آنچه باید در مورد طراحی داخلی اداری ارزان بدانید!

0
3663
طراحی داخلی اداری ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

طراحی داخلی اداری ارزان

طراحی داخلی اداری بخش مهمی از کارهایی است که یک اداره باید برای خود انجام دهد. درست است که طراحی داخلی یک امر ظاهری است اما فراموش نکنیم که ظاهر اداره در جذب مشتری و حفظ کلاس اداره بسیار موثر است. هزینه کردن برای طراحی داخلی دفتر اداری می‌تواند مفید باشد اما زیاده‌روی در آن نیز پسیندیده نیست و باید به اندازه معقول روی آن تمرکز کرد. بسیاری از ادارات نیز به دنبال یک طراحی داخلی اداری ارزان قیمت هستند، که علاوه بر ظاهر زیبا از نظر مادی نیز به صرفه باشد.

در ادامه مقاله از سری مقالات راهنمای خرید دکوراسیون اداری نکاتی را با شما در میان می‌گذاریم که می‌تواند به شما برای ایجاد یک ظاهر موقر و زیبا برای اداره و محل کار خود، کمک کند. همچنین درباره طراحی داخلی اداری ارزان مطالب کاملی را می‌توانید در سایت نوبشو مشاهده کنید:

http://www.nobesho.com

طراحی داخلی اداری ارزان در ژورنال نوبشو

اهمیت طراحی داخلی ادارای ارزان

هر کس که برای خود کسب و کاری ایجاد می‌کند به دنبال به دست آوردن بیشترین سود می‌باشد، که برای اینکار لازم است، کارکنان آن بیشترین کارآمدی را داشته باشند، که همین امر به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل راحتی و داشتن آرامش در محیط کار است که ذهن آن‌ها را آرام کند تا بتوانند تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشند.

تجربه ثابت کرده است که ظاهر و فضای داخلی اداره در جذب مشتری نیز تأثیر دارد. خصوصاً اگر حیطه کاری اداره مربوط به کارهای هنری باشد، اولین چیزی که توجه مشتری را جلب می کند طراحی داخلی شرکت و فضای اداره است. در کنار این‌ها طراحی داخلی دفتر اداری می‌تواند هزینه زیادی را در بر بگیرد که این موضوع برای مدیران خوشایند نیست و از طرفی هزینه اضافی محسوب می‌شود. پس بهتر است برای محیط اداره خود به دنبال یک طراحی داخلی اداری ارزان اما شیک و زیبا و استاندارد باشیم.

نکات اصلی در طراحی داخلی اداری ارزان

  • به رنگ بندی تمام اجزای داخلی توجه کنید.

اولین و موثرترین چیزی که در طراحی داخلی اداری ارزان به چشم می‌آید، رنگ وسایل و ترکیب آن ها است. پس مهم است که این ترکیب رنگ به درستی و زیبایی انتخاب شود. استفاده از تنها یک رنگ هر چقدر هم که رنگ دلنیشینی باشد باعث یکنواختی محیط کار شده و دل را می‌زند. برای انتخاب رنگ یک توصیه به شما می‌کنیم و آن این است که سعی کنید ترکیب رنگ اداره خود را متناسب با برند و لوگوی اداره خود انتخاب کنید و فضایی شبیه به تبلیغات و محصولات خود به وجود بیاورید، تا از نظر روانشناختی تأثیر بیشتری روی مشتری‌های خود بگذارید.

علاوه بر رنگ دیوارها، رنگ میزها و صندلی‌ها و مبلمان ادارای نیز بسیار مهم هستند. شما برای کاهش هزینه خود مجبور به تغییر رنگ دیوارها نیستید و می‌توانید، رنگ وسایل را متناسب با رنگ دیوار انتخاب کنید. البته دقت کنید که در یک محیط اداری باید از یک رنگ رسمی و مناسب برای دیوارها استفاده کنید. اگر می‌خواهید از کاغذ دیواری استفاده کنید، باید دقت کنید که طرح آن نیز مناسب یک محیط کاری رسمی باشد. در کل رنگبندی مسئله‌ای است که زیاد هزینه بردار نیست و باید در طراحی داخلی اداری ارزان حتماً مورد توجه قرار گیرد.

  • برای تزئین می‌توانید از انواع گل‌ها و گیاهان بهره ببرید.

برای یک طراحی داخلی اداری ارزان استفاده از گیاهان می‌تواند بسیار به صرفه باشد. خرید گل و گیاه هزینه بالایی ندارد و محیط کار را دلنشین می‌کند. علاوه بر این گیاهان برای پاکسازی هوای داخلی نیز موثر هستند و تا حدی سلامت کارمندان را حمایت می‌کنند. برای اینکه هزینه کمتری در این مورد داشته باشید، می‌توانید گل‌های کوچک آپارتمانی تهیه کنید. این گیاهان که نسبت به نمونه بزرگ خود ارزان‌تر هستند، پس از مدتی رشد کرده و به اندازه گیاهان بزرگ می‌شوند. به این وسیله شما پس از مدتی به همان هدف با هزینه کمتری می‌رسید.

مطالب پیشنهادی
مراحل طراحی داخلی تجاری چگونه است؟

طراحی داخلی اداری ارزان در ژورنال نوبشو

  • استفاده از آینه ها را فراموش نکنید.

آینه‌ها می‌توانند محیط کار را جذاب‌تر وشیک‌تر کنند. همچنین استفاده از آینه باعث می‌شود محیط کار بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر برسد. نکته مثبت دیگر در استفاده از آینه‌ها هزینه پایین آن است که به شما برای داشتن یک طراحی داخلی اداری ارزان کمک می‌کند.

  • نور پردازی مناسب انجام دهید.

استفاده از نورپردازی می‌تواند جلوه زیادی به محیط کاری شما بدهد. همچنین یک محیط شیک و جذاب برای شما ایجاد کند. برای این کار لازم نیست که حتماً از نورپردازی‌های گران قیمت و پر زرق و برق استفاده کنید. بلکه کافی است تنها نور محیط را در حد مناسب نگه دارید و بدانید، که در چه مکان‌هایی تمرکز نور باید بیشتر باشد. برای ایجاد یک طراحی داخلی ادارای ارزان تنها به توزیع درست نور بیاندیشید. این نکته را فراموش نکنید که نورپردازی باید در حد متناسب باشد. نور بیش از حد یا نور بسیار کم چشمان را می آزارد و باعث از بین رفتن آرامش محیط برای کارکنان و مشتریان می‌شود.

  • مکانی را به عنوان انبار در نظر بگیرید.

شاید در ابتدا این موضوع به نظر شما ربطی به دکوراسیون داخلی نداشته باشد، اما وجود یک فضای نگهداری به عنوان انبار کمک می‌کند تا فضای داخلی اداره مرتب و منظم باشد. در این انبار علاوه بر قرار دادن وسایل اضافه می‌توانید پرونده‌ها و دیگر لوازم اداری را قرار داد.

طراحی داخلی اداری ارزان در ژورنال نوبشو

  • طراحی داخلی اداری ارزان اتاق مدیریت

سعی کنید اتاق مدیریت را از سایر بخش‌ها جدا کنید و برای آن یک فضای رسمی‌تر طراحی کنید تا حس مدیریت را بیشتر به مخاطب القا کند. این بخش حکم کلیدی را دارد و بیشتر اتفاقات مهم در این فضا رخ می‌دهد. در طراحی این اتاق نیز لازم است سایر نکاتی که پیشتر ذکر شد، به نحو احسن رعایت شود. درست است که هدف ما یک طراحی داخلی اداری ارزان قیمت است، اما صرف هزینه بیشتر برای این اتاق خالی از لطف نیست. در این اتاق به مبلمان‌ها و میزهای اداری توجه بیشتری کنید و از وسایل شیک‌تری استفاده کنید.

سعی کنید حتماً قفسه‌ها و فایل‌هایی را برای اتاق مدیریت تعبیه کنید و دقت کنید که از جنس مبلمان و میزها باشد که با محیط همخوانی داشته باشد. در هنگام چیدن وسایل بهتر است اتاق را به دو بخش تقسیم کنید و تفاوت این دو بخش در شکل چیدمان آن به این صورت باشد که یک قسمت حالت دوستانه و قسمت دیگر حالت رسمی داشته باشد.

 

معرفی بهترین محصولات اداری و دکوراسیون اداری در نوبشو

صندلی اداری

برای مشاهده انواع صندلی اداری در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

صندلی اداری

برای مشاهده انواع صندلی اداری در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

مبل و صندلی انتظار

برای مشاهده انواع مبل و صندلی انتظار در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

مبل و صندلی انتظار

برای مشاهده انواع مبل و صندلی انتظار در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

میز اداری

برای مشاهده انواع میز اداری انتظار در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

میز اداری

برای مشاهده انواع میز اداری انتظار در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

Originally posted on ۰۴/۰۳/۱۴۰۰ @ ۵:۲۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید