چرخ خیاطی دستی چه برتری هایی به نسبت دیگر چرخ خیاطی دارد

0
6293
چرخ خیاطی دستی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید چرخ خیاطی دستی

چرخ خیاطی دستی یک گزینه بسیار مناسب برای تازه کاران مهارت خیاطی می باشد، زیرا استفاده از این نوع چرخ خیاطی ها بسیار ساده بوده و کارآموز را گیج نمی کند. این روزها چرخ خیاطی دستی مدل قدیمی جای خود را به چرخ خیاطی های دستی مسافرتی داده است که یک نوع چرخ خیاطی در ابعاد بسیار کوچک و رنگ بندی های متنوع می باشد. کار کردن با این نوع چرخ خیاطی مسافرتی بسیار راحت است تا جایی که مردان هم می توانند بدون هیچ گونه مشکلی نیاز دوخت و دوز خود را با کمک آن ها رفع نمایند.

علاوه بر عملکرد ساده این چرخ کمک می کند فعالیت دوخت و دوز با سرعت بیشتری انجام شود به همین دلیل برای مواقعی که لازم است کار خود را با سرعت بیشتری انجام دهید گزینه مناسبی محسوب می شود.

اگر می خواهید بیشتر با این دستگاه کاربردی آشنا شوید توصیه می شود مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

چرخ خیاطی دستی در ژورنال نوبشو

به همراه چرخ خیاطی دستی مسافرتی چه لوازمی به مشتری تحویل داده می شود؟

در لحظه اول بازگشایی کارتن محصول مشتریان علاوه بر کالای اصلی دفترچه راهنمای همراه آن را مشاهده می کنند. به همراه این وسیله کاربردی بسته ای از نخ های رنگارنگ و سوزن های مناسب برای مشتریان ارسال می شود تا آن ها را از هزینه جانبی برای این دستگاه تا مدت ها معاف کند. پس از مشاهده نخ های با کیفیت در بسته و سوزن ها از این پس تلاش کنید تمامی لوازم جانبی را دقیقاً همانند موارد موجود تهیه نمایید تا عملکرد دستگاه با مشکل مواجه نشود.

کیفیت چرخ خیاطی دستی

کیفیت این نوع چرخ خیاطی به برند و استاندارد هایی وابسته است که کالا را بر اساس آن ساخته اند. این محصول به طور کلی از کیفیت معمولی و رو به بالایی برخوردار است تنها کافی است آن را از هر گونه ضربه خوردگی و آب دیدگی در امان نگهدارید آن زمان است که مشاهده می کنید وسیله تا سال های سال دوام دارد و کار خریداران را راه می اندازد.

چرخ خیاطی دستی در ژورنال نوبشو

نحوه عملکرد چرخ خیاطی دستی مسافرتی

با خرید چرخ خیاطی های کوچک نگاه به ابعاد آن نکنید زیرا این چرخ خیاطی ها در حین فعالیت همانند انواع بزرگ آن صدا تولید می کنند به دلیل اینکه این نوع چرخ ها با فاصله بسیار کمی از گوش قرار می گیرند برای استفاده طولانی مدت کاربردی ندارند زیرا صدای آن ها بسیار گوش خراش بوده و باعث آزار استفاده کنندگان می شود. این این نوع چرخ خیاطی تنها می توان درزهای لباس ها را در مواقع ضروری مسافرت ها و مهمانی ها دوخت.

نحوه دوخت این چرخ خیاطی به گونه ای است که می تواند دو لایه روی هم را به سادگی ظرف چند دقیقه به یکدیگر متصل کند. تنها ایرادی که این موضوع دارد این است که ممکن است با گذر زمان دوخت چرخ باز شده و شخص مجبور شود مجدداً به دوخت محل آسیب دیده بپردازد.

به طور کلی کار کردن با چرخ خیاطی دستی کار سختی نیست تنها کافیست به تعداد مورد نیاز باتری قلمی بر روی آن قرار دهید و سپس به تمرین با آن بپردازید. خیالتان راحت باشد که خیلی زود نحوه فعالیت صحیح با آن را یاد می گیرید.

بررسی دقیق تر چرخ خیاطی دستی

  • عملکرد:

چرخ خیاطی دستی عملکرد ساده ای همانند دوخت بخیه ای با دست دارد اما می تواند دوخت را با سرعت بیشتری پیش ببرد به همین علت است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

  • کاربرد:

با استفاده از این چرخ خیاطی نه تنها درز لباس ها بلکه می توان رویه مبل، پشتی، صندلی، پرده و دیگر وسایلی که دارای رویه پارچه ای هستند را به راحتی بدوزید.

  • سوزن:

توجه کنید برای آن که در حین دوخت با چرخ خیاطی با مشکل مواجه نشوید سوزن مناسب و فابریک آن را پیدا کنید. نمونه ای از سوزن مناسب را می توانید در هنگام خرید کالا در درون پاکت محصول مشاهده نمایید.

  • جنس روکش و بدنه داخلی:

جنس بدنه خارجی چرخ خیاطی پلاستیکی می باشد که دست گرفتن آن را برای مشتری راحت تر می کند و از تعریق بیش از حد کف دست جلوگیری به عمل می آورد. برخلاف جنس روکش خارجی بدنه داخلی چرخ از فلز محکمی ساخته شده است که به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی شود.

  • برق مصرفی:

میانگین برق مصرفی توسط این چرخ ۲۲۰ ولت می باشد که این میزان استاندارد چرخ خیاطی دستی می باشد. افراد می توانند با خرید این چرخ تا حدود بسیاری در مصرف انرژی خود صرفه جویی نمایند. مشتریان می توانند زمان هایی که در منزل شخصی خود قرار دارند این دستگاه را با استفاده از برق شهری استفاده کنند و در مسافرت ها ۴ عدد باتری برروی آن قرار داده و دستگاه فعالیت خود را با کمک نیروی باتری به اتمام برساند.

  • دکمه خاموش و روشن:

بر روی بدنه چرخ خیاطی دکمه ی خاموش و روشن تعبیه شده است که کار با این دستگاه را راحت تر می کند. محل قرار گیری دکمه دقیقاً در جایی قرار گرفته است که تنها نیاز به یک فشار انگشت شصت دارد. این دکمه باعث می شود با خاموش و روشن شدن دستگاه فشار بسیاری بر روی موتور آن وارد نشود.

  • وزن و اندازه چرخ:

ابعاد کوچک و سبک بودن چرخ شرایطی را ایجاد می کند تا خریداران بتوانند در هر زمان و مکانی که حضور پیدا می کنند چرخ را در کیف با خود حمل کنند و هیچ گونه سنگینی را احساس نکنند.

مطالب پیشنهادی
اهمیت پوشیدن لباس باکیفیت با چرخ خیاطی فاف

 

معرفی بهترین چرخ خیاطی ها در نوبشو

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet1149

برند:کاچیران
طول:۳۷ سانتی‌متر
عرض:۱۶ سانتی‌متر
ارتفاع:۲۸ سانتی‌متر
وزن:۷٫۱ کیلوگرم
جنس بدنه خارجی:آلومینیوم
رنگ بدنه:سفید
شناسه کالا:۲۹۰۱۳۴۴۳۰۰۴۹۹

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet1139

برند:کاچیران
طول:۳۷ سانتی‌متر
عرض:۱۶ سانتی‌متر
ارتفاع:۲۸ سانتی‌متر
وزن:۷٫۱ کیلوگرم
جنس بدنه داخلی:آلومینیوم
رنگ بدنه:سفید
شناسه کالا:۲۹۰۱۳۴۴۳۰۰۴۸۲

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet5084s

برند:کاچیران
طول:۳۹ سانتی‌متر
عرض:۱۶ سانتی‌متر
ارتفاع:۲۸ سانتی‌متر
وزن:۷٫۵ کیلوگرم
جنس بدنه داخلی:آلومینیوم
رنگ بدنه:سفید
شناسه کالا:۲۹۰۱۳۴۴۳۰۰۴۱۳

چرخ خیاطی کاچیران مدل ۲۰۳۰ زیگزاگ

برند:کاچیران
طول:۳۵٫۵ سانتی‌متر
عرض:۱۸ سانتی‌متر
ارتفاع:۳۰ سانتی‌متر
وزن:۵٫۷ کیلوگرم
جنس بدنه داخلی:آلیاژی از آلومینیومی سخت
شناسه کالا:۲۹۰۱۳۴۴۳۰۰۵۷۴
میزان برق مصرفی:۲۲۰ ولت

چرخ خیاطی کاچیران مدل +۲۰۱۰ زیگزاگ

برند:کاچیران
طول:۳۵٫۵ سانتی‌متر
عرض:۱۸ سانتی‌متر
ارتفاع:۳۰ سانتی‌متر
وزن:۵٫۸ کیلوگرم
جنس بدنه داخلی:آلیاژی از آلومینیومی سخت
رنگ بدنه:سفید
شناسه کالا:۲۹۰۱۳۴۴۳۰۰۶۲۸

چرخ خیاطی سردوز مدل GN1-6M

برند:بدون برند
طول:۲۸ سانتی‌متر
عرض:۲۸ سانتی‌متر
ارتفاع:۲۹ سانتی‌متر
وزن:۱۰ کیلوگرم
جنس بدنه خارجی:فلزی
جنس بدنه داخلی:فلزی
رنگ بدنه:سبز

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۵۰۱

برند:کاچیران
طول:۳۶ سانتی‌متر
عرض:۱۶ سانتی‌متر
ارتفاع:۲۷ سانتی‌متر
وزن:۸ کیلوگرم
جنس بدنه خارجی:آلمینیوم
جنس بدنه داخلی:آلمینیوم
رنگ بدنه:سفید

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۵۰۲

برند:کاچیران
طول:۳۶ سانتی‌متر
عرض:۱۶ سانتی‌متر
ارتفاع:۲۷ سانتی‌متر
وزن:۸ کیلوگرم
جنس بدنه خارجی:آلمینیوم
جنس بدنه داخلی:آلمینیوم
رنگ بدنه:سفید

چرخ خیاطی مسافرتی مدل HS

برند:بدون برند
طول:۲۲ سانتی‌متر
عرض:۷ سانتی‌متر
ارتفاع:۴ سانتی‌متر
عمق پایه:۳٫۵ سانتی‌متر
وزن:۰٫۱۲ کیلوگرم
جنس بدنه خارجی:پلاستیک
جنس بدنه داخلی:پلاستیک

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید