اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ساعت هوشمند اپل علاقه دارید تا پایان همراه ما باشید

0
3514
ساعت هوشمند اپل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند اپل از آن دسته محصولاتش شرکت اپل می باشد که واقعا شیک و منحصر به فرد است و قابلیت اتصال به گوشی اپل نیز دارا می باشد و شما هر کاری که با گوشی خود انجام دهید در ساعت نمایش داده می شود این ساعت آن قدر پیشرفته است که می تواند گوگل مپ، کلیپ، تصاویر و آهنگ هایی که در حال پخش روی گوشی می باشد را نشان می دهد که واقعا خارق العاده است.

اولین تولید ساخت ساعت هوشمند اپل به سال ۲۰۱۴ باز می گردد و تا به امروز ۵ سری مختلف از هم ساخته شده و در تولید ساخت هر سری جدید قابلیت های کاربردی مختلفی به ساعت مچی اپل اضافه شده است امروزه طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

ساعت هوشمند اپل قابلیت و امکاناتی دارد که می تواند استفاده ی شما از گوشی همراه را به حداقل برساند. در قسمتی از آن میکروفون قرار دارد که می توانید با استفاده از آن در حالت اسپیکر به تماس های خود پاسخ دهید و حتی می توانید بعد از اتصال گوشی به ساعت مخاطبان مورد نظر خود را پیدا و با آنان تماس بگیرید. اما برای ایجاد پیام شما باید با استفاده از ویس که قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار را دارا می باشد پیام دهید. از دیگر امکانات ساعت هوشمند اپل می توان به سنسورهای موجود در ساعت اشاره کرد که با قدم زدن تعداد ضربان قلب و میزان کالری سوخته را نشان می دهد.

ساعت هوشمند اپل در ژورنال نوبشو

ساعت هوشمند اپل در نسخه جدیدش امکان فروشگاه اپ استور را اضافه کرد که با این قابلیت می توان هر آپدیت جدیدی را به صورت خودکار دانلود کرد مزایای دیگر آن، این است که اگر نیاز به یادداشتی داشتید می توانید با استفاده از میکروفون یادداشت خود را ذخیره کنید.

از دیگر امکانات، گزینه ی اپل پی است با کمک این قابلیت مشخصات حساب بانکی خود را ثبت و با نزدیک شدن به دستگاه عابر بانک می توانید خرید خود را انجام دهید اما موضوعی که وجود دارد اپل پی در هر کشوری قابل استفاده نیست.

ساعت هوشمند اپل کار کسانی که در طول روز نیاز به ماشین حساب دارند را راحت کرده است این ساعت دارای ماشین حساب حرفه ای می باشد که با استفاده از آن می توان حتی محاسبات پیچیده را هم انجام داد.

وسایل مربوط به ساعت هوشمند اپل را در یک جعبه مستطیلی قرار داده اند که حاوی: ساعت هوشمند اپل، شارژر،سیم شارژر، بند ساعت و دفترچه راهنما می باشد این محتویات در تمام ساعت های هوشمند اپل می باشد.

ساعت هوشمند اپل در ژورنال نوبشو

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در جامعه، مسلماً احساس نیاز به فناوری های جدید هم به وجود می آید ساعت هوشمند اپل با اتصال به گوشی با همدیگر مچ می شوند. علت اصلی تولید ساعت هوشمند اپل این است که افراد بتوانند کارهای روزانه خود را که با موبایل انجام می دهند به وسیله ی ساعت هوشمند جایگزین کنند. از ساعت هوشمند می توان برای کارهای روزانه از قبیل: تماس تلفنی، پیامک و عکس گرفتن استفاده کرد.

شرکت Apple بزرگترین تولید کننده ساعت هوشمند می باشد و توانسته است عنوان پر فروشترین شرکت ساعت هوشمند را به خود اختصاص دهد.

ساعت هوشمند طرح اپل با توجه به اینکه طرح می باشد اما تمام نیازهای شما به گوشی را به حداقل می رساند. ساعت های هوشمند اپل سیم کارت خور می باشند و با حجم کمی که دارد امکان ایجاد تماس و پیامک را به راحتی انجام می دهد.

سیستم عامل ساعت هوشمند طرح اپل، اندروید می باشد و رنگ بندی مختلفی هم دارد این ساعت ها همانند ساعت هوشمند اپل از طراحی زیبا و قابل قبولی بهره گرفته است و دارای صفحه نمایشی با ابعاد ۱.۵۴ اینچ، رزولوشن ۲۴۰*۲۴۰، صفحه لمسی، بدنه از آلیاژ، جنس بند از سیلسکون و حافظه ی داخلی ۳۲ مگابایت می باشد. نمایش اعلان شبکه های اجتماعی و قابلیت ضد سرقت بودن از مزایای ساعت هوشمند طرح اپل محسوب می شود. امکان تغییر دادن صفحه ساعت اصلی به Watch Face قابلیت جالب دیگری از ساعت هوشمند طرح اپل می باشد. به طور کلی می توان گفت ساعت هوشمند طرح اصلی با توجه به اینکه از قابلیت مجزا بودن برخوردار است می توان از آن به عنوان یک گوشی کامل استفاده کرد که از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه می باشد.

مطالب پیشنهادی
هر آنچه که لازم است درباره خرید ساعت هوشمند ارزان بدانید

ساعت هوشمند اپل در ژورنال نوبشو

اپل واچ سری ۵ دارای صفحه نمایش همیشه روشن می باشد با این تکنولوژی دیگر اپل واچ خاموش نمی شود باتری اپل واچ سری ۵ می تواند تا حدود ۲۰ ساعت شارژ نگه دارد تا مشکل جدی از لحاظ شارژ باتری نداشته باشد. از امکانات دیگر اپل واچ سری ۵ به روزرسانی مپ و مسیریابی می باشد و توانسته نیازهای کاربرانش را برطرف کند. اپل واچ سری ۵، ۴۴ میلی متری می باشد که نسبت به نسخه های قبل پیشرفت قابل قبولی داشته است از جمله تراشه s5 مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متری، فشار سنج و باتری قوی نسبت به سری های قبل می باشد. در طراحی ساخت اپل واچ سری ۵ طوری ساخته شده است که اگر شما مچ دست خود را بالا بیاورید و به آن ضربه بزنید صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل روشن می شود. اپل واچ سری ۵ قابلیت این را دارد که تماس اورژانسی بین المللی بدون نیاز به اینترنت را برقرار کند شرکت اپل معتقد است این ساعت به عنوان یک پشتیبان طراحی شده است.

باتری در ژورنال نوبشو

اپل واچ ۳ از لحاظ ظاهری تفاوتی با سری قبل خود نداشته و علت آن این بود که طراحی سری قبل آنقدر کاربر پسند بوده که نیازی به تغییر ظاهر این مدل ساعت هوشمند اپل نبود بهره گیری از صفحه سرامیکی مقاوم و ضد حساسیت در پشت ساعت همان قسمت شارژ مغناطیسی و اضافه شده شیارهای اسپیکر با توجه به مقاومت ساعتِ هوشمندِ اپل در برابر آب را از نکات مهم طراحی اپل واچ ۳ می باشد این ساعت در ۲ سایز ۴۲ و ۳۸ میلیمتری ساخته تا هم آقایان و خانم ها بتوانند سایز مناسب خود را استفاده کنند همچنین بدنه ی این ساعت از ۲ نوع اسپورت و کلاسیک ساخته شده مدل های کلاسیک نسبت به اسپرت از قیمت بالاتری برخوردار هستند تفاوت اصلی این مدل ساعت ها جنس بدنه می باشد.

شرکت اپل در ساخت اپل واچ ۳ از نسل جدید پردازنده ی S3 استفاده کرده است. پردازنده ی S3 دو هسته ای می باشد که نسبت به سری قبل خود که پردازنده ی آنها تک هسته ای بودند از قدرت قابل قبولی برخوردار هستند با وجود این پیشرفت های سخت افزاری اپل واچ ۳ خیلی سریع تر از نسل های قبل خود می باشد.

صفحه نمایش اپل واچ ۳ OLED با وضوح تصویر بالا می باشد که از جهت روشنایی صفحه پیشرفت قابل قبولی داشته است. این مدل دارای GPS کارآمد می باشد که هنگام دویدن و ورزش کردن اطلاعات دقیقی از میزان مسافتی که طی شده است را در اختیار کاربر قرار می دهد این مزایا حتی بدون استفاده از گوشی آیفون هم قابل استفاده است.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید