ماشین ظرفشویی اسنوا چه قیمتی دارد ؟

0
3921
خرید ماشین ظرفشویی اسنوا از نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

هر آنچه در مورد ماشین ظرفشویی اسنوا باید بدانیم :

در صنعت لوازم خانگی یکی از تازه ترین موفقیت هایی که کسب شده است ساخت ماشین ظرفشویی می باشد که در مورد آن در مقالات (راهنمای خرید ماشین ظرفشویی) که با استفاده از آب و مواد شوینده و فواره ها و آب پاش ها با سریع ترین زمان و فشار بالایی ظروف را شستشو می دهند صحبت شد، در حال حاضر ماشین ظرفشویی اسنوا یکی از برند هایی است که در بین مردم طرفدار بسیار زیادی دارد، انواع جدیدی از ماشین های ظرفشویی وارد بازار شده است که با بخار آب گرم ظرف های کثیف و خشک را تمیز می کنند همچنین مصرف آب و انرژی در مدل های جدید نسبت به مدل های قدیمی بسیار کاهش یافته است.

ماشین ظرفشویی اسنوا در ژورنال نوبشو

برای خرید ماشین ظرفشویی بدون شک به اولین چیزی که اهمیت می‌دهید برند آن است یکی از بهترین برندها که کیفیت محصولات آن بسیار بالا می باشد اسنوا است، کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا بسیار بالا می باشد و نسبت به کارایی بی شمار آن قیمت مناسبی دارد.

قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد چرا که ماشین ظرفشویی اسنوا دارای مدل های بسیار گوناگونی می باشد همچنین ظرفیت متفاوتی دارد، از جمله عواملی که روی قیمت این ماشین ظرفشویی تأثیرگذار است موارد زیر می باشد؛

  • رتبه انرژی ماشین ظرفشویی روی قیمت آن تأثیرگذار است زیرا رتبه انرژی آن نشان دهنده میزان مصرف انرژی دستگاه است.
  • هرچه تعداد برنامه شستشو ماشین ظرفشویی اسنوا بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا می کند.
  • اگر مجهز به سیستم های هوشمند زیادی باشد روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

مشخصات ماشین ظرفشویی اسنوا؛

هر کدام از مدل های ماشین ظرفشویی اسنوا دارای مشخصات گوناگونی هستند ولی به طور کلی ماشین ظرفشویی اسنوا در ظرفیت ۱۴ نفره و کمتر وارد بازار شده است همچنین بیشتر آن ها دارای رتبه انرژی A++ هستند که انرژی زیادی را ذخیره می کنند و برخی دیگر حداقل مجهز به ۶ برنامه شستشو هستند، این ماشین ظرفشویی مجهز به سیستم عیب یاب می باشد و قابلیت شستشو با نصف ظرفیت را دارد همچنین به صورت خودکار می توان زمان شستشو را مشخص کرد، مجهز به خشک کن اضافی است و شستشو را در کم ترین زمان انجام می دهد.

ماشین ظرفشویی اسنوا درژورنال نوبشو

برنامه شستشوی ؛

با استفاده از ماشین ظرفشویی اسنوا می توانید از برنامه شستشو های بیشتری بهره ببرید. از جمله برنامه هایی که در این ماشین ظرفشویی به کار رفته است مانند زیر می باشد؛

  • برنامه شستشوی خودکار
  • برنامه شستشوی سریع
  • برنامه شستشوی معمولی
  • برنامه شستشوی اقتصادی
  • برنامه شستشوی ظرف های چینی و شیشه ای
  • برنامه شستشوی زمانی
  • برنامه شستشو با نصف ظرفیت
  • شروع شستشو با تاخیر که بین یک ساعت تا یک روز است.
  • برنامه شستشوی قوی

ویژگی های برتر ماشین ظرفشویی ؛

محصولاتی که توسط شرکت اسنوا تولید شده است دارای کیفیت بسیار زیاد و کار آمد هستند که از این ظرفشویی برای شستشو و نظافت استفاده می شود، مدل ماشین ظرفشویی اسنوا از نظر کارایی و کیفیت ابزارهایی که در آن به کار رفته است و کاربردهای مختلف آن با بسیاری از برندهای معتبر جهان به رقابت می‌ پردازد، شرکت اسنوا محصولات متنوعی را وارد بازار کرده است که توانسته سهم عظیمی از بازار فروش را به دست آورد، همچنین با مجهز کردن ماشین های ظرفشویی به تکنولوژی های روز دنیا و کاهش مصرف انرژی آن ها مشتریان زیادی را جذب کرده است.

هر بار که از ماشین ظرفشویی اسنوا برای شستشوی ظرف هایتان استفاده می کنید مصرف آب کاهش می یابد، لذا با تهیه این ماشین ظرفشویی علاوه بر اینکه تمامی ظرف هایتان را می توانید شستشو و تمیز کنید بلکه در مصرف بی رویه آب و انرژی جلوگیری می کنید همچنین این دستگاه از لحاظ ظاهر بسیار زیبا و جذاب می باشد و نمایشگری که در قسمت جلوی آن نصب شده است ظاهر آن را جدید تر نشان می دهد و با کمک آن می توانید برنامه تان را تنظیم کنید.

مطالب پیشنهادی
چرا باید ظرفشویی ال جی بخریم؟ امتیازات مهم ماشین ظرفشویی ای جی را بدانید

اجزای تشکیل دهنده ماشین ظرفشویی؛

محیط داخلی ماشین ظرفشویی اسنوا دارای سه سبد می باشد که یک سبد آن برای قرار گیری قاشق و چنگال است و دو سبد دیگر را می توان با توجه ابعاد ظروف ارتفاع آن را تنظیم کرد و فضای بیشتری برای قرار دادن ظرف ها داشته باشید.

انتخاب برنامه شستشوی درست؛

با توجه به اندازه ظروفی که در داخل دستگاه گذاشته اید و میزان کثیفی که دارند باید برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید تا دستگاه با میزان حرارت و زمانی که تنظیم شده است ظروف را شستشو بدهد، به عنوان مثال در صورتی که تعداد کمی ظروف داخل دستگاه قرار داده اید باید از گزینه نیم شور برای شستشوی آن ها استفاده کنید.

ظرفشویی اسنوا دارای رنگ بندی های متنوع و مدل های ایستاده ای است که جنس آن ها استیل می باشد به همین دلیل کیفیت بالا و ماندگاری زیادی دارند همچنین این دستگاه تا ظرفیت ۱۴ نفره طراحی و تولید شده است، ماشین ظرفشویی اسنوا جزء برترین و پر ظرفیت ترین ماشین های ظرفشویی در بازار است.

شما به راحتی می توانید این ماشین ظرفشویی را خریداری کنید و به صورت اینترنتی و آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش بدهید تا در کم ترین زمان برای شما ارسال شود.

مزیت های ماشین ظرفشویی اسنوا؛

شرکت اسنوا تمام سعی خود را می‌کند تا محصول خود را با کیفیت و طراحی زیبایی به بازار عرضه کند، اسنوا در ساخت این محصول از امکانات خوبی استفاده کرده است همچنین مزیت های بی شماری در این دستگاه وجود دارد از جمله اینکه دارای انرژی A++ می باشد به این معنا که آب کمتری مصرف می‌کند، یکی دیگر از مزیت های آن مجهز بودن به نمایشگر ال ای دی است.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه؛

یکی از عواملی که باعث شده است ظرفشویی اسنوا مشتریان زیادی داشته باشد این است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد یعنی اگر برای دستگاه هرگونه مشکلی به وجود آید نمایندگان افراد با تجربه و ماهری را به منزل مشتری می فرستند تا در کم ترین زمان مشکل را حل کنند.

قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا نسبت به برند های دیگر با توجه به کیفیت بالایی که دارد و امکانات خوبی که ارائه می‌دهد بسیار مقرون به صرفه است.

امکانات ماشین ظرفشویی؛

با توجه به مدل های مختلف این ماشین ظرفشویی در هر کدام فناوری‌های متفاوتی به کار رفته است و امکانات آن ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد و همین امر باعث تفاوت قیمت در این دستگاه می شود.

  • یکی از امکاناتی که توسط این ماشین ظرفشویی ارائه شده است تنوع برنامه های شستشو می باشد.
  • با استفاده از قابلیت تنظیم ارتفاع می توانید سبد های داخل دستگاه را به اندازه دلخواه تنظیم کنید.
  • یکی دیگر از امکانات این ماشین ظرفشویی مجهز بودن به پنل دستگاه می باشد که با کمک آن می توانید برنامه مناسب حجم ظروف و میزان کثیفی آن ها تنظیم کنید.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در مقالات دیگر به توضیحات در مورد برندهای دیگر ماشین ظرفشویی بوش و سامسونگ و ال جی می پردازیم.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید