تجربه لذت بخش دنیای مدرن با خرید ساعت هوشمند

0
5838
خرخرید ساعت هوشمند در ژورنال نوبشوید ساعت هوشمند
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید ساعت هوشمند

امروزه پیشرفت تکنولوژی در تمام صنعت ها موجب شده که توقع انسان از لوازم در دسترس او بالاتر برود. یکی از مواردی که ما آرزوی داشتن آن را داریم، ابزاری است که می تواند علاوه بر سبکی و کم حجمی، کارایی فوق العاده ای داشته باشد. به جرات می توان گفت که یکی از مهمترین این لوازم پیشرفته در حال حاضر خرید ساعت هوشمند است.

شایان ذکر است که جهان فوق پیشرفته این لوازم کوچک چندان مورد استقبال افراد قرار نگرفت، اما این تمام اتفاق نیست و باید دید در روزهای آینده چه وقایعی می تواند در بخش صنعت ساعت های مچی رخ دهد.

همان گونه که می دانید در حال حاضر گوشی های هوشمند به یکی از ارکان اصلی زندگی بشر تبدیل شده و تقریباً تمامی افراد را به خود جذب کرده است. به همین منظور در دنیای امروز دیگر نیازی نیست که به سوال چرا گوشی هوشمند خریداری کنیم پاسخ قاطعانه داد. اما سوال اینجاست که چرا باید برای خرید ساعت هوشمند اقدام کنیم؟ برای یافتن جواب این سوال با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید ساعت هوشمند همراه باشید.

خرید ساعت هوشمند در ژورنال نوبشو

چرا هر انسانی نیاز به خرید یک اسمارت واچ دارد؟

همان گونه که می دانید با خرید ساعت هوشمند می توانید یک مینی کامپیوتر قابل حمل و در دسترس را برای خود تهیه کنید. این نوع از سیستم های پیشرفته جهان امروز ما قادرند تا با استفاده از یک اتصال بیسیم، کاربر را از تمامی تماس ها، پیغام ها و پیام هایی که دارند به شکل لحظه ای باخبر کند.

در صورتی که بنا به دلایل مختلفی از جمله شغل خود نیاز دارید تا از برنامه های متفاوتی استفاده کنید می توانید از این ساعت هوشمند بهره گیری کرده و در کمترین زمان، صفحات مجازی خود را چک کنید.

همان گونه که می دانید تکنولوژی این ابزار کاربردی هر لحظه در حال پیشرفت است که همین موضوع سبب شده تا آن را از یک نمونه بزرگ و زشت، تبدیل به یک ساعت شیک با امکانات ویژه کند. علاوه بر آن در این سیستم از تکنولوژی NFC استفاده شده است که این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا پس از خرید در فروشگاه ها پول را با استفاده از آن پرداخت کند.

خرید ساعت هوشمند در ژورنال نوبشو

هنگام خرید ساعت هوشمند به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم:

  • امکان همخوانی با گوشی موبایل

امروزه جهان ساعت های هوشمند به صورتی است که می توانند بدون نیاز به سازگاری با گوشی همراه نیز عملکردهای فوق العاده ای را به نمایش بگذارد. اما با این حال بهتر است هنگام خرید ساعت هوشمند، نمونه هایی را انتخاب کنید که امکان همخوانی را با گوشی تلفن شما بر قرار کند. برای انتخاب چنین ساعت هایی بهتر است برندی را انتخاب کنید که با تلفن همراهتان همخوانی لازم را داشته باشد.

  • اعلان و هشدار اسمارت واچ

یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک اسمارت واچ باید از آن برخوردار باشد، اعلان و هشدار در تمامی زمینه ها است. در حقیقت کاربری که یک ساعت هوشمند را خریداری می کند قصد استفاده از امکاناتی همچون تماس ورودی، دریافت پیام و دریافت پیغام از شبکه های اجتماعی را دارد. اما در تمامی ساعت ها اعلان اسمارت واچ تمامی این موارد را ساپورت نمی کند.

  • برد (صفحه نمایش)

یکی از امکاناتی که امروزه تقریباً در تمامی ساعت های هوشمند از آن استفاده می شود، صفحه نمایش ال ای دی است. همان گونه که می دانید این صفحه نمایش نسبت به موارد مشابه، بیشترین کیفیت را به کاربر می بخشد.

صفحه نمایش در ژورنال نوبشو

  • تصویر پس زمینه ساعت

یکی از تفاوت هایی که می تواند این دسته از ساعت های هوشمند را از نمونه های معمولی آن متمایز کند، امکان ایجاد تصاویر پس زمینه زیبا و متفاوت در ساخت این ابزار کاربردی است.

  • امکانات و برنامه های سیستم

یکی از مهمترین اهدافی که می تواند موجب شود تا انسان برای خرید ساعت هوشمند بیش از پیش ترغیب شود، خارج نکردن گوشی موبایل از کیف یا جیب لباس است. در حقیقت قصد بر این است که در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی اطلاعاتی که در یک گوشی همراه است، دسترسی کامل داشته باشید. یکی از برند هایی که از نظر امکانات و برنامه در رده بهترین های دنیا قرار دارد، کمپانی اپل واچ است که ساعت های تولیدی این شرکت توانایی نصب بیش از ۲۰ هزار اپلیکیشن را دارند.

مطالب پیشنهادی
اگر قصد خرید ساعت هوشمند هواوی را دارید پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید

بسیاری از افراد این نوع از ساعت ها را صرفاً برای ورزش کردن خریداری می کنند. همان گونه که گفته شد با خرید ساعت هوشمند می توانید دسترسی سریع به برنامه های متفاوتی از جمله مسافت شمار، شمارش ضربان قلب، کالری شمار و … داشته باشید.

مسافت شمار در ژورنال نوبشو

  • عمر مفید باتری

قبل از این که ساعت مورد نظر خود را خریداری کنید، بهتر است که اطلاعات کلی را نیز از میزان شارژ مصرفی باتری آن به دست آورید. شایان ذکر است ساعت های هوشمندی که دارای صفحه نمایش بزرگی هستند، بیشتر از سایرین شارژ مصرف می کنند. در صورت خرید این اسمارت واچ باید تقریباً یک روز در میان آن را شارژ کنید.

  • هزینه مورد نیاز

همان گونه که می دانید قیمت مشخص شده برای هر محصولی متناسب با امکانات و متریال استفاده شده در ساخت آن محاسبه خواهد شد. به همین منظور باید قبل از این که برای خرید ساعت هوشمند هر گونه اقدامی را انجام دهید، قبل از خرید انتظارات خود را از ابزار مورد نظر مشخص کنید.

عمر باطری در ژورنال نوبشو

امکانات و قابلیت هایی که ساعت هوشمند در اختیار کاربر قرار می دهد:

به دلیل این که امروزه استفاده از ساعت در دسته ضروریات زندگی روزمره هر فرد حساب می شود، در سال ۲۰۱۵ برای تولید این دسته از ابزارها، استاندارد هایی وضع شد که تقریباً تمامی کمپانی های روز دنیا هم اکنون از آن تبعیت خواهند کرد. به عنوان مثال می توان به مواردی همچون سنسور ضربان قلب، شکل صفحه، میکروفون و … اشاره کرد.

با این حال بسیاری از کمپانی ها بر اساس خلاقیت هایی که در این زمینه خرج کرده اند و علاوه بر استانداردهای وضع شده، امکانات جدیدی را به محصول خود اضافه خواهند کرد. به عنوان مثال، کمپانی اپل به سیستم خود قابلیت تاچ فورس و کمپانی سامسونگ نیز قابلیت چرخونه گردان را اضافه کرده اند.

خرید ساعت هوشمند در ژورنال نوبشو

آیا ساعت های هوشمند دارای اشعه های مضر برای سلامتی هستند؟

طبق اطلاعات و آمارهایی که تا کنون به دست ما رسیده است، تعداد معدودی از افرادی که ساعت های هوشمند را خریداری کرده اند، مواردی از بیماری را اعلام کرده که اصولاً در رابطه با تأثیرات ناشی از پرتو زدایی است. این موارد شامل سر درد و در مواقعی نیز حالت تهوع است.

با این حال نمی توان به صورت قطعی اعلام کرد که این ساعت ها دارای اشعه های مختلفی هستند. در صورتی که به شکل مداوم از این ابزار کاربردی استفاده شود، ممکن است پس از مدت زیادی مشکلاتی را برای کاربر فراهم بیاورد.

در صورتی که قصد خرید ساعت هوشمند را دارید بهتر است که قبل از انتخاب آن در مورد میزان پرتوزایی آن نیز اطلاعاتی را کسب کنید. در حقیقت بسیاری از برندها دارای پایین ترین حد پرتو زدایی هستند. به صورت کلی بهتر است که اسمارت واچ خود را با هر برندی، به مدت ۲۴ ساعت پیاپی مورد استفاده قرار ندهید.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید