خرید لوازم تحریر ارزان در چه مواردی کاربردی است؟

0
5011
خرید لوازم تحریر ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید لوازم التحریر ارزان

با شروع فصل پاییز و هنگام ورود به مدرسه اولین چیزی که به ذهن بچه ها می رسد خرید لوازم تحریر است و برای خرید این وسیله ها ذوق و نشاط فراوانی دارند اما فراموش نکنید که برای خرید نباید تنها به وسیله های گران قیمت اکتفا کنید می توانید با هزینه ی مناسب لوازمی برای فرزندتان تهیه کنید که کاربردی هستند پس امروز می پردازیم به خرید لوازم تحریر ارزان که برای تحصیل مناسب هستند.

همان طور که در بالا برای خرید لوازم تحریر ارزان گفتیم، دانش اموزان در ابتدای شروع مدرسه احتیاج به وسایلی دارند که بتواند نیاز آن ها را برای تحصیل برطرف کند اما این نیاز در هر رده سنی تفاوت خاص خود را دارد اما بسیاری از والدین این افکار را در ذهن دارند که با خرید لوازم تحریر هایی که هزینه هایی بالا دارند می توانند بچه های خود را شاد کنند اما این باور غلط است و در ابتدا باید بدانید که چه چیزهایی مورد نیاز است و اما فراموش نکنید که در هنگام خرید لوازم تحریر ارزان قیمت نیز باید لوازمی را انتخاب کنید که دارای جنس خوب و با کیفیت باشند که این مورد نقش بسیاری در خرید لوازم تحریر ارزان برای شما دارد.

مواردی هم چون جنس،زمان خرید،لیست لوازم تحریر و… در خرید مؤثر است.

خرید لوازم تحریر ارزان در ژورنال نوبشو

خرید لوازم تحریر ارزان

اما در ادامه می خواهیم به معرفی برخی وسایل و خرید لوازم تحریر ارزان بپردازیم:

۱- دفترها:

برای شروع دفترها را انتخاب کردیم که با طرح هایی متنوع برای هر سنی وجود دارند در دوران دبستان چون دانش آموزان بیشتر تمرین می کنند و نقاشی می کشند این امکان را نیز دارد که به دفترهای بیشتری احتیاج داشته باشند پس باید سعی کنید دفترهایی را تهیه کنید که مثلاً ۴۰ برگ هستند و شخصیت کارتونی روی جلد دفترها است این کار به این دلیل است که بچه ها از آن خسته نشوند و قیمت به صرفه ای دارند.

دفترها در انواع سیمی که به آن فانتزی نیز گفته می شود و معمولی موجود هستند.

اما دفترهای سیمی نیز دارای دو نوع هستند که نوع اول آنها برجسته و دیگری دارای طرح های معمولی و قیمت مناسبی دارند و شما می توانید که هم از دفترهای سیمی ساده و هم دفترهای معمولی که همان دفترهای دولتی هستند را تهیه و استفاده کنید.

اما با ورود به مقطع های بالاتر دیگر نمی توانید از دفترهایی که طرح های عروسکی دارند استفاده کنید و ما به شما دفترهای کلاسوری که می توانند بسیار به صرفه باشند را پیشنهاد می کنیم مزیت این دفترها این است که پس از هر بار تمام شدن برگه ها احتیاج به دور انداختن ندارند و شما تنها با عوض کردن برگه های ان ها می توانید دوباره از آن استفاده کنید یعنی شما هر بار پس از پایان فقط برای خرید برگه ها باید هزینه پرداخت کنید.

خرید لوازم تحریر ارزان در ژورنال نوبشو

خرید لوازم تحریر ارزان

۲- خودکار،مداد و مدادرنگی ها و اتود(مداد فشاری ها):

در خرید لوازم التحریر ارزان مداد ها نیز مهم هستند. دانش اموزان برای نوشتن بیشتر احتیاج به مداد مشکی و قرمز دارند والدین می توانند برای فرزندان خود از مدادهایی که در بسته بندی هستند استفاده کنند اما به خاطر داشته باشید که منظور ما از ارزانی به معنای جنس نامرغوب نمی باشد پس سعی کنید که بسته ی مدادی را که خریداری می کنید دارای کیفیت باشد.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید خودکار فابر کاستل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد و اغلب مشاهده کرده باشید که بچه ها بیشتر اوقات در حال تراشیدن مداد و مدادرنگی های خود هستند و خیلی زود آن ها را به پایان می رسانند به همین دلیل احتیاجی نیست که در ابتدا و برای نقاشی های ساده ای که فرزندان شما برای نشان دادن استعداد های اولیه ی خود می کشند مداد رنگی های بسیار حرفه ای خریداری کنید می توانید آن دسته از مداد رنگی ها که در جعبه های کوچک و قیمتی مناسب دارند تهیه کنید.

اما کسانی که در راهنمایی و دبیرستان تحصیل می کنند می توانند از اتود(مداد فشاری) و مغز اتود با قیمت مناسب و کاربردی بالا که می توانند چندین سال هم برای شما کار کنند استفاده کنید در این مقطع لازم است که برای نوشتن اکثراً از خودکار استفاده کنید و می توانیید مانند مداد و مداد رنگی ها خریداری کنید.

۳- کیف وجامدادی ها:

قبل از انتخاب و خرید کیف و جامدادی اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تا چه اندازه وسایل شما در آن جا می گیرد چون دارای ابعاد متفاوت کوچک و بزرگ و انواع پارجه ای،آهنی و… می باشد.البته توجه کنید که برای خرید کیف های مدرسه از جنس مرغوب ولی با قیمت مناسب استفاده کنید.

پس سعی کنید انتخابی را انجام دهید که بتواند نیاز شما برطرف کند و لازم نباشد هزینه ی بسیاری بابت ان بپردازید باید بر اساس نیازی که دارید خرید کنید نه فقط بابت زیبایی ان که برای شما کاربردی نباشد خرید کنید.

خرید لوازم تحریر ارزان در ژورنال نوبشو

خرید لوازم تحریر ارزان

۴- خرید خط کش و گونیا و نقاله و پرگار:

این وسیله ها هم به صورت تکی و هم در جعبه هایی به صورت سری موجود هستند اما بعضی وقت ها سری کامل آن ممکن به کار شما نیاید و فقط هزینه ای اضافه بابت آن بپردازید به شما پیشنهاد می دهیم که هرکدام که مورد نیازتان است را تهیه کنید.از پرگار ها به جز مباحث ریاضی می توانید در برخی کارهای دیگر مانند نقاشی استفاده کنید.

بعضی از خط کش ها دارای طرح و اشکال هندسی نیز هستند که می تواند استفاده ای دو کاره داشته باشد که برای کشیدن نقاشی و هم اندازه گیری استفاده کنید.

در هنگام خرید لوازم تحریر ارزان برخی لوازم دیگر که نیاز است شما تهیه کنید تراش، پاک کن، دفترچه یادداشت است. می توانید از دفترچه های کوچک برای یادداشت کردن سرکلاس استفاده کنید. بچه ها از پاک کن و تراش بیشتر استفاده می کنند به دلیل نوشتن مشق زیاد و اشتباهاتی که ممکن است داشته باشند. پس لازم نیست که بابت خرید این وسیله های کوچک و پرکاربرد هزینه ی زیادی هدر دهید.

لوازم تحریرها دارای تنوع بسیار زیادی هستند که ما امروز قصد داشتیم به معرفی لوازم هایی که داشتن ان ها برای هر دانش آموزی ضروری است و خرید لوازم تحریر ارزان بپردازیم امیدواریم که اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

 

Originally posted on ۰۹/۰۳/۱۳۹۹ @ ۹:۳۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید