با دلایل برتری چرخ خیاطی برادر نسبت به سایر محصولات مشابه آشنایی دارید

0
11590
چرخ خیاطی برادر در ژورنال نوبشو
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید چرخ خیاطی برادر

یکی از زیباترین هنرهای جهان که بسیار مطرح و مهم است، هنر دوخت و دوز بوده که برای شروع آن نیاز به تهیه چرخ خیاطی وجود دارد. فناوری چرخ خیاطی نیز همچون دیگر فناوری ها دستخوش تغییرات و البته پیشرفت های بسیاری بوده است. یکی از سوالاتی که بسیار پرسیده میشود این است که: “کدام یک از انواع چرخ ها را باید خریداری کرد؟” در جواب این سوال شما باید متذکر شد که: ابتدا نیاز خود را مشخص کنید، در واقع باید نوع کار خود را با چرخ خیاطی معیین کرده و سپس برای خرید چرخ خیاطی برادر و یا … اقدام نمایید.

معرفی چرخ خیاطی برادر:

کمپانی برادر یکی از معروف ترین تولید کنندگان کل دنیا در زمینه چرخ خیاطی به حساب می آیند که محصول آن ها قادر است به کاربر بالاترین کیفیت دوخت را ارائه دهد. چرخ خیاطی برادر برای افراد مبتدی که تازه شروع به این کار کرده اند و بودجه خوبی را برای خرید آن در نظر دارند، یکی از مناسب ترین گزینه ها به شمار می رود.

هدف این کمپانی از ساخت چنین محصولاتی ارائه لوازم خانگی و صنعتی، با بهترین کیفیت است که با استفاده از فناوری های به روز دنیا، توانسته تا علاوه بر رقابت با برترین برندها، الگویی برای صنایع دوخت و دوز بین المللی نیز باشد. کمپانی برادر برای بالا بردن کیفیت محصولات خود قبل از ارائه دستگاه ها، تحقیقات بنیادی و کاربردی را در سطح جهان انجام می دهد.

چرخ خیاطی برادر در ژورنال نوبشو

انواع چرخ های خیاطی برادر:

چرخ خیاطی برادر در انواع مختلفی تولید می شود که از جمله آن شامل:

  • چرخ خیاطی مکانیکی

به این دسته از چرخ های خیاطی در اصطلاح عامیانه چرخ خیاطی دستی نیز گفته میشود. عملکرد این گونه از چرخ ها با استفاده از چرخش در دسته آن امکان پذیر است، به این صورت که نیروی مکانیکی حاصل از به گردش در آوردن دسته چرخ خیاطی برادر، باعث میشود که سیستم بتواند عملیات دوخت پارچه را انجام دهد.

در گذشته برای دوخت و دوز بیشتر از این نوع چرخ ها استفاده می شد. اما امروزه با توسعه فناوری، این سیستم دیگر بین مردم متداول نیست. این دسته از چرخ خیاطی ها مختص به دوخت و دوزهای ساده است و عموماً قیمت چندانی ندارند. چرخ های خیاطی مکانیکی، معمولاً برای مصارف بلند مدت استفاده نمی شوند، چرا که در دراز مدت باعث ایجاد عوارضی همچون آرتروز خواهند شد.

چرخ خیاطی برادر در ژورنال نوبشو

  • چرخ خیاطی برقی

چرخ های خیاطی تولید شده برقی تا حدودی پیشرفته تر از نوع مکانیکی آن است. در صورتی که برای خرید چرخ خیاطی، نوع برقی آن را انتخاب کنید، دیگر نیازی به ایجاد انرژی مکانیکی برای عملکرد سیستم وجود نخواهد داشت و یک پدال برقی می تواند نیروی مورد نظر شما را فراهم کند. برای ساخت چرخ خیاطی برادر در نوع برقی، از پدال برق و یک موتور بهره گیری شده است. در حقیقت پدال به موتور نیرو وارد می کند، تا با هدایت برق به سوی سوزن، عملیات دوخت و دوز انجام پذیرد. چرخ خیاطی برقی در انواع مختلفی تولید می شود و مناسب افراد مبتدی است.

  • چرخ خیاطی صنعتی

در تولیدی ها و کارگاه های تولید لباس، که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، برای دوخت لباس ها از چرخ خیاطی صنعتی استفاده خواهند کرد. این سیستم میتواند تمامی لباس ها را به صورت حرفه ای دوخت کرده و سطح کیفیت کار را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. از این چرخ خیاطی می توان برای دوخت انواع لباس ها استفاده کرد. علاوه بر لباس، این سیستم قادر است پارچه های ضخیمی که در صنعت های مختلفی همچون مبل سازی مورد استفاده قرار می گیرند را به خوبی دوخت کند. چرخ خیاطی صنعتی در انواع مختلف معمولی، اتوماتیک، برقی و کامپیوتری تولید و به فروش می رسد. کمپانی سازنده چرخ خیاطی برادر چرخ های صنعتی پر قدرتی که مناسب حرفه ای کاران می باشد را تولید کرده است.

صنعتی در ژورنال نوبشو

  • چرخ خیاطی کامپیوتری

چرخ خیاطی های کامپیوتری در رده بالاتری از انواع این سیستم ها هستند، چون می توان با استفاده از آن انواع پارچه های مختلف را دوخت کرد. در حقیقت چرخ خیاطی کامپیوتری مناسب افراد حرفه ای است که قصد دارند با تعیین برنامه کمک صفحه نمایش، به صورت حرفه ای دوخت و دوز کنند. چرخ خیاطی کامپیوتری این قابلیت را دارد تا به سیستم هایی از جمله کامپیوتر متصل شده و تمامی نرم افزارهایی که مختص به دوخت و دوز است را دانلود کند. در صورتی که این سیستم را خریداری کنید، به صورت مداوم می توانید آن را به روز رسانی کرده و مدل های مختلفی را در آن ذخیره کنید.

  • چرخ خیاطی خانگی برادر

یکی از شایع ترین انواع مدل چرخ خیاطی برادر، چرخ خانگی آن است که علاوه بر مناسب بودن قیمت آن، می تواند عملکرد مورد قبولی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. چرخ خیاطی خانگی برادر در کنار لرزش و صدای کم و کارکرد قوی و مناسب، کاربردهای مختلفی از جمله ساده دوزی، گل دوزی، زیپ دوزی، دکمه دوزی، تکه دوزی و مادگی را دارد.

مطالب پیشنهادی
زیبایی و راحتی در دوخت و دوز را با چرخ خیاطی مارشال تجربه کنید

این سیستم ویژگی های منحصر به فرد و قابل توجهی دارد که از جمله آن می توان به مواردی همچون دوخت بیش از ۲۵ مدل متفاوت تزئینی، تجهیز شده با لامپ ال ای دی، تجهیز شده به سوزن نخ کن اتوماتیک، تجهیز شده به سیستم توقف سوزن در زمان دلخواه، تجهیز شده به دوخت مادگی، و … اشاره کرد.

  • چرخ خیاطی گلدوزی برادر

یکی از بهترین مدل هایی که برای گلدوزی مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از چرخ خیاطی برادر است. این چرخ قدرت بسیار بالایی در دوخت و دوز انواع طرح های مختلف را داشته و به دلیل صدای پایین آن تجربه خوبی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

کارکرد این سیستم شامل: گلدوزی، ساده دوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، ژرسه دوزی، دکمه دوزی و لبه دوزی است. کشور سازنده چرخ خیاطی برادر ژاپن بوده که در سرتاسر جهان نمایندگی های فروش فعالی را جذب کرده است. تکنولوژی این چرخ ها کامپیوتری بوده و تعداد برنامه دوخت های متفاوتی را دارد.

چرخ خیاطی برادر در ژورنال نوبشو

  • چرخ خیاطی صنعتی برادر

همان گونه که در بالا گفته شد این مدل برای افرادی که به صورت حرفه ای در مراکز تولید کار می کنند بسیار مناسب است. چرخ های صنعتی در مدل های مختلفی از جمله معمولی، اتوماتیک و برقی ساخته می شوند.

چه معیارهایی را هنگام خرید چرخ خیاطی باید مورد توجه قرار داد:

  • کیفیت دوخت ساده

یکی از مهمترین مسائلی که در انتخاب چرخ خوب باید در نظر داشت کیفیت دوخت هنگام ساده دوزی می باشد، که چرخ خیاطی برادر این کار را برای استفاده کنندگان سهل کرده است. همان گونه که می دانید بیش از ۹۰ درصد کارهای انجام شده در خیاطی، راسته دوزی بوده. این بخش تا جایی مهم است که اکثر خیاط هایی که به صورت حرفه ای کار می کنند، برای این کار از چرخ های راسته دوز استفاده می کنند. چون معتقدند که کیفیت بالای دوخت، به نسبت دوخت های فانتزی ارزش بیشتری دارد.

  • وزن

وزن چرخ های خیاطی یکی از عواملی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در حقیقت به هر میزان که چرخ خیاطی مورد نظر شما سنگین تر باشد، احتمالاً در ساخت آن از قطعات پلاستیکی کمتری استفاده شده و به طبع کیفیت بالاتری نیز خواهد داشت. افرادی که به صورت حرفه ای به کار خیاطی مشغول هستند برای انتخاب نوع چرخ خیاطی عموما به سراغ چرخ های سنگین وزن خواهند رفت چون این سیستم ها به دلیل وزن بالا، هنگام دوخت و دوز پایین ترین میزان حرکت را بین کار خواهند داشت.

  • برند

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید برند چرخ مورد نظر است. چرخ خیاطی هایی که در درجه خوب قرار گرفته اند، برای کاربران حداقل محصول خود را به مدت ۱۵ سال گارانتی می کنند. سازندگان با کیفیت نیز برای اثبات عملکرد و کارایی بالای دستگاه تولیدی خود، محصول را به مدت ۲۵ سال گارانتی خواهند کرد.

کمپانی تولید چرخ خیاطی برادر یکی از برندهای معتبر در سطح جهان است که نمایندگی های فروش بیشماری دارد و در صورت نیاز به تعویض قطعات، در کوتاه ترین زمان امکان تهیه قطعه را برای کاربر فراهم می کند.

کامپیوتری در ژورنال نوبشو

خرید چرخ خیاطی از وب سایت نوبشو

چرخ خیاطی

لیست قیمت چرخ خیاطی در نوبشو

مقایسه قیمت و بهترین قیمت چرخ خیاطی در وب سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

815Pچرخ-خیاطی-مارشال-1

لیست قیمت چرخ خیاطی برند مارشال

تجربه یک خرید موفق با کمک وب سایت نوبشو موتور جستجوی کالا

چرخ-خیاطی-جانتک-مدل-8600-600x600-min

لیست قیمت چرخ خیاطی برند جانتک

خرید چرخ خیاطی جانتک از سایت نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا

چرخ خیاطی کاچیران

لیست قیمت چرخ خیاطی برند کاچیران

مقایسه مدل ها و قیمت های چرخ خیاطی کاچیران در سایت نوبشو

چرخ خیاطی ژانومه

لیست قیمت چرخ خیاطی برند ژانومه

انواع مدل ها و قیمت چرخ خیاطی های ژانومه در سایت نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید