آشنایی با مدل سرویس خواب برای سنین مختلف افراد جامعه

0
7658
مدل سرویس خواب در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

انواع مدل سرویس خواب

مدل سرویس خواب را می توان به چند روش دسته بندی نمود. انواع سرویس خواب با توجه به رده سنی که شامل سرویس خواب کودک، سرویس خواب نوجوان و سرویس خواب جوان و عروس می باشد اما در روش دیگری می توان آن ها را بر اساس جنس دسته بندی نمود و یا بر اساس سیستم اجرائی آن ها مانند تخت های کم جا. در این مبحث سعی می کنیم به موارد اصلی سرویس خواب پرداخته و آن ها را به طور کامل توضیح دهیم. با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید سرویس خواب همراه باشید.

مدل سرویس خواب در ژورنال نوبشو

  • مدل سرویس خواب کودک:

یکی از مهمترین بخش های سیسمونی که برای نوزاد تهیه می شود سرویس خواب است. هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید دقت نمود که از جنس خوب و با کیفیتی بوده و ایمنی کودک را تضمین نماید. در کنار این موارد باید دید خواسته ما هنگام خرید سرویس خواب نوزاد چیست و تا چند مدت و یا چند سال می خواهیم کودک از آن استفاده کند و متناسب با آن سرویس خواب را انتخاب نمائیم. از طرف دیگر باید به ابعاد اتاق خوابی که برای نوزاد در نظر گرفته شده هم دقت کرد تا اندازه و یا قطعات سرویس خواب با فضای اتاق تناسب داشته باشد. سرویس کامل نوزاد شامل تخت خواب، کمد لباس و کمد اسباب بازی می باشد. طراحی های جدید سرویس خواب نوزاد دارای باکس مخصوص تعویض نوزاد بوده که کار مادر را راحت می کند و اگر بخواهیم سرویس را چند سال داشته باشیم با برداشتن باکس تعویض سرویس خواب نوزاد تبدیل به سرویس خواب نوجوان می شود و تا سال ها قابل استفاده خواهد. این امر جنبه اقتصادی داشته و شما را از هزینه های بعدی بی نیاز می کند.

  • مدل سرویس خواب نوجوان:

برای سرویس خواب نوجوان غالباً بر اساس جنسیت تصمیم گیری نموده و طرح هائی متناسب با آن انتخاب می کنند. برخی از سرویس خواب های نوجوان دارای طراحی خاص بوده که برای این رده سنی بسیار جذاب می باشد مانند سرویس خواب های پسرانه که به شکل ماشین هستند و یا سرویس خواب دخترانه ای که به شکل کیتی می باشند و همه ی این موارد از برنامه های تلویزیونی جذاب مخصوص کودکان اقتباس شده اند. جنس اکثر آن ها ام دی اف بوده و در کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت مناسب هر نوع بودجه ای در دسترس مشتری می باشند. برای کسانی که دارای دو بچه هم سن هم هستند می توان تخت خواب را به صورت دو طبقه طراحی نمود تا از اشغال فضای زیاد اتاق خواب خودداری شود.

  • مدل سرویس خواب جوان:

برای سرویس خواب جوانان و بزرگسالان اغلب از طرح های ساده و رنگ بندی های مناسب فضای اتاق آن ها استفاده می شود. برای خانم ها سرویس خواب دارای میز توالت بوده و برای آقایان می تواند یک دراور یا کمد لباس داشته باشد. برای سرویس خواب یک یا دو پاتختی طراحی شده است. بر اساس اندازه اتاق خواب در صورتی که فضای ما کوچک باشد می تواند فضای زیر تخت را به چند کشو برای لباس و یا سایر وسایل اختصاص داد. این موضوع کمک می کند هم از فضای زیر تخت به نحو خوبی استفاده نمود و هم از تعداد وسایل داخل اتاق کم کرد. در سرویس خواب های دو نفره فضای زیر تخت می تواند جائی برای قرار دادن ملزومات خواب مانند پتو و بالش باشد در این حالت به جای کشو از یک جک برای بلند کردن خوشخواب و قرار دادن وسایل در زیر آن استفاده می شود.

مطالب پیشنهادی
مهم ترین توصیه ها برای خرید اینترنتی سرویس خواب

 

مدل سرویس خواب در ژورنال نوبشو

سرویس خواب یکی از بخش های اصلی موثر در دکوراسیون اتاق خواب بوده و به وضوح شخصیت فرد را به تصویر می کشد. سرویس خواب عروس را به همراه مبلمان و سرویس ناهارخوری از یک سبک و مدل خاص تهیه می کنند که تمامی وسایل جهیزیه دارای سبک یکسان و طراحی مشابهی باشد چون نوع سرویس خواب و مبلمان منزل تأثیر به سزائی بر روی دکوراسیون داخلی منزل داشته و به زیبائی و جذابیت آن کمک شایانی می کند. سرویس خواب عروس هم از چوب و هم از ام دی اف تهیه می شود که نوع چوبی آن با توجه به جنس چوب به کار رفته دارای قیمت های متفاوتی است و از نوع ام دی اف گرانتر می باشد. سرویس خواب عروس دارای یک تخت و دو عدد پاتختی و یک میز آرایش به عنوان اجزای اصلی آن بوده و در صورت تمایل می توان کمد و صندلی و پاف هم برای تکمیل ست سفارش داد.

  • مدل سرویس خواب کم جا:

خانه های امروزی اغلب آپارتمان هایی با متراژ های کوچک می باشند و ساکنان خانه همچنان تمایل دارند که مبلمان و سرویس خواب مخصوص خود را داشته باشند. فضاهای اتاق خواب به نسبت متراژ آپارتمان ها کوچک و بزرگ می شود و برای اتاق های کوچک سرویس خواب کم جا می تواند تمامی نیازهای ساکنان منزل را برطرف سازد. سرویس خواب کم جا هم برای یک نفر و هم دو نفر طراحی می شود و در یک دیوار نصب شده و اطراف فضای اختصاص یافته به تخت سایر ملزومات مورد نیاز شخص مطابق با نیاز او قرار داده می شود. در اتاق خواب کودک می توان بخشی را به قفسه کتاب و میز تحریر اختصاص داد و در کنار آن کمد لباس و قفسه مخصوص اسباب بازی طراحی کرد. برای بزرگسالان هم مطابق با خواسته و نیاز آن ها فضای اطراف تخت طراحی می شود.

مهمترین قسمت در سرویس خواب کم جا نوع جک به کار رفته در زیر تخت است که به دوام و طول عمر سرویس خواب می افزاید و لازم است از جنس مرغوب و با کیفیتی تهیه شود. متناسب با سایز تخت و خوشخواب مورد استفاده و وزن آن ها نوع جک را انتخاب می کنند که بتواند دوام خوبی داشته باشد.

چنانچه قصد خرید سرویس خواب در مدل های متنوع را دارید فروشگاه نوبشو مناسب ترین گزینه برای شما می باشد. با مراجعه به این وبسایت سرویس خواب انتخابی را با تخفیفات ویژه در سریع ترین زمان ممکن تحویل می گیرید

مدل سرویس خواب در ژورنال نوبشو

  • کاناپه تخت خواب شو:

در صورتی که فضای مورد نیاز برای سرویس خواب موجود نباشد و در کنار آن شخص مالک واحد مسکونی هم نیس که بتواند از سرویس خواب کم جا استفاده نماید می تواند به عنوان آخرین گزینه انتخابی از کاناپه های تخت خواب شو برای دو نفر و یا مبل تخت خواب شو برای یک نفر استفاده کند. این تخت به راحتی قابل جابجائی بوده و در موارد دیگر به عنوان یک کاناپه به کار می رود. برای افرادی که فضای کافی به عنوان اتاق خواب مهمان در اختیار ندارند هم این گزینه می تواند مفید واقع شود. در کل می توان گفت وجود یک مبل تخت خواب شو در هر خانه ای لازم است.

ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید