محبوب ترین مداد نوکی panter

0
4320
مداد نوکی panter در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مداد نوکی panter

مداد نوکی panter یکی از علاقه مندی های دانش آموزان و دانشجویان می باشد، محبوبیت مداد نوکی در میان محصلان به دلیل راحتی بودن آن است و نیازی به تراشیدن ندارد، تنها با عوض کردن نوک جدید می توان چندیدن صفحه یک دست و یک نواخت نوشت، اما مدادهای معمولی باید بعد از چند خط نوشتن مدام آن را تراشید.

مداد نوکی panter یکی از بهترین مداد نوکی های مناسب بازار است که طرفداران زیادی دارد. ما امروز قصد داریم محبوب ترین مداد نوکی panter را به شما عزیزان در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم التحریر معرفی کنیم و به بیان ویزگی های آن بپردازیم .

مداد نوکی panter در ژورنال نوبشو

ویژگی های مداد نوکی panter

مداد نوکی panter بدنه ی بسیار مقاوم از جنس ارگونومیت دارد و طراحی بدنه ی آن به شکلی است که انگشتان دست را در حین نوشتن و نگارش خسته نمی کند و شما تمایل دارید مدام با آن مداد نوکی تمام مطالب خود را یادداشت کنید .

مداد نوکی panter دوام و استحکام بالایی دارد و شما می توانید با درست مراقبت کردن از آن به طور طولانی مدت از آن استفاده نمایید، بدنه ی مداد نوکی panter به صورت چند ضلعی می باشد و این ویژگی مانع از لیز خوردن مداد در دستان شما می شود و بر روی میز تحریر شما سر نمی خورد.

دسته ی پلاستیکی و استیل طراحی شده برای مداد نوکی panter موجب می شود در حین نوشتن به انگشتان دست شما فشار نیاید و شما بتوانید به راحتی با آن نگارش کنید .

ضخامت نوک مداد نوکی panter 0.7 میلی متر می باشد و در حین نوشتن به راحتی شکسته نمی شود، نوک های ریزتر اگر تجربه ی نوشتن با آن ها را داشته باشید با کمی فشار آوردن سریع شکسته می شوند و شما مجبور می شود مدام نوک آن را عوض کنید، اما طراحی سایز و ضخامت مداد نوکی panter به شکلی است که تا تمام شدن نوک شما نیازی نیست نوک را عوض کنید و این امر سرعت عمل شما را در نوشتن بالا می برد و لازم نیست هر چند دقیقه یک بار مکث کنید و نوک جدید جایگزین کنید .

رنگ های مداد نوکی panter بسیار زیبا و جذاب هستند و در بازار به رنگ های زرشکی، سرمه ای و مشکی عرضه می شود .

بر روی سر مداد نوکی panter یک پاک کن کوچک طراحی شده است و یک محافظ دارد که از شکستن و کثیف شدن آن جلوگیری کند، این طراحی برای آزمون های تستی بسیار مناسب است، با همره داشتن یک مداد نوکی panter دیگر نیازی به مداد پاک کن های اضافی نمی باشد و شما تنها بایک مداد و پاک کن سر آن می توانید با خیال راحت آزمون خود را انجام دهید .

مداد نوکی panter در ژورنال نوبشو

کاربردهای مداد نوکی panter

مداد نوکی panter برای مشاغل خاص نیز مورد استفاده قرار می گیرد، افرادی که گرافیک کار میکنند و طراحی های سیاه و سفید انجام می دهند معمولاً برای قسمت های ظریف کاری نقاشی خود از اتود و مداد نوکی های درجه یک مانند مداد نوکی استفاده می کنند .

بنابراین مداد نوکی یکی از محبوب ترین لوازم کاربردی محصلان و مهندسان می باشد و طراحان نیز در میز کاری خود چندین مداد نوکی مناسب برای نقاشی های خود در دسترس دارند .

مطالب پیشنهادی
آنچه باید درباره قیمت مداد رنگی 12رنگ باید بدانیم؟

همه چیز در مورد مداد نوکی

مداد نوکی در میان محصلان بیشتر با نام اتود شناخته می شود و در مشاغل خاص از آن با عنوان مداد مکانیکی یاد می کنند، این نوع نوشت افزار مکانیکی که به صورت نیمه اتوماتیک کار می کند از یک فنر، یک مخزن برای نگه داری نوک ها، پاک کن و روپوش آن ساخته شده است .

نوک های مداد نوکی از جنس گرافیت می باشد و در سایزهای ۰.۳ ، ۰.۵ ، ۰.۷ و ۰.۹ در بازار عرضه می شود.

نوک های ۰.۳ و ۰.۵ دقیق ترین نوک ها هستند و برای رسم خطوط ظریف در طراحی کاربرد دارند و بیشتر برای گرافیک کاران مورد استفاده قرار می گیرد، نوک های ۰.۵ و ۰.۷ برای نوشتن مناسب هستند اما اگر شما دست خط درشتی داری و هنگام نگارش و نوشتن بر روی مداد فشار وارد می کنید می توانید از نوک های ۰.۹ استفاده کنید که امکان شکستن آن ها حین فشار آوردن کمتر می باشد .

اگر شما قصد خرید یک مداد نوکی panter را دارید می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی لوازم التحریر محصولات خود را سفارش دهید و با به صرفه ترین هزینه آن را خریداری کنید .

خریدن یک مداد نوکی بسیار اقتصادی تر از خریدن مدادهای معمولی می باشد، مدادهای معمولی که نیاز به تراشیدن دارند کار با آن ها بسیار طاقت فرسا می باشد و دانش آموزان امروزی ترجیح می دهند از اتود استفاده کنند که نیازی به تراشیدن ندارد .

تمام شدن نوک مداد و تراشیدن آن موجب می شود مداد زود کوچک شود و دانش آموز نیاز پیدا می کند که دائماً مداد جدید تهیه کند و از نظر اقتصادی نیز به صرفه نمی باشد. اما شما با داشتن یک مداد نوکی مقاوم و مناسب می توانید سال ها از آن استفاده کنید و فقط برای آن نوک مخصوص تهیه کنید .

کار کردن با مداد نوکی نسبت به مداد معمولی بسیار جذاب تر می باشد و دانش آموزان به خصوص دانش آموزان ابتدایی را تشویق می کند که تکالیف خود را با شور و شوق بیشتری انجام دهند .

به تازگی در فروشگاه های لوازم التحریر نوک های رنگی نیزبه فروش می رسد، دانش آموزانی که علاقه دارند تکالیف خود را با چند رنگ بنویسند، مثلاً علامت ها را با رنگ قرمز یادداشت کنند، می توانند نوک های رنگی را خریداری کنند و با یک اتود دیگر علامت های نقطه، کاما و علامت سئوال ها را با نوک های قرمز بنویسند .

همانطور که می دانید لوازم التحریر یک انگیزه ی بسیار شیرین برای دانش آموزان ابتدایی می باشد و شما می توانید با تهیه ی مدادها و لوازم ضروری آن ها که به شکل های فانتزی و رنگی می باشد فرزندان خود را برای درس خواندن و انجام تکالیفشان تشویق کنید، مطمئن باشید شما می توانید با جایزه دادن های این چنینی فرزندان خود را به درس خواندن مشتاق تر کنید .

مداد نوکی panter در ژورنال نوبشو

 

 

Originally posted on ۰۹/۰۸/۱۳۹۹ @ ۱۰:۲۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید