موتور جستجوی کالا چیست و چطور کار میکند ؟

0
4328
موتور جستجوی کالا در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

موتور جستجوی کالا چیست و چطور کار میکند ؟

در این مقاله قصد داریم تا شما را با موتور جستجوی کالا و پروسه های در حال انجام در چنین پروژه ای آشنا کنیم . همانطور که از موضوع مقاله پیداست ما نیازمند یک موتور سرچ قدرتمند هستیم تا بتواند کالای مورد نظر کاربر را از میان میلیون ها کالا به درستی تشخیص و نمایش دهد . در پس پرده این موتور جستجو نیازمند یک دیتابیس کامل از تمام محصولات مورد نیاز کاربران باید وجود داشته باشد . معمولا کاربران مایل هستند تا تمام خرید خود را در یک سبد کالایی جمع کنند تا آنکه بخواهند از فروشگاه های متفاوت خرید کنند ، البته این مهم زمانی رخ می دهد که آن فروشگاه بتواند از لحاظ قیمت هم خریدار را راضی نگه دارد . پس تنوع کالاهای زیاد هم اهمیت به سزایی خواهد داشت .

https://www.nobesho.com

موتور جستجوی کالا ی نوبشو یکی از بزرگترین موتور های جستجوی کالا در ایران است چرا که تا به امروز ( زمان انتشار این مقاله ) توانسته در حدود دو میلیون کالا از تمام دسته بندی های مورد نیاز کاربران خود را در بانک اطلاعاتی خود ارائه نماید . و همچنین موتور جستجوی مدرن این وب سایت که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند توانایی این را دارد که به صورت هوشمند دقیق ترین نتیجه حاصل از جستجوی کاربران را در اختیار بگذارد .

بارها و بارها شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در سایتی موضوعی را جستجو کرده باشید و مطالب بی ربطی برای شما نمایش داده شده باشد ، این موضوع باعث بی اعتباری وبسایت در نظر کاربر و از آن مهم تر باعث اتلاف وقت کاربر می شود . همه این موضوعات زمانی رخ می دهد که موتور سرچ سایت ها بر بسترهای قدیمی کار می کنند و آنها قابلیت درک درست از منظور کاربر را ندارند این دسته از موتور سرچ ها فقط عنوان کالا را میبینند و هر آنچه آن عنوان را داشته باشد نمایش خواهد داد . برای مثال ممکن است شما دنبال موبایل S9 سامسونگ باشید در موتور های جستجوی ساده هر چیزی که S9 در عنوانش باشد نمایش داده می شود و نتایج جالبی نشان نمی دهند . اما در موتور جستجوی کالا ی هوشمند به شما پیشنهاد یا Suggest می دهد که آیا منظور شما موبایل هست یا چیز دیگری ؟ و شما میتوانید انتخاب کنید و زودتر و دقیق تر به هدفتان برسید . سایت هایی نظیر آمازون و Ebay از این دست موتور سرچ های هوشمند استفاده می کنند و روز به روز به کاربرانشان اضافه می شود . همان حسی که شما با گوگل دارید و پیش خودتان شاید بگویید این چقدر باهوش است ! معمولا موتور های جستجوی هوشمند توانایی ماشین لرنینگ دارند و میتوانند از سرچ های قبلی کاربران و کلیک های آنها روی نتایج نشان داده شده درس بگیرند و در نمایش ها و جستجوی های بعدی از اطلاعات خودشان برای جستجوی بهتر و نمایش دقیق تر بهرمند شوند .

مطالب پیشنهادی
با نوبشو فروش آنلاین مانتوی خودتو راه بنداز!

در موتور جستجوی کالای نوبشو دقیقا این موارد فنی توسط کارشناسان حرفه ای ما رعایت می شود و شما می توانید به راحتی هر کالایی را که بخواهید در وب سایت نوبشو پیدا کنید . حالا نوبت بررسی قیمت هاست که در مقاله روش کار با نوبشو برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد .

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید