میز چرخ خیاطی چیست و در هنگام خرید آن باید به چه نکاتی توجه شود

0
16577
میز چرخ خیاطی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید میز چرخ خیاطی

خرید میز چرخ خیاطی برای تمام قشر خیاط بسیار واجب است اما وجود این نوع میز ها برای مزون چرخ خیاطی های صنعتی بسیار مهمتر می باشد. همچنین میز چرخ خیاطی های صنعتی به نسبت مدل های های خانگی دارای قیمت بالاتری است برای همین لازم است پیش از تهیه آن ها کیفیت و جنس کالا را بیش از قبل مورد بررسی قرار دهید.

در هر حال برای آن که در حین خرید میز چرخ خیاطی با مشکل مواجه نشوید و در این میان زیانی شامل شما نشود لازم است نکاتی را یادآور باشیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. مطمئن باشید اطلاعات خوبی را د اختیار شما قرار می دهیم.

میز چرخ خیاطی در ژورنال نوبشو

نکات مورد توجه در خرید میز چرخ خیاطی

  • ابعاد فضای در اختیار داشته:

پیش از خرید باید به فضای در اختیار داشته در اتاق کار توجه کنید زیرا این میز در ابعاد مختلفی تولید می شود. لازم است خریدار میز مورد نظر را با فضای اتاق تطابق دهد و سپس برای خرید آن اقدام نماید.

  • ابعاد و برند چرخ خیاطی:

میز چرخ خیاطی به این گونه نیست که هر نوع چرخ را بتوان به راحتی بر روی آن قرار داد بلکه هر میز مطابق با چرخ خیاطی برند خاصی تولید می شود. با توجه به این توضیحات لازم است شما پیش از سفارش از فروشگاه های آنلاین و یا بازارچه های فروش ابتدا برند خود را در نظر بگیرید سپس میز را انتخاب نمایید. برای مثال اگر چرخ خیاطی کاچیران دارید بایستی میز چرخ خیاطی کاچیران را تهیه نمایید، در غیر این صورت انتظار نداشته باشید چرخ به صورت دقیقی بر روی میز جایگذاری شود.

  • جنس و کیفیت میز:

کیفیت و جنس میز چرخ خیاطی از جمله مهمترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه شود زیرا این ویژگی است که کارایی و دوام میز را مشخص می کند. هر چه کیفت میز بالاتر باشد قطعاً مشتریان می توانند مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند در نتیجه هزینه پرداختی از این بابت را از دست رفته نمی دانند.

  • طراحی ساخت میز:

میزها با شکل ها و روش های مختلفی ساخته می شود که انتخاب از بین آن ها تنها به صورت سلیقه ای است؛ اما اگر نظر ما را بخواهید مدل تا شو بهترین گزینه از میان انواع موجود می باشد. زیرا در زمان هایی که از آن استفاده نمی کنید و کاربردی برایتان ندارد می توانید آن را تا کرده تا جای کمتری را اشغال نمایند. نمونه دیگری از میز چرخ خیاطی که پیشنهاد مفیدی محسوب می شود میزهای دو کاره می باشد این میزها را هم می توان برای اتو کشیدن به کار برد و هم برای چرخ خیاطی. در این میز ها محلی برای نگهداری اتو در نظر گرفته شده است. با خرید این نوع میز از صرف هزینه اضافی برای خرید میز اتو جلوگیری می شود.

  • بودجه مشتری:

مشتری بایستی پیش از خرید بودجه در اختیار داشته خود که برای خرید میز چرخ خیاطی تعیین کرده است را نیز در نظر بگیرد. در بازار و در سایت های آنلاین مانند نوبشو میزهای متنوع با قیمت های مختلفی وجود دارد که مشتری می تواند بر حسب بودجه یکی از انواع آن را انتخاب نماید.

  • استاندارد های ساخت:

همانطور که از پیش گفتیم صندلی و میز چرخ خیاطی چون بیشترین کاربرد را برای کارآموزان و کارکنان بخش خیاطی در طول روز دارد لازم است با توجه به رعایت تمامی استاندارد ها تولید شده باشد تا در طی این مدت مهره ها و استخوان کمر افراد دچار اسیب دیدگی نشود

میز چرخ خیاطی در ژورنال نوبشو

  • گارانتی کالا:

شاید فکر کنید که میز چرا باید گارانتی داشته باشد؟ این سوال خوبیست میز نیز همانند سایر کالاها لازم است ضمانتی به همراه داشته باشد تا در صورتی که در هنگام ارسال با آسیب دیدگی مواجه شود مشتری پس از آن با مشکلی مواجه نشود و بتواند کالا را برای سایت و یا فروشگاه مربوطه باز ارسال نماید.  مشتریان قادر خواهند بود در صورت تحویل کالا اگر نارضایتی داشته باشند، خط و خشی بر روی میز مشاهده نمایند و قسمتی از میز را با مشکل مشاهده کنند به راحتی میز را به همراه پیک برای فروشگاه ارسال کرده و نوع دیگری را دریافت نمایند. اما توجه نمایید این ضمانت در صورتی دارای اهمیت است که آسیب دیدگی ناشی از حمل و نقل کالا باشد.

  • قابلیت های کاربردی:

یکی از قابلیت هایی که باید یک میز ایده آل و استاندارد از آن برخوردار باشد قابلیت تنظیم پایه میز می باشد. میزهای با کیفیت از این قابلیت برخوردارند و با این عملکرد مثبت شرایط مناسبی را برای خریداران فراهم می کنند. خیاط می توانند با توجه به نیاز خود سایز پایه میز را بلندتر و یا کوتاه تر کند و در این زمینه مانند میزهای پایه ثابت محدودیتی ندارد.

  • کشو دار بودن میز:

بهتر است میز چرخ خیاطی انتخابی دارای کشوها با سایز مناسبی باشد تا بتواند تمامی وسایل خرده ریزه خیاط مانند سنجاق، سوزن، نخ و حتی پارچه های اضافی را در خود به صورت یکجا نگهدارد تا با کم شدن آن ها آسیبی به اعضای خانه و کارگاه وارد نشود زیرا سوزن ممکن است در صورت گم شده به بدن شخصی وارد شود و او را زخمی کند.

مطالب پیشنهادی
آیا همه چیز را درباره چرخ خیاطی صنعتی می دانید

دستگیره:

میزها چون وسایل نسبتاً بزرگ و سنگینی هستند لازم است برای آن که جابه جایی در سطح منزل به راحتی انجام گیرد دسته هایی برای آن تعبیه شده باشد تا افراد بتوانند در صورت نیاز با استفاده از دسته های نگه دارنده میز را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنند.

همان اندازه که خرید چرخ خیاطی به عنوان یک وسیله الکترونیکی مهم می باشد خرید میز آن نیز دارای اهمیت فراوانی می باشد بنابراین بهتر است در این زمینه با ریسک بیجا زیانی به خود وارد نکرده و بی تجربه گی خود را برای خرید کالا به کار نگیرید. از این که تا پایان این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید چرخ خیاطی نیز ما را همراهی کردید بسیار خوشحالیم. امیدواریم که مطالب موجود توانسته باشد کمک خوبی به شما کرده باشد.

میز چرخ خیاطی در ژورنال نوبشو

 

معرفی بهترین میز چرخ خیاطی در نوبشو

میز چرخ خیاطی آرکام مدل ۸۰۲۰

برند:بدون برند
ابعاد:۵۰x۲۷x۱۱ سانتی‌متر
وزن:۵۳۰۰ گرم
جنس:چوب
جایگاه اتو:ندارد
سیم رابط:ندارد

میز چرخ خیاطی مدل ۰۹p

برند:بدون برند
ابعاد:۹۰x۳۸x۷۵ سانتی‌متر
وزن:۵۰۰ گرم
جنس:آلومینیوم
جایگاه اتو:ندارد
سیم رابط:ندارد

میز اتو و چرخ خیاطی کد ۲۶۱

برند:بدون برند
ابعاد:۱۱۰x۴۰x۸۰ سانتی‌متر
وزن:۲۵۰۰۰ گرم
جنس:چوب
جایگاه اتو:ندارد
سیم رابط:ندارد

میز چرخ خیاطی آرکام مدل تاشو

برند:بدون برند
ابعاد:۵۱*۲۸ سانتی‌متر
وزن:۵۰۰۰ گرم
جایگاه اتو:ندارد
سیم رابط:ندارد
سایر توضیحات:دارای کشو ودستگیره قابل حمل

میز چرخ خیاطی مدل ۱۵۱

برند:بدون برند
ابعاد:۱۰۷x۴۴x۸۰ سانتی‌متر
وزن:۲۵۰۰۰ گرم
جنس:چوب
جایگاه اتو:ندارد
سیم رابط:ندارد

میز چرخ خیاطی مدل پروانه ای ۷۰۷

برند:بدون برند
ابعاد:۷۳*۶۳*۳۰ سانتی‌متر
وزن:۱۸۸۰۰ گرم
جنس:چوب
جایگاه اتو:دارد
سیم رابط:ندارد
سایر توضیحات:کشو ریلی جنس MDF درجه یک میز اتو تاشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید