی کمتری دارند و یا اگر پوست خشک یا بدتر از آن ترک خورده ایی دارید از کرم هایی با چربی بیشتر یا پماد های تخصصی تری استفاده کنید.

خرید لوازم بهداشتی آقایان در ژورنال نوبشو

خرید لوازم بهداشتی آقایان

  • چرب کننده های لب:

استفاده از چرب کننده های لب پوست از دست رفته لب را برمی گرداند و مانع از پوسته پوسته شدن و خشکی و ترک لب ها می شوند .

هر آنچه برای نظافت دهان و دندان نیاز دارید پیش ماست پس با سایت نوبشو همراه باشید:

  • مسواک و خمیر دندان:

برای نظافت ،جلوگیری از پوسیدگی دندان ها و سفید و براق شدن دندان ها باید همیشه مسواک بزنید .

قسمت هایی از دندانها که مسواک نمیتواند تمیز کند با نخ دندان تمیز میشود بین دندانها تا حد زیادی با نخ دندان تمیز میشود استفاده از نخ دندان بعد از هر وعده غذایی توصیه می شود . بخشی از سلامت دندان ها و لثه ها به استفاده از نخ دندان وابسته است و حتی در درجه اول جلوگیری از پوسیدگی دندانها قرار میگیرد .

  • دهان شویه:

بخش زیادی از بوی بد دهان به مصرف نکردن دهان شویه برمیگردد پس برای از بین بردن بوی بد دهان می توانید از دهان شویه استفاده کنید . مایع دهان شویه فقط برای از بین بردن بوی دهان نیست بلکه نقش موثری در سلامت دهان و دندان دارد .

 ژورنال نوبشو

خرید لوازم بهداشتی آقایان

 معرفی لوازم بهداشتی صورت آقایان

  • وسایل اصلاح صورت:

وسایل اصلاح صورت آقایان بسیار متنوع است و یکی از قدیمی ترین و محبوبترین لوازم بهداشتی آقایان بشمار میرود لیست وسایل اصلاح مردانه عبارتند از : ژیلت ، تیغ اصلاح ، کاسه ، فرچه ، خمیر ریش و افتر شیو و شما در سایت نوبشو میتوانید انواع گوناگون را تهیه کنید.

  • ناخن گیر و سوهان ناخن:

داشتن ناخن گیر تیز و سوهان ناخن از وسایل مربوط به بهداشت ناخن ها می باشد که بهتر است در کیف آرایشی بهداشتی خود داشته باشید.

مطالب پیشنهادی
خرید افترشیو

از موهایتان غافل نشوید

همانطور که میدانید مو تأثیر زیادی بر چهره دارد و شما با کمی رسیدگی به موهایتان میتوانید خود را زیباتر و جذاب تر ببینید و از انواع محصولات مربوط به موها استفاده کنید سایت نوبشو انواع گوناگون این محصول را برای زیبایی و آراستگی بیشتر به شما عرضه می کند.

  • شامپو و نرم کننده های مناسب شما چیست ؟

با توجه به گوناگونی برندهای موجود و انواع مختلف مو و مشکلاتشان باید درست انتخاب کنید و همانطور که میدانید موها انواع مختلفی دارند : موی خشک ,موی چرب. گاهی موهایمان بیمار می شوند مثلاً میریزند یا شوره میزنند شما با علم به این موضوع باید شامپوی مناسب خود را تهیه کنید .

  • ژل ، واکس مو و تافت یا بی حالتی ؟

آقایان می توانند از ژل ، واکس مو و تافت های متنوع سایت نوبشو استفاده کنند و موهای خود را خوش حالت و مرتب کنند .

ژورنال نوبشو

خرید لوازم بهداشتی آقایان

  • لطفا موهای خود را شانه کنید:

اگر اهل استفاده از ژل و تافت نیستید حداقل موهایتان را شانه کنید شما میتوانید از انواع برس ها و شانه ها برای آراستگی موهایتان استفاده کنید.

با ما خوشبو تر شوید:

  • دئودرانت:

شما با خرید و استفاده از انواع دئودرانت ها می توانید بوی بد بدن خود را از بین ببرید و خوشبو شوید .

  • عطر و ادکلن:

امروزه برند ها و مارک های زیادی اقدام به تهیه انواع عطر ها و ادکلن ها با ماندگاری کوتاه و بلند میشوند و قیمت های گوناگونی موجود میباشند ما برای شما مجموعه ای کامل از این محصول را تهیه کرده ایم پس با ما باشید.

 ژورنال نوبشو

خرید لوازم بهداشتی آقایان

پرز گیر

این وسیله تقریبا جدید و جالب به شما در گرفتن پرزهای لباس کمک میکند و ظاهر لباس را از هر گونه نخ اضافی و پرز عاری میکند..

وسایل برقی را فراموش نکردیم :

وسایل برقی مورد نیاز آقایان عبارتند از : محبوبترین آنها یعنی ریش تراش برقی , سشوار های مختلف ، اتوی مو و در نهایت مو زن برقی گوش و بینی .

ست حوله

حوله ها با طرح ها و جنس های متنوعی موجود میباشند که ما با توجه به سلیقه های مختلف انواع آنرا تهیه کرده ایم و به شما عرضه میکنیم.

با ارائه این مطالب در سایت نوبشو با لیست کامل لوازم آرایشی بهداشتی آقایان آشنا شدید . در این سایت همه تلاش ما بر این است تا کامل ترین و مهم ترین لوازم آرایش آقایان را در اختیار شما قرار دهیم شما را به سمت کالای مورد نیازتان هدایت کنیم . ما به شما توصیه می کنیم قبل از خرید ، اطلاعات کاملی از محصولات داشته باشید تا بر اساس نیاز خود هر آن چه را که می خواهید از فروشگاه بهداشتی آنلاین خریداری کنید. سایت نوبشو توسط فروشندگان خود انواع مختلفی از محصولات داخلی و خارجی را مطابق با نیاز شما عرضه میکند .

خرید لوازم بهداشتی آقایان در ژورنال نوبشو

خرید لوازم بهداشتی آقایان

Originally posted on ۰۵/۰۷/۱۳۹۹ @ ۱۰:۴۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید