بهترین سایت خرید بلیط هواپیما چه سایتی است؟

0
4575
سایت خرید بلیط هواپیما در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

سایت خرید بلیط هواپیما

این روزها با ترویج استفاده از اینترنت و فضای مجازی و از همه مهمتر، اینترنتی شدن کسب و کارها باعث شده، مردم برای خرید بلیط هواپیما، دیگر به آژانس های هواپیمایی مراجعه نکنند و اینترنتی بلیط خود را رزرو کنند. با اعتماد مشتریان به خرید بلیط از سایت های مختلف هواپیمایی این رقابت به وجود می آید که بهترین سایت خرید بلیط هواپیما چه سایتی است و چه ویژگی هایی دارد؟ ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما قصد داریم تمامی نکات مهم مربوط به سایت های خرید بلیط هواپیما را طبق پارامترهای زیر به شما بگوییم، تا بتوانید بهترین و مطمئن ترین سایت را انتخاب کنید.

سایت خرید بلیط هواپیما در ژورنال نوبشو

-مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

-انواع بلیط هواپیما

-نکاتی که باید در اولین سفر با هواپیما بدانید

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

بی شک خرید اینترنتی بلیط برای شما راحت تر و بی دردسرتر می باشد. در ادامه به توضیح مزایای بیشتر آن می پردازیم.

-در هر لحظه و مکانی می توانید تنها با دسترسی به اینترنت و سامانه های پرداخت آنلاین ،اقدام به خرید بلیط کنید.

-شاید برایتان پیش آمده باشد که بلیطی را رزرو کرده باشید و سفرتان کنسل شده باشد و مجبور به پس دادن بلیط شده باشید. باید دقت کنید هنگام خرید ،از بهترین سایت خرید بلیط هواپیما سفارشتان را ثبت کنید زیرا این سایت ها دارای قابلیت استرداد هستند. به راحتی می توانید با کسر مبلغی، بلیط را کنسل کنید.

-در خرید اینترنتی پیشنهادات بیشتری برای شما وجود دارد نسبت به زمانی که حضوری میخواهید اقدام به خرید بلیط کنید. دلیل این بیشتر بودن پیشنهادات، دسترسی به سایت های مختلف است که هر کدام دارای پیشنهادات خود هستند. اگر دقت کنید به بهترین سایت خرید بلیط هواپیما مراجعه کنید حتماً دایره انتخاب وسیع تری خواهید داشت.

-زمانی که می خواهید اینترنتی بلیط رزرو کنید زمان خیلی کمی را سپری می کنید و می توانید در کمتر از ۵ دقیقه بلیط مورد نظرتان را رزرو کنید. این در حالی است که اگر بخواهید به دفترهای هواپیمایی مراجعه کنید باید ساعت ها وقت تلف کنید.

سایت خرید بلیط هواپیما در ژورنال نوبشو

انواع بلیط هواپیما

نکته بسیار حائز اهمیت هنگام خرید بلیط این است که دقت کنید از بهترین سایت خرید بلیط هواپیما استفاده کنید. زیرا سبب اطمینان خاطر شما از خدماتی که ارائه می دهند می شود. در ادامه می خواهیم به انواع بلیط ها اشاره کنیم و کاربرد هر کدام را بگوییم.

-اولین و متداول ترین نوع بلیط، بلیط های یک طرفه هستند که شما با استفاده از آن ها از تنها مبدأ به مقصد مورد نظرتان می روید.

-برخی بلیط ها دارای برنامه توقف از پیش تعیین شده هستند. به این معنی که در حد فاصل مبدأ تا مقصد، یک توقف وجود دارد و زمان آن معمولاً تا ۲۴ ساعت است. انواع دیگر این بلیط ها وجود دارد که در مقصدهای مختلفی توقف دارند و بسیار مناسب گردشگرها می باشد.

-بلیط هایی رفت و برگشت نیز بسیار پر استفاده هستند. اینگونه که پرواز از مبدأ تا مقصد می رود و پس از گذشتن تایم مشخصی دوباره به مبدأ اولیه باز می گردد. نوع دیگری از بلیط های رفت و برگشت وجود دارند که دارای مقصد متفاوت هستند، به این معنی که مسافر از مقصد اولیه به مبدأ باز نمی گردد و از شهر یا جای دیگری به مبدأ اولیه خود باز می گردد. این نوع بلیط بسیار مناسب افرادی است که برای مدت کوتاهی می خواهند به چند جا سفر کنند و دوباره به مکان اولشان بازگردند.

مطالب پیشنهادی
عوامل تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما ماهان

-استفاده از بلیط های کلاس ترکیبی برای زمانیست که مسافر می خواهد در پروازهای مختلف خود، کلاس های مختلفی را تجربه کند مانند:تجاری، فرست کلاس، اقتصادی و… .

-بلیط های بین المللی ایرپس، بلیط هایی هستند که تنها می توانید از آژانس های مسافرتی تهیه کنید و لازم به ذکر است تنها در برخی کشورها و با قیمت بالا عرضه می شوند.

سایت خرید بلیط هواپیما در ژورنال نوبشو

نکاتی که باید در اولین سفر با هواپیما بدانید

اگر اولین بار است قصد دارید با هواپیما سفر کنید، دقت کنید از بهترین سایت خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط تان را انجام دهید. در ادامه می خواهیم قدم به قدم نکات مهم اولین پرواز را با هم بررسی کنیم.

-قبل از رفتن به فرودگاه تمامی مدارکی که لازم است برای پرواز و سفرتان به همراه داشته باشید را چک کنید مانند :شناسنامه، پاسپورت برای سفرهای خارجی، کارت ملی و تمامی اوراق هویتی.

-اگر بلیط را اینترنتی رزرو کرده اید دیگر نیازی به پرینت گرفتن از آن نیست و تنها داشتن عکس و رسید آن کافیست.

-بهتر است برای پروازهای داخلی یک ساعت و برای پروازهای خارجی سه ساعت زودتر در فرودگاه حضور داشته باشید تا به موقع به پروازتان برسید.

-از سری نکاتی که باید در فرودگاه دقت کنید این است که باید بدانید برای پروازهای داخلی کانتر پرواز ۴۵ دقیقه قبل از پرواز باز می شود و توسط مسئول کانتر چمدان ها تحویل گرفته می شود و به بخش بار منتقل می شود. دقت کنید تنها یک کیف کوچک را می توانیم با خود به داخل هواپیما ببریم. پس از چک کردن مدارک مانند: شناسنامه، پاسپورت و … به سالن اصلی پرواز های خروجی منتقل می شوید و پس از گذشتن زمان کوتاهی به وسیله اتوبوس به پای هواپیما می روید و با چک کردن نهایی مدارک به هواپیما می رسید.

-پس از سوار شدن در هواپیما به کمک مهماندار صندلی خود را پیدا می کنید و وسایلی را که به همراه دارید به کابین بالای صندلی تان منتقل می کنید و پس از بستن کمربند های ایمنی که مهماندار نحوه بستن را آموزش می دهد و پس از اطمینان از این قضیه هواپیما تیک آف می کند که ممکن است لحظات اول دچار گرفتگی گوش هایتان شوید که اصلاً جای نگرانی نیست. امری طبیعی است.

-پس از فرود هواپیما باید تا لحظه باز شدن درهای هواپیما برای باز کردن کمربند ایمنی صبر کنیم و سپس از مهماندار شماره ترمینالی که منتظرمان هستند را بپرسیم و از به همراه بردن وسایلمان مطمئن شویم.

تیکت پرواز در ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۰۵/۲۷/۱۳۹۹ @ ۹:۳۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید