بهترین مدل هندزفری گردنی کدام است

0
6191
بهترین مدل هندزفری گردنی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید هدفون و هندزفری گردنی

دنیای پر مشغله و پر سر و صدای این روزهای انسان را وا می دارد که برای استراحت کوتاه مدت ترجیحاً موسیقی گوش دهد، استفاده از هندزفری سیمی کمی دست و پا گیر است به همین دلیل با پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا در حال حاضر نسل جدید از هندزفری گردنی وارد بازار شده که امکان استفاده از تمامی امکانات صوتی را برای شما فراهم می سازد. برای اینکه بتوانید بهترین مدل هندزفری گردنی را خریداری کنید لازم است ابتدا اطلاعات کاملی از این محصول در اختیار داشته باشید و بر اساس دانش به دست آمده با کیفیت ترین نمونه مورد نظر را خریداری کنید.

بهترین مدل هندزفری گردنی در ژورنال نوبشو

به دنیای پر از تکنولوژی نوبشو وارد شوید تا بتوانید اطلاعات مهم در رابطه با اینکه بهترین مدل هندزفری گردنی کدام است، کسب نماید. تنها لازم است بر روی سایت زیر کلیک کنید:

 http://www.nobesho.com

چرا هندزفری گردنی وارد بازار شد؟

برای پاسخ به این سوال لازم است موارد بسیاری را با هم بررسی کنیم. علاقه زیاد نسل امروز به شنیدن موسیقی در همه حال یا عدم توانایی به تماس های تلفنی افراد پر مشغله و یا کمبود یک اکسسوری جالب و جذاب که بتواند به نحوی شیک و با کلاس بودن را به نمایش بگذارد، تمامی این دلایل ممکن است اولین علت ورود هندزفری گردنی به بازار شده باشد، در هر حال کیفیت کالای منتخب در کنار انعطاف پذیری مواد به کار رفته در ساخت گردنی از مهمترین ویژگی هایی است که یک هندزفری گردنی از لحاظ فیزیکی باید از آن برخوردار باشد.

بهترین مدل هندزفری گردنی در ژورنال نوبشو

 

برخی برند های معتبر و مشهور دنیا با ارائه محصولات منعطف که به سختی دچار مشکلات فیزیکی می شوند توانسته اند سهم عمده ای از فروش این محصول را به خود اختصاص دهند. هندزفری گردنی در ابتدا با عنوان هندزفری ورزشی یا هندزفری بلوتوثی به بازار عرضه شد و بعد ها با اصطلاح عامیانه هندزفری گردنی توانست به شهرت بیشتری برسد. طراحی فوق العاده شیک و آنتیک این محصول سبب شده که هندزفری گردنی به عنوان یک اکسسوری جذاب شناخته شود به همین دلیل چنین محصولی در سال های بعد از ورود به بازار به عضو جدا نشدنی استایل خوش پوشان افزوده شد.

بهترین مدل هندزفری گردنی چه ویژگی هایی دارد؟

سامسونگ، اپل، الجی، شیائومی و بسیاری دیگر از برندهای مشهور و معروف دنیا همه ساله سعی دارند با ساخت و تولید محصولاتی با آپشن های بشتر توجه مشتریان را به خود جلب کنند در نهایت رقابت کمپانی های بزرگ دنیا سبب می شود که محصولی با کیفیت و امکانات فول در اختیار مشتریان قرار بگیرید. اما ویژگی هایی که در جدید ترین مدل های هندزفری گردنی سبب محبوبیت بیشتر این محصول شده اند شامل موارد زیر می شود:

  • باتری:

از مهم ترین مواردی که می تواند دلیل اصلی تفاوت دو هندزفری باشد، میزان قدرت باتری و دوام و مانداگاری آن است. به کارگیری فناوری روز دنیا در بهترین مدل هندزفری گردنی سبب شده که بتوان بدون نیاز به اتصالات برقی بیشتر از ۸ ساعت از آن استفاده کرد و البته این حجم از باتری برای بخش های مختلف، متفاوت است چرا که میزان ذخیره سازی باتری برای گوش دادن به موسیقی تقریبا یک ساعت بیشتر از مکالمات تلفنی است.

  • عدم نویز پذیری و اکو صدا:

کیفیت صدا، عدم نویز پذیری و اکو در زمان مکالمه و گوش دادن به موسیقی یکی از دلایلی است که مشتریان به خاطر آن حاضر به پرداخت هزینه بیشتری هستند. نمونه های بهترین مدل هندزفری گردنی با ارائه صدای ۲۴ بیت دیجیتال امکان گوش دادن به موسیقی و مکالمات صوتی را با کیفیت بالا فراهم می کند.

مطالب پیشنهادی
خرید هندزفري نامرئي

ژورنال نوبشو

  • مقاومت بالا در برابر ضربه و رطوبت:

معمولا افرادی که فعالیت زیادی دارند از هندزفری گردنی استفاده می کنند پس در نتیجه می توان خطر آسیب دیدگی به دلیل ورود عرق یا رطوبت و همچنین ضربات ناگهانی را جدی گرفت. جنس رویه بیرونی هندزفری گردنی باید به گونه ای باشد که در برابر چنین خطراتی مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

  • لوازم جانبی:

داشتن کابل شارژر نرم و منعطف از مزیت های اصلی بهترین هندزفری موجود در بازار است چرا که کیفیت این محصول نقش مهمی در ماندگاری هندزفری خواهد داشت.

  • میکروفون:

همانطور که کیفیت صدای دریافتی یکی از ویژگی های این کالا محسوب می شود می بایست در رابطه با میکروفون های ورودی نیز دقت فراوان داشت. به کار گیری فناوری Noise Cancelling Microphone در ساخت و تولید هندزفری گردنی نقش موثر داشته که در کنار اسپیکر های درایو ۱۳ mm داینامیک توانسته به عنوان دو قطب مهم و تاثیر گذار ایقا نقش کنند.

یکی از بزرگترین اشکالات موجود در برخی هندزفری ها عدم قابلیت کنترل صدا را داشتند در این حالت افراد برای تغییر در میزان صدا لازم است از طریق گوشی تلفن همراه اقدام نمایند. بهترین مدل هندزفری گردنی با داشتن چنین قابلیتی توانسته محبوبیت بیشتری برای خود کسب کند.

  • طراحی ظاهری:

در نهایت طراحی فیزیکی این محصول که در نگاه اول نقش موثری در انتخاب هندزفری خواهد داشت، کمپانی های بزرگی که در این زمینه فعالیت دارند سعی کردند با ارائه هندزفری گردنی با ظاهر شکیل و تک علاوه بر کیفیت در طراحی ظاهری نیز با هم به رقابلت بپردازند.

بهترین مدل هندزفری گردنی در ژورنال نوبشو

چه عواملی بر قیمت هندزفری گردنی نقش موثر دارد؟

به طور کلی نمی توان قیمت خاصی را برای این مدل از هندزفری عنوان کرد چرا که در هر مدل امکانات خاصی ارائه خواهد شد و همین امر را می توان یکی از موثرترین عوامل در تعیین قیمت عنوان کرد. ویژگی ها و امکانات ارائه شده، میزان نویز پذیری، کیفیت کالا ، قابلیت اتصال و…. از مواردی هستند که می توانید در قیمت نهایی هندزفری تاثیر گذار باشد.

Originally posted on ۰۵/۰۵/۱۳۹۹ @ ۱۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید