عوامل موثر بر قیمت مدادرنگی پلی کروم فابر کاستل

0
4579
قیمت مدادرنگی پلی کروم در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

قیمت مدادرنگی پلی کروم

در سال های گذشته کاربرد مدادرنگی هایی به نام پلی کروم به شدت افزایش یافته و امروزه در موارد زیادی از این مداد با کیفیت به کار می برند، که در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید مداد رنگی به آنها اشاره می کنیم. قیمت مدادرنگی پلی کروم فابر کاستل با توجه به موارد مختلفی مشخص می شود.

قیمت مدادرنگی پلی کروم در ژورنال نوبشو

مشخصات اصلی مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل شامل چه مواردی می شود؟

از مدادرنگی های خاص و جذابی که در دنیای طراحی کاربرد زیادی دارد و در موقعیت های مختلفی مورد استفاده نقاشان قرار می گیرد مدادرنگی پلی کروم فابر کاستل است، این نوع مداد رنگی از مغز روغنی تولید می شوند و همانند دیگر مدادها تولید مداد رنگی پلی کروم بر پایه موم می باشد، این ویژگی خاص مداد رنگی باعث می شود که با مواد حلال دیگر قابلیت ترکیب شدن داشته باشد و از این طریق در موارد بیشتری به کار رود.

مدادرنگی پلی کروم فابر کاستل دارای رنگ های ملایم و مناسبی هستند و ترکیب رنگ های مختلف در طراحی متفاوت رنگ را زنده و جذاب نشان می دهد.

مقاوم بودن این نوع مداد در مقابل آب کیفیت را افزایش می دهد و افراد زیادی ترغیب به استفاده از مداد رنگی فابر کاستل می شوند.

از شاخص ترین و بهترین ابزارهایی که در دنیای هنر کاربرد زیادی دارد مدادرنگی های پلی کروم می باشد که طراحان حرفه ای خرید این نوع مداد را مد نظر قرار می دهند تا طرح های خلق شده کیفیت بهتری داشته باشد و طرح های بی نظیری ایجاد شود.

با استفاده از مدادرنگی پلی کروم امکان خلق سایه ها به راحتی فراهم می شود و قابلیت محو شوندگی این نوع مداد به میزان زیادی است. بازتابش نور از ویژگی های دیگر مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل شناخته می شود و پوشش دهی بالایی را در زمینه رنگ ها ایجاد می کند.

بر مداد رنگی پلی کروم ستاره های خاصی بر بدنه قرار می گیرد که هر یک از این ستاره ها مقاومت رنگ را در مقابل مواردی چون نور و رطوبت نشان می دهد و ستاره بیشتر به معنی کیفیت بالای مداد می باشد.

قیمت مدادرنگی پلی کروم در ژورنال نوبشو

استفاده از مداد رنگی پلی کروم چه مزیتی دارد؟

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل را به دلیل کیفیت خاص و بی نظیری آن می شناسند، نقاشان حرفه ای و طراحان مختلفی ترجیح می دهند این مداد با کیفیت را در طرح ها و نقاشی های متنوع خود به کار برند.

  • ضخامت مغزی مداد رنگی

ضخامت مغزی این مداد به میزان خاصی بوده و به راحتی در دست قرار می گیرد، این ضخامت مناسب از شکستن نوک زیاد مداد جلوگیری می کند. ضخامت مغزی مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل به میزان ۳.۸ میلی متر است، نوک مداد رنگی فابر کاستل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و کار را بهتر نشان می دهد.

  • ضد آب بودن مداد رنگی

این مداد ضد آب می باشد و بعد استفاده بر هر سطحی لکه ای ماندگار نمی شود بلکه بعد از کشیدن طرح های خاص رنگ از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مشکلی در کثیف کردن سطوح به وجود نمی آید.

  • رنگ دهی مداد رنگی

رنگ دهی مداد رنگی پلی کروم به میزان زیادی است و سرعت خاصی در پر کردن طرح ها و جلوه دادن بهتر کار دارد و نقاشی مورد نظر را بهتر و زیباتر نشان می دهد.

  • دارا بودن ثبات رنگ

رنگ های این نوع مداد رنگی از ثبات خیلی بالایی برخوردار هستند و بعد از مدت کوتاهی کار بدون کیفیت و کم رنگ نشان داده نمی شود بلکه این ثبات رنگ تا مدت زمان زیادی ماندگار است.

از استانداردهای روز دنیا در ساخت و تولید این مداد رنگی به کار می برند و از مواد با کیفیتی در تولید این نوع مداد استفاده می شود.

مطالب پیشنهادی
محبوب ترین مداد نوکی panter

این مداد را از چوب سرو تولید می کنند که از بهترین چوب ها در ساخت مداد رنگی به حساب می آید.

بعد استفاده از مداد رنگی فابر کاستل بافت نرم و زیبایی بر زمینه مورد نظر ایجاد می شود که کیفیت کار را بیشتر نشان می دهد.

در مدادرنگی پلی کروم فابر کاستل از هیچ نوع ماده اسیدی به کار نمی رود و از ماده هایی که برای سلامتی خطر دارد در این مداد استفاده نمی شود.

ژورنال نوبشو

از مداد رنگی فابر کاستل در چه مواردی می توان استفاده کرد؟

روان بودن این نوع مداد شرایط خاصی را برای هنرمند ایجاد می کند که در هنگام سایه زنی کار راحتی دارد و طراحی و نقاشی های مورد نظر خود را می آفریند و طرح های بی نظیری خلق کرده و کار را متفاوت از طرح های دیگر نشان می دهد.

افراد حرفه ای و نقاشان به این نوع مداد رنگی علاقه زیادی نشان می دهند و در طرح های مختلفی مدادرنگی پلی کروم فابر کاستل را استفاده می کنند، مبتدیان نیز می توانند از مداد رنگی های خاص و متنوع پلی کروم به کار برند.

در آثار گرافیکی از این مداد به کار می برند، همچنین افرادی که سبک های آزاد هنری علاقه بیشتری نشان می دهند خرید مداد رنگی پلی کروم را مد نظر قرار می دهند.

عواملی که بر قیمت مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل تأثیر می گذارند کدامند؟

همان طور که اشاره شد قیمت مدادرنگی پلی کروم فابر کاستل با توجه به عوامل زیادی مشخص می گردد و در تعییین هزینه قیمت مداد رنگی عوامل مختلفی وجود دارند.

مداد رنگی فابر کاستل از چوب های محکم و مناسبی ساخته می شوند که انتخاب خاصی برای نقاشان و طراحان محسوب می شود، قیمت مدادرنگی پلی کروم فابر کاستل بر اساس چوب به کار رفته در این محصول و… مشخص می گردد.

مداد رنگی های مختلف را با توجه به موادی که در ساخت و تولید این نوع مداد به کار می برد قیمت گذاری می کنند و از آنجایی که در ساخت مدادرنگی پلی کروم از مواد با کیفیتی استفاده می شود قیمت مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل در مقایسه با مداد رنگی های معمولی افزایش می یابد.

کیفیت بالای مداد و ماندگار بودن رنگ های آن باعث می شود که افراد زیادی خرید این نوع مداد را مد نظر قرار دهند و با در نظر گرفتن هزینه بالاتری مداد مناسب و با دوامی تهیه کنند.

قیمت مدادرنگی پلی کروم در ژورنال نوبشو

Originally posted on ۱۱/۱۸/۱۳۹۹ @ ۸:۴۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید