معرفی کرم مرطوب کننده صورت ارزان و با کیفیت مناسب

0
4364
مرطوب کننده صورت ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

برترین کرم های مرطوب کننده صورت ارزان کدام اند؟

یکی از رایج ترین و ساده ترین روش هایی که برای مراقبت از پوست ها وجود دارد، استفاده روزانه و مرتب از کرم مرطوب کننده صورت می باشد. افرادی که دارای پوست خشک هستند استفاده مداوم از آبرسان و یا کرم مرطوب کننده پوست از ملزومات محافظت از پوست برای آن ها محسوب می شود. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست سعی داریم شما را با برترین برندهای تولید کننده کرم مرطوب کننده صورت ارزان آشنا کنیم.

استفده از کرم مرطوب کننده سبب می شود پوست هایی که خشک هستند دیرتر چروک شده و روند پیری صورت به تعویق بیفتد. در صورتی که از کرم مرطوب کننده صورت ارزان استفاده می کنید باید تمامی نکات را در ارتباط با انتخاب آن و همچنین برندهای تولید کننده کرم مرطوب کننده صورت ارزان بدانید، ما در این مقال تمامی اطلاعات گفته شده را در این ارتباط در اختیار شما قرار می دهیم، لطفاً با ما همراه باشید.

  • کرم مرطوب کننده صورت ارزان نیوآ (soft):

کرم های مرطوب کننده نیوآ از برترین برندهای تولید کننده کرم مطوب کننده صوررت ارزان می باشند که طرفداران بسیاری دارد. یکی از مدل کرم های تولیدی این برند، کرم نیوآ مدل soft می باشد که در ساخت آن از روغن جوجوبا استفاده می شود. روغن جوجوبا برای تقویت هر پوستی مناسب می باشد و سبب مرطوب نگه داشته شدن پوست می شود. علاوه بر روغن جوجوبا در ساخت این کرم مرطوب کننده صورت ارزان از ویتامین E نیز استفاده می شود. استفاده توام روغن جوجبا و ویتامین E سبب می شود تا استفاده کنندگان این کرم مرطوب کننده به خواسته ها و انتظارات خود از یک کرم مرطوب کننده ی آیده آل برسند. از مهمترین نکات در ارتباط با این محصول سرعت جذب فوق العاده ی آن توسط پوست می باشد و علاوه بر آن هیچ گونه چربی در ساخت آن استفاده نشده است.

مرطوب کننده صورت ارزان در ژورنال نوبشو

  • کرم مرطوب کننده صورت یوسکین آ:

کرم مرطوب کننده صورت ارزان یوسکین آ توسط شرکتی در کشور ژاپن تولید و در بازار جهانی عرضه می شود. از مهمترین ویژگی های این کرم می توان به دارا بودن هیالورونیک اسید اشاره نمود. در صورتی که برای ساخت یک کرم مرطوب کننده باکیفیت از هیالورونیک استفاده شود، کرم ساخته شده خاصیت ترمیم پوست و ضد التهاب را دارا خواهد بود. کرم مرطوب کننده با کیفیت باید خاصیت ضد التهابی را برای پوست داشته باشد و همچنین ویتامین های مختلفی مانند  E، Cو B2 را برای پوست تأمین نماید. کرم مرطوب کننده صورت یوسکین آ تمام خصوصیات گفته شده را دارا می باشد که می تواند خشک شدگی و ترک خوردگی ها را التیام بخشد. از ویژگی های دیگر این کرم می توان به فاقد بوی مصنوعی بودن آن اشاره نمود و بوی طبیعی آن به دلیل وجود ماده بسیار مفید برای پوست به نام کامفر می باشد.

مرطوب کننده صورت ارزان در ژورنال نوبشو

  • کرم مرطوب کننده صورت ارزان Oil Free:

برای مرطوب نگه داشتن پوست هایی که چرب هستند باید از کرم مرطوب کننده صورت ارزان که فاقد چربی باشد استفاده شود. کرم مرطوب کننده با کیفیت Oil Free با دارا بودن عصاره ی روغن ارگان گزینه ی بسیار ناسبی برای مرطوب نگه داشتن پوست های چرب می باشد. استفاده کنندگان از این کرم به عنوان یک محافظ پوست و همچنین ترمیم کننده مشکلاتی مانند باز شدن منافذ پوست استفاده می نمایند. نتیجه ی استفاده مداوم از این کرم تنها در ۷ روز قابل مشاهده خواهد بود به طوری که میزان رطوبت موجود بر روی سطح پوست به بیش از ۹۸% خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی
کدام پنکیک و برند های2020مخاطبان بیشتری دارند؟

ژورنال نوبشو

  • کرم مرطوب کننده صورت ارزان کامان سری:

برای تولید کرم مرطوب کننده با کیفیت کامان سری از یک فرمولاسیون کاملا جدید استفاده شده است. در این فرمولاسیون از آب، هیالورونیک اسید، کوآنزیم Q10 و ویتامین E استفاده شده که سبب محافظت از پوست به بهترین شکل ممکن خواهد شد. این کرم با استفاده از فرمولاسیون جدید که در ساخت دارد می تواند آبرسانی را به پوست به بهترین شکل ممکن انجام داده و میزان رطوبت را در پوست حفظ نماید و از پیر شدن زود هنگام پوست جلوگیری کند.

  • کرم مرطوب کننده صورت ایزدین:

برند ایزدین یکی از برترین برندهای تولید کننده کرم مطوب کننده با کیفیت است که به محافظت پوست اهمیت بسیاری می دهد. کرم مرطوب کننده پوست ایدزین یکی از برترین مرطوب کننده هایی است که کار آب رسانی را به بهترین شکل ممکن انجام داده و سبب می شود پوست دچار خشک شدگی و چروک نشود.

  • کرم مرطوب کننده صورت مدلین:

در ساخت کرم مرطوب کننده صورت مدلین از روغن جوانه ی گندم، آلوئه ورا و همچنین روغن بادام استفاده شده است و استفاده از این ترکیبات در ساخت کرم مرطوب کننده سبب می شود میزان رطوبت پوست افزایش پیدا کرده و پوست شاداب گردد. این کرم مرطوب کننده با کیفیت مناسب برای پوست های چرب است و برای محافظت پوست بسیار کارآمد خواهد بود. کرم مدلین برای محافظت پوست توانایی کاهش میزان التهابات پوست را دارد و همچنین پوست را شفاف می سازد و از پیری زود رس پوست جلوگیری خواهد کرد.

مرطوب کننده صورت ارزان در ژورنال نوبشو

مهمترین ویژگی های یک کرم مرطوب کننده با کیفیت و مرغوب کدام اند؟

از مهمترین و برترین ویژگی هایی که یک کرم مرطوب کننده دست و صورت باید داشته باشد عبارت اند از:

  • دارا بودن قابلیت جذب بالا: یک کرم مرطوب کننده خوب باید سرعت بالایی در جذب شدن به پوست داشته باشد.
  • به راحتی از روی پوست پاک شود.
  • شفافیت داشته باشد.
  • دارای رنگ خوب و بوی مطبوعی باشد. میزان عطری که در کرم مرطوب کننده مورد استفاده قرار گرفته است نباید بیش از اندازه باشد.
  • ظاهر آن به صورت یک نواخت باشد.
  • به هیچ عنوان نباید حساسیتی را بر روی پوست فرد استفاده کننده به وجود آورد.

مهمترین نکات قابل توجه هنگام استفاده کرم مرطوب کننده صورت کدام اند؟

کرم مرطوب کننده صورت نیز مانند هر محصول آرایشی و بهداشتی دیگر احتیاج به رعایت کردن نکات مهمی هنگام استفاده دارد که فرد استفاده کننده هر چقدر در رعایت نمودن این نکات دقت بیشتری داشته باشد محافظت از میزان پوست نیز افزایش پیدا خواهد کرد. نکات قابل توجه هنگام استفاده از کرم مرطوب کننده عبارت اند از:

  • استفاده از یک شوینده ملایم برای پاک سازی پوست قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده از ملزومات می باشد.
  • بیشتر مقدار کرم مرطوب کننده را در قسمت های خشک صورت بزنید.
  • میزان کمتری از کرم را در قسمت تی صورت استفاده کنید.
  • با ملایمت زیادی از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید