نقد و بررسی تخصصی اسمارت فون  Galaxy S20 5G

0
4068
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

 Galaxy S20 5G

اگر شما هم به گوشی های برند سامسونگ و کیفیت بالای محصولات آن علاقه دارید، پس تاکنون از سری جدید این گوشی ها با نام s20 آشنا هستید. یکی از مدل های جدید این برند، گوشی  Galaxy S20 5G می باشد. اگر شما هم دوست دارید همه چیز را در ارتباط با این گوشی جدید و فوق العاده با کیفیت برند سامسونگ بدانید با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید موبایل همراه باشید.

 Galaxy S20 5G در ژورنال نوبشو

مهمترین ویژگی فنی اسمارت فون Galaxy s20 G5 را در این قسمت مشاهده نمایید.

یکی از جدیدترین گوشی های برند سامسونگ، گوشی Galaxy S20 5G می باشد که دارای ویژگی های فوق العاده ای نسبت به سایر گوشی های مشابه می باشد. از مهمترین ویژگی و مشخصات فنی گوشی Galaxy S20 5G می توان به دارا بودن دو سیم کارت به طور همزمان و همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی ان اشاره نمود. این مدل گوشی توانایی استفاده از انواع شبکه های ارتباطی از جمله ۵G، ۴G، ۳G، ۲G را دارا می باشد. میزان فضای رم مورد استفاده ی این گوشی برابر با ۱۲ گیگابایت می باشد. از جالبترین و برترین ویژگی های گوشی Galaxy S20 5G استفاده از سیستم عامل نسخه بالای Android 10 است. این مدل گوشی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و صدمات ناشی از آن است.

ویژگی گوشی Galaxy S20 5G از نظر ابعاد و وزن و صفحه نمایش به چه صورت است؟

گوشی Galaxy S20 5G دارای طراحی بسیار زیبایی است که ظرافت بالایی نیز دارد. در ارتباط با وزن این مدل گوشی باید بگوییم که وزن نسبتاً کمی معادل ۱۶۳ گرم دارد. ابعاد این مدل جدید از برند مطرح سامسونگ برابر با ۱۵۱.۷ x 69.1 x 7.9mm می باشد که بسیار مناسب است. اگر جزء افرادی هستید که وزن و ابعاد گوشی از اهمیت بسیار زیادی برای شما برخوردار است، گوشی Galaxy S20 5G می تواند یکی از برترین و بهترین گوشی بین مجموعه گوشی سامسونگ برای شما باشد.

 Galaxy S20 5G در ژورنال نوبشو

گوشی Galaxy S20 5G دارای چند نوع دوربین، با چه ویژگی هایی می باشد؟

از ویژگی های این مدل گوشی از سری گوشی s20 برند سامسونگ می توان به دوربین سه گانه اشاره کرد که در این قسمت به نوع های مختلف آن به همراه ویژگی های خاصی که دارند خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

۱-دوربین فوق العاده گسترده و ۱۲ مگابیکسلی:

  • این دوربین دارای اندازه ی ۱.۴μm پیکسل می باشد.
  • همچنین fov نیز برابر با ۱۲۰ می باشد.
  • علاوه بر این میزان برابر F.No (دیافراگم): F2.2 است.

۲-دوربین دوم نیز ۱۲ مگاپیکسلی می باشد:

  • Super Speed Dual Pixel AF، OIS
  • اندازه ی سنسور تصویر برابر با ۱ / ۱.۷۶ است.
  • F.No (دیافراگم): F1.8
مطالب پیشنهادی
بررسی تخصصی گوشی Galaxy S20 +

3-دوربین با کیفیت بالای تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی:

  •   اندازی این دوربین با واحد پیکسل برابر با ۰.۸μm می باشد، که یکی از ایده آل ترین دوربین های موجود در بازار محسوب می شود.
  • اندزه ی FOV: 76˚ می باشد.

 Galaxy S20 5G در ژورنال نوبشو

از دیگر ویژگی هایی که در ارتباط با دوربین گوشی Galaxy S20+5G ممکن است مد نظر باشد، میزان بزرگنمایی ان است. میزان فضای بزرگ نمایی برابر Hybrid Optic Zoom 3x که اندازه ای معدل ۳۰ برابر می باشد و از این ظر می تواند یکی از بهترین گوشی های موجود با دوربین با بالاترین کیفیت باشد. دوربین ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی دارای تثبیت کننده نور در تصاویر می باشد.

این مدل گوشی دارای تمامی ویژگی های ایده آل یک گوشی هوشمند است و همچنین ویژگی هایی مانند پیشنهادات عکس برداری، میزان تشخیص عیب، حالت های مختلف دوربین، حرکت آهسته، حرکت فوق العاده آهسته و بسیاری از ویژگی های دیگر یک گوشی ایده آل می باشد.

دوربینی که در این مدل گوشی مورد استفاده قرار گرفته است، به صورت بهینه ساز صحنه از ۳۰ حالت پشتیبانی می کند: صورت، کودک، شخص، سگ، گربه، غذا، مردم، سواحل، آسمان، کوه، غروب، طلوع آفتاب، شهر، برف، آبشار، آبشارها، منظره، صحنه، وسایل نقلیه، نوشیدنی، گل، درختان، فضای سبز، حیوانات، کفش، نور پس زمینه، سرپوشیده، متن، لباس، نمای شب از جمله مواردی است که این گوشی قابلیت پشتیبانی و تشخیص آن را دارد. البته در ارتباط با صحت تشخیص باید گفت که میزان صحت تشخیص به عکس بردار و سوژه های مختلف بستگی خواهد داشت.

در بیشتر مواقع توانایی این را دارد که در فاصله ی ۱.۵ متری به صورت کامل میزان تیرگی و یا لک را داشته باشد. از نکاتی که در ارتباط با این گوشی جالب است، تشخیص نور پس زمینه هنگام خاموش بودن HDR می باشد.

به طور کلی یکی از برترین مدل های گوشی برند سامسونگ گوشی Galaxy S20 5G می باشد که دارای حافظه ی داخلی برابر با ۱۲۴ گیگابایت و می باشد و همچنین دارای دو سیم کارت به صورت همزمان و رژولوشن عکس برابر ۱۲ مگا پیکسل است. این مدل گوشی دارای دوربین سه گانه است که برترین نوع آن ۶۴ مگاپیکسل می باشد. سیستم عامل مورد استفاده، سیستم عامل Android 10 است و مقدار فضای تخصیص داده شده برای رم نیز برابر ۱۲ گیابایت می باشد.

از دیگر ویژگی و مشخصه های این مدل گوشی سامسونگ می توان به دارا بودن حسگر اثر انگشت و مناسب برای هر نوع عکسبرداری اشاره نمود.

 Galaxy S20 5G در ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید