قیمت اسباب بازی در تهران

0
11268
قیمت اسباب بازی در ژورنال نوبشو
2.6/5 - (8 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

قیمت اسباب بازی

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید اسباب بازی قصد داریم بر قیمت اسباب بازی در بازار تهران بپردازیم.  بازی کردن بخشی مهمی از زندگی بچه ها است. بازی موجب افزایش خلاقیت و تمرکز کودک می شود. اسباب بازی های موجود در بازار بسیار متنوع هستند که برای سرگرم کردن کودکان و کمک به رشد ذهنی کودک بسیار مناسب است. این روزها قیمت اسباب بازی یکی از دغدغه های والدین شده است. فاکتور های زیادی بر قیمت اسباب بازی در بازار تهران تأثیر دارند که به آنها می پردازیم.

بیشتر از ۸۵ درصد سهم بازار اسباب بازی ایران دست محصولات خارجی است، فروشگاه ها چاره ای ندارند جز اینکه محصولات خارجی بیاورند. با توجه به افزایش قیمت دلار، ما شاهد افزایش قیمت های اسباب بازی هستیم.

طراحی اسباب بازی، برند اسباب بازی ها، ایمنی اسباب بازی و کاربرد اسباب بازی از جمله فاکتور های موثر بر اسباب بازی ها است. در زیر به بررسی قیمت اسباب بازی در تهران می پردازیم.

در بازار تهران همه نوع اسباب بازی ارائه می شود. از تفنگ و ماشین های شارژی تا انواع لوازم آشپزخانه و عروسک پیدا می شود. عروسک ها درصد بیشتری از اسباب بازی ها را به خود اختصاص داده اند. متقاضی عروسک ها نه تنها کودکان بلکه نوجوانان و جوانان نیز هستند. عروسک ها دارای تنوع زیادی هستند.

معمولاً با آمدن انیمیشن ها، عروسک های شخصیت های انیمیشن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. قیمت این عروسک ها در اندازه متوسط معمولاً بین ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان هستند.

عروسک های دیگر مانند انواع عروسک های پولیشی خرس و گوریل در اندازه بزرگ قیمتی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دارند. در این بین عروسک های بزرگی دیده می شود که قیمت هایی بالای یک میلیون دارند. این عروسک ها معمولاً بالای یک متر قد دارند. طوری هستند که کودک می تواند روی آن بنشیند.

انواع عروسک های هوشمند سخنگو در قیمت های مختلف وجود دارد که از ۳۰۰ هزار تومان به بالا شروع می شود.

عروسک های باربی از عروسک های مورد علاقه کودکان است که این عروسک ها دارای وسایلی مثل انواع لباس و کفش و یا حتی تخت و میز هستند. قیمت عروسک های باربی بر اساس جنس و اندازه عروسک و وسایل دیگر متفاوت است. اما به طور کلی از ۵۰ هزار تومان برای یک عروسک متوسط تا ۲۰۰ هزار تومان، قیمت دارند.

یکی دیگر از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان، به خصوص دختر بچه ها، انواع وسایل آشپزخانه در سایزهای بزرگ است. با این اسباب بازی کودکان می توانند در قالب بزرگترها نقش آفرینی کنند. قیمت این اسباب بازی بر اساس سایز از ۲۰۰ هزار تومان به بالا است.

قیمت اسباب بازی در ژورنال نوبشو

قیمت اسباب بازی

علاوه بر بعضی عروسک ها، ماشین های شارژی جز اسباب بازی های گران قیمت محسوب می شود. ماشین های شارژی که با استفاده از باطری هایی که با برق شارژ می شوند، فضای رانندگی را برای کودکان شبیه سازی می کند و تقریباً مانند ماشین های واقعی هستند. تنوع این ماشین ها بسیار بالاست و در انواع سواری، پورشه، مازراتی، بنز و… وجود دارد. این ماشین ها دارای امکانات بسیاری مانند درب باز شو، کمک فنر، سوئیچ، ریموت کنترل، دنده، صدای استارت واقعی، امکان پخش موزیک و… می باشد. بر اساس درجه کیفیت، این ماشین ها قیمت های مختلفی دارند. معمولاً از پایه ۳ میلیون تومان شروع می شود.

ماشین های اسباب بازی، قطار، قایق، کشتی و هواپیماها در اندازه های کوچک برای پسر بچه ها در انواع مدل ها موجودند. از انواع پلاستیکی ساده تا فلزی و انواع کنترلی. انواع ماشین های پلیس، آمبولانس، کامیون و… وجود دارد. قیمت اسباب بازی از ۲۰-۳۰ هزار تومان برای انواع ساده تا ۲۰۰-۳۰۰ هزار تومن برای انواع کنترلی و موزیکال دارند.

انواع دیگر اسباب بازی می توان به اسباب بازی فکری اشاره کرد. این بازی ها تنها مختص کودکان نیست و بزرگسالان نیز به آن علاقه دارند. بازی های فکری علاوه بر سرگرم کردن موجب افزایش تمرکز، خلاقیت و… بر اساس بازی می شود. قیمت بازی های فکری بر اساس نوع بازی فکری، متفاوت است. برای بازی های ساده تر از ۲۰ هزار تومان تا بازی های پیچیده تر از ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد.

از دیگر اسباب بازی های موجود لگو می باشد. لگو اسباب بازی بسیار متنوعی هست که محدودیت سنی ندارد و موجب افزایش خلاقیت، شکوفایی تفکر سه بعدی، درک مفهوم ذهن، آموزش تفکر سازماندهی شده، تحریک حس کنجکاوی و…می شود. لگو ها با توجه به ترکیبات به کار رفته در آنها، رنگ های مورد استفاده و تعداد قیمت های متفاوتی دارد. لگو های فلزی قیمت های بالا تری دارند. لگو های ساده در حدود ۲۰ هزار تومان هستند لگو های پیچیده تر تا ۱میلیون تومان هم قیمت دارند.

مطالب پیشنهادی
معرفی انواع مدل های اسباب بازی فکری دخترانه

قیمت اسباب بازی در ژورنال نوبشو

قیمت اسباب بازی

در مورد اسباب بازی هایی که باعث افزایش تحرک کودکان می شود، می توان به انواع تاب و سرسره ،الاکلنگ، راکر، استخرهای بادی اشاره کرد. این اسباب بازی ها باعث افزایش فعالیت کودکان می شود و قیمت آنها بر اساس جنس و سایز از ۳۰۰ هزار تومان به بالا تا چند میلیون است.

انواع تشک های بازی، جغجغه، آویز تخت و کریر و اسباب بازی های حمام، اسباب بازی های مختص نوزادان است. این اسباب بازی باعث افزایش قدرت شنوایی و بینایی نوزاد می شود. قیمت جغجه ها و انواع آویز کودک به طور متوسط از ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است و قیمت انواع تشک های بازی از ۴۰۰ هزار تومان به بالا است.

قیمت اسباب بازی در ژورنال نوبشو

قیمت اسباب بازی

اسباب بازی ها دنیای بچه ها را تشکیل می دهند. قبل از انتخاب به استاندارد بودن و ایمنی اسباب بازی ها دقت کنید. قیمت های فوق بر اساس متوسط قیمت اسباب بازی ها است، بدیهی است که اسباب بازی هایی گرانتر و ارزانتر نیز وجود دارند. همانطور که قبلاً ذکر شد، فاکتورهای زیادی بر قیمت اسباب بازی تأثیر می گذارد. با گشتن در برترین سایت های اینترنتی فروش اسباب بازی می توان قیمت های هر روز را پیدا کرد. امیدواریم مقاله فوق برای شما مفید باشد.

 

معرفی بهترین اسباب بازی ها در نوبشو

اسباب بازی

مشاهده و لیست قیمت انواع اسباب بازی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

اسباب بازی فکری و آموزشی

مشاهده و لیست قیمت انواع اسباب بازی فکری و آموزشی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

اوریگامی

مشاهده و لیست قیمت اوریگامی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

تفنگ و مبارزه

مشاهده و لیست قیمت انواع اسباب بازی تفنگ و مبارزه در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

عروسک

مشاهده و لیست قیمت انواع عروسک در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

ربات و گجت

مشاهده و لیست قیمت انواع ربات و گجت در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

جاسوییچی کودک

مشاهده و لیست قیمت انواع جاسوییچی کودک در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

پازل

مشاهده و لیست قیمت انواع پازل در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

لگو و ساختنی

مشاهده و لیست قیمت انواع لگو و ساختنی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

شوخی و سرگرمی

مشاهده و لیست قیمت انواع اسباب بازی های شوخی و سرگرمی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

هواپیما و هلیکوپتر

مشاهده و لیست قیمت انواع هواپیما و هلیکوپتر در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

نقش آفرینی

مشاهده و لیست قیمت انواع لباس های نقش آفرینی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

قطار اسباب بازی

مشاهده و لیست قیمت انواع قطار اسباب بازی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

ماشین اسباب بازی

مشاهده و لیست قیمت انواع ماشین اسباب بازی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

قایق اسباب بازی

مشاهده و لیست قیمت انواع قایق اسباب بازی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

موتور اسباب بازی

مشاهده و لیست قیمت انواع موتور اسباب بازی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا !

Originally posted on ۰۹/۰۲/۱۳۹۹ @ ۹:۱۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید