خرید اسباب بازی ارزان در چه مواردی کارایی دارد؟

0
8542
خرید اسباب بازی کودکان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید اسباب بازی کودکان

کودکان همیشه و در هر شرایطی بازی کردن برایشان مقدم تر از هر چیز دیگری است به طوری که اکثر وقت خود را حتی تا هنگام خواب به بازی کردن اختصاص می دهند اما در هر رده ی سنی به اسباب بازی هایی متناسب با ان دوره احتیاج دارند و بازی و سرگرمی برای کودکان می تواند به غیر از جنبه ی بازی کردن مزایای دیگری از قبیل بالا رفتن انواع مهارت های کودک مانند: توانایی شمارش، تقویت قدرت ذهن، تشخیص اشکال و رنگ و… مفید باشد و به همین دلیل ما به شما خرید اسباب بازی کودکان توصیه می کنیم.

و اما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید اسباب بازی می خواهیم بپردازیم به خرید اسباب بازی ارزان که برای کودکان کاربردی است.

خرید اسباب بازی کودکان ارزان در چه مواردی کارایی دارد؟

اگر شما این تفکر را دارید که با خرید اسباب بازی های گران قیمت می توانید بهترین را برای کودک خود محیا کنید در اشتباه هستید. باید بدانید وسیله های بازی که ذوق و اشتیاق کودک را تشدید می کند مناسبتر از آن است که هزینه های سر سام آوری را متحمل شوید و این را به خاطر بسپارید که خرید اسباب بازی ارزان نیز می تواند پیشرفت مهارت ها در هر زمینه ای کمک کند.

البته برای خرید اسباب بازی ارزان توجه به کیفیت جنس و مواد اولیه از اهمیت زیادی برخوردار است و اندازه محصولات و میزان هزینه ها می توانند نقش مؤثری در خرید اسباب بازی ارزان داشته باشد.

خرید اسباب بازی ارزان برای کودکان هنگام تولد تا ۱ سالگی کدامند؟

کودکان در این سن ممکن است حتی کوچکترین چیزهای رنگی برایشان جذاب باشند مانند یک دسته کلید رنگی یا صدای موسیقی و سعی می کنند با هر تلاش و کوششی آن را به دست آورند یا به سمت صدا بروند، خرید اسباب بازی ارزان اما با کیفیت می تواند برای کودک شما مناسب باشد که می تواند حتی به قدرت ذهنی کودک نیز کمک کند.

که در ادامه به معرفی تعدادی از آن ها می پردازیم:

۱-عروسک های پولیشی ومتنوع:

عروسک ها به علت تنوع در رنگ و طرح و شکل همیشه مورد استقبال کودکان قرار می گیرد اما نوزادان به این علت که دید بسیار قوی ندارند عروسکها فقط باعث جلب توجه آن ها میشود به همین علت باید عروسک های پولیشی که در تهیه ی آنها از مواد و الیاف و پارچه های نرم که پلاستیکی نباشد و برای پوست نوزاد نیز ضرری ندارد و قیمت مناسب و کیفیتی خوب دارند را خریداری کنید.

۲-جعبه های موسیقی و موزیکال با طرح های مختلف:

جعبه های موسیقی چوبی و حتی گوی های رنگی موزیکال با قیمت های ارزان و مناسب وجود دارند که می توانند توجه کودکان را به خود جلب کنند. در خیلی از موارد کودکان با شنیدن صدای موسیقی ها احساس آرامش می کنند و حتی می توانید واکنش نوزاد یا کودک خود را در هنگام پخش انواع موسیقی های آرام و… ببینید.

۳-آینه های کودکانه ی نشکن:

کودکان در چند ماه اول یعنی تا هنگام سه ماهگی نمی توانند خیلی چیزها را تشخیص دهند اما بعضی چیزها باعث می شود حس کنجکاوی کودک تحریک شود. آینه ها نیز می توانند جز این دسته ها باشند هنگامی که کودک خود را در آینه مشاهده می کند ممکن است حرکات جالبی از خود سردهد که برای شما دیدنی و لذت بخش باشد.

مطالب پیشنهادی
قیمت اسباب بازی در تهران

آینه های متنوعی با سایز های مختلف و قاب های زیبا با قیمت مناسب وجود دارند که می توانند اسباب بازی مناسبی برای کودک شما باشند.

۴- کتاب های پارچه ای رنگارنگ:

کتاب داستان ها نیز می توانند جز خرید اسباب بازی ارزان برای کودکان باشند.

اما کتاب های پارچه ای به این دلیل که کودک می تواند ارتباط بهتری با آن برقرار کند بیشتر توصیه می شود به دلیل تنوع رنگ فراوانی که در این کتاب های پارچه ای وجود دارد نظر کودک شما به آن جلب می شود و تشویق می شود که آن را لمس کند و در دست بگیرد و این کار باعث تقویت و تحریک عضلات دست آنها نیز می شود.

۵-اسباب بازی های کوچک کوکی:

اسباب بازی های کوکی و محرک کوچکی نیز در بازار وجود دارند که با صدای جالبی که از خود تولید می کنند کودک متوجه آن شده و آن را می خواهد و برخی از آنها نیز به علت متحرک بودنشان کودک سعی می کند که خود را به آن برساند. می توان به بعضی از آنها مانند ماشین کوکی، عروسک های کوکی و… اشاره کرد.

خرید اسباب بازی ارزان که مناسب سن یک تا سه سال هستند کدامند؟

به این علت که رده سنی کودک شما تغییر کرده و دیگر همانند قبل نیست پیشنهاد می کنیم که اسباب بازی هایش را عوض کنید آن ها در این سن خواستار اسباب بازی هایی با تحرک هستند و حتی آن دسته از وسیله هایی که ذهنشان را به خود درگیر کند، اما باز هم می توانید با خرید اسباب ارزانی که متناسب سنش باشد نیازشان را برطرف کنید که ما چند نمونه از آن را به شما معرفی می کنیم.

۱-توپ هایی با اندازه های مختلف:

توپ ها می توانند سرگرمی پر تحرکی برای کودکان باشند که آن ها را تحریک می کند به هر طرفی که توپ ها می روند یا به دنبال آن ها بدوند یا خود را به آن سو بکشند البته باید در وزن توپ نیز دقت کنید که سنگین و خارج از تحمل کودک شما نباشد. توپ های کوچک و بزرگ رنگی اسفنجی هستند که با قیمت مناسبش می تواند نیاز کودک شما را بر طرف کند.

۲-بیلچه و کلنگ و سطل:

از بازی هایی که می تواند برای همه ی کودکان جذاب باشد می توان به خاک بازی اشاره کرد که اگر بیلچه و کلنگ و سطل را در اختیار کودکان قرار دهید و به محوطه ای که دارای خاک و ماسه و شن است ببرید می توانند با پر کدن سطل به وسیله بیلچه و خالی کردن ان در جای دیگر برای خود با استفاده از خرید این اسباب بازی ارزان سرگرمی کوچکی ایجاد کنند.

اسباب بازی های فراوان دیگری نیز وجود دارند که شما می توانید با خرید آن ها شادی و نشاط را به کودکان خود هدیه کنید امیدواریم که به شما در خرید اسباب بازی ارزان برای کودک دلبندتان کمک کرده باشیم.

Originally posted on ۰۹/۲۰/۱۳۹۹ @ ۳:۵۵ ب.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید