بهترین فروشگاه اینترنتی فروش قطعات یدکی سایپا

0
4140
قطعات یدکی سایپا در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

قطعات یدکی سایپا

با توجه به تنوع محصولات سایپا قطعات یدکی تولید شده نیز دارای تنوع محصولی بالای هستند که برای خرید قطعات اورجینال می بایست به نمایندگی‌های معتبر سایپا در سراسر کشور مراجعه کرد، با توجه استقبال بی نظیر افراد از تولیدات شرکت سایپا این کمپانی با قراردادن نمایندگی های بسیاری در شهرهای مختلف کشور خرید هر گونه قطعات یدکی را برای افراد آسان کرده است. ما در موتور جستجوی کالا نوبشو به آدرس اینترنتی زیر به توضیحاتی در خصوص قطعات یدکی سایپا و ارائه خدمات به مشتریان و قطعات خودرو می پردازیم. با ما تا انتهای مقاله این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم خودرو همراه باشید.

http://www.nobesho.com

از کجا می توان لوازم یدکی سایپا را خریداری نمود؟

نمایندگی اصلی قطعات یدکی سایپا به شرکت سایپا یدک تحویل داده شده است، این شرکت که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نموده و با تأسیس بخش‌های کوچکتری در شهرهای مختلف با ارائه کلیه خدمات فروش و پس از فروش سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان نموده است.

قیمت قطعات یدکی سایپا به چه عواملی بستگی دارد؟

در حال حاضر بر اساس نوسانات زیاد اقتصادی نمی توان قیمت مشخصی را برای قطعات یدکی سایپا عنوان کرد، اما به طور کلی می توان قیمت تمامی لوازم یدکی را در دسته بندی های خلاصه کرد. با توجه به اینکه قیمت برخی قطعات یدکی و بسیار بالا است این شرکت به منظور رفاه حال مشتریان و با درک وضعیت اقتصادی آنها سعی در تولید محصولاتی با درجه‌های کیفیت متفاوت نموده است و افراد می‌توانند بر اساس بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اند و قطعات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

قطعات یدکی سایپا در ژورنال نوبشو

کاربردی ترین قطعات یدکی سایپا کدام هستند؟

با توجه به خطرات رانندگی و احتمال بروز هرگونه تصادف شرکت سایپا به منظور رفاه حال بیشتر مشتریان با تولید قطعات یدکی با کیفیت سعی در جایگزینی مناسب بخش های آسیب دیده نموده است. البته با وجود تنوع محصولات سایپا در ادامه با برخی از قطعات یدکی که تقریباً در میان تمامی محصولات مشترک هستند نیز آشنا خواهیم شد:

  • سپر ماشین:

یکی از بخش های اصلی که در تصادف بیشترین آسیب و صدمه را خواهد دید سپر ماشین می باشد این بخش به عنوان یکی از قسمتهای اصلی ظاهر ماشین در جلو و عقب ایفای نقش می‌کند می‌تواند با خرابی نقش موثری در زیبایی خودروهای سایپا داشته باشد که به دلیل طراحی ظاهری آن می تواند ایمنی بخش فنی را نیز فراهم نماید البته مقاومت این بخش در تصادف های شدید که معمولاً با سرعت های بالا رخ می دهد چندان خوشایند نیست و در نهایت بخش فنی ماشین آسیب می بیند اما میزان آسیب آن به دلیل وجود سپر در جلو و عقب ماشین تا حدود زیادی کاهش می یابد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودروسازی تولید کنندگان سایپا با در نظر داشتن خطرات تصادف سعی در طراحی و تولید سپرهایی با مقاوم بالا برای انواع محصولات سایپا را دارند. این محصولات در نهایت زیبایی و کاربردی بودند قدرت بالایی در برابر ضربه دارند به علاوه با وزن سبک خود می‌تواند به خوبی بر روی تمامی محصولات جای بگیرد که در نهایت سبب دفع ضربات و جلوگیری از بروز ضربات به بخش فنی ماشین شود.

  • چراغ جلو سایپا:

یکی دیگر از قطعات یدکی که نقش مهمی در خودروها ایفا می‌نماید چراغ جلو است که در تمامی محصولات سایپا با داشتن کیفیت نوری بالا امکان دید در شب را برای تمامی رانندگان فراهم می کند به عنوان بخشی اصلی از یک ماشین معرفی می شود. به طور کلی چراغ جلو سایپا در دو حالت نور بالا و نور پایین تولید می شود که هر یک وظیفه خاصی دارند چراغ های نور پایین با داشتن نور ضعیف تر در طول مسیر علاوه بر ایجاد روشنایی برای راننده سبب می‌شود که ماشینی که از جلو می آید بتواند بدون بروز مشکل رانندگی کند اما اگر در مسیری حرکت می‌کنید که تردد ماشین به صورت یک نوع یکطرفه از می توانید از چراغهای نور بالا به منظور روشنایی بیشتر استفاده کنیم.

  • چراغ های مه شکن:

این تکنولوژی معمولاً در فصول سرد سال و در زمانی شرایط جوی برای دید راننده مناسب نیست مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر نمای زیبایی که به خود را می دهد به راننده های ماشین های که از رو به رو می آیند، وجود شما را اعلام می نمایند. چراغ های مه شکن تنها در زمان های اضطراری و هنگامی که چراغ جلو نور بالا قادر به تولید میزان روشنایی مورد نیاز راننده نیست مورد استفاده قرار می گیرد.

قطعات یدکی سایپا در ژورنال نوبشو

  • چراغ عقب سایپا:

چراغ عقب سایپا که با نام چراغ خطر نیز مشهور از معمولاً از بروز تصادفات در شب جلوگیری می کند این چراغ که در زمان ترمز گرفتن یا چرخیدن روشن می‌شوند به راننده پشت سر وضعیت شما را اعلام می کند به این ترتیب با روشن شدن چراغ خطر عقب راننده پشت سر مدت زمان کافی را برای ترمز کردن و جلوگیری از تصادف دارد.

مطالب پیشنهادی
بهترین شمع مناسب پراید کدام است؟

بهترین فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی سایپا با معرفی تمامی محصولات موجود در درجه کیفیت های مختلف و قیمتهای شرایطی را برای افراد مهیا می‌کند که بتواند بر اساس بودجه خود محصول مورد نظر را خریداری نمایند.

این بخش از خود را معمولاً در تمامی تصادفات حتی تصادف های جزئی که خسارت زیادی به خودرو وارد نمی شود مورد آسیب قرار می گیرند به همین دلیل در طراحی و تولید گلگیر دقت بیشتری به کار برده می‌شود. یکی دیگر از وظایف اعضای گیر جلوگیری از پاشیده شدن تمامی مواد اضافه همچون گلوله به بدنه موتور و قطعات داخلی آن است.

قطعات یدکی سایپا در ژورنال نوبشو

  • کاپوت سایپا:

بخش محافظت کننده که به صورت یکپارچه از تمامی قطعات و لوازم موتور مراقبت می کند. کاپوت سایپا یکی از اصلی ترین بخش هایی است که علاوه بر زیبایی ماشین می‌تواند محافظ کلی در برابر تمامی آسیب های بیرونی برای موتور و لوازم برقی آن باشد. بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا با دسته بندی کردن انواع کاپوت ماشین بر اساس قیمت و کیفیت شرایطی فراهم نموده که افراد بر اساس بودجه تعیین شده خود بتوانند محصول مورد نظر را خریداری نمایند.

 

معرفی بهترین محصولات مناسب برای خودرو های گروه سایپا در نوبشو

روکش صندلی خودرو جلوه مدل AL12 مناسب برای سایپا شاهین

برند:جلوه
جنس:چرم
مناسب برای خودرو:تمام خودروها

جک خودرو مدد مدل J1 مناسب برای خودرو های گروه سایپا

برند:بدون برند
حداکثر ظرفیت:۱٫۵ تن
ارتفاع در حالت باز شده:۳۰ سانتی‌متر
سایر توضیحات:مناسب برای خودروهای گروه سایپا

دیفیوزر صنعت سازان مدل A1مناسب برای ساینا

برند:بدون برند
مناسب برای:ساینا
مشخصات:این طرح از جنس پلاستیک و مخصوص خودروی ساینا بوده و طرح جدید شبرنگ دار به آن اضافه گردیده است.

جلو پنجره مدل P20 مناسب برای ساینا

برند:بدون برند
مناسب برای:ساینا
تعداد در بسته بندی:۱ عدد
کشور سازنده:ایران
جنس:پلاستیک
آرم:دارد
متعلقات نصب:ندارد
سایر توضیحات:مناسب خودروی ساینا همراه با یک عدد آرم رنگ نشده (بدون رنگ) تولید شده از مواد با کیفیت با استحکام بالا

باربند خودرو اسلیپر مدل ST_2مناسب برای ساینا

برند:بدون برند
ابعاد:۱۲۵x۲۵x۱۳ سانتی‌متر
وزن:۵۰۰۰ گرم
جنس:آهن
مناسب برای حمل:لوازم و اثاثیه
اقلام همراه:۴ عدد بازوی وسط فلزی مشکی رنگ ۲ عدد ستون باربند فلزی به رنگ سفلرش داده شده ۴ متر لاستیک نواری ۱۶ عدد پیچ راهنمای نصب شرکت

عایق کاپوت خودرو مدل سهیل مناسب برای ساینا

برند:بدون برند
جنس:نمد
مناسب برای:ساینا
قابلیت شستشو:دارد
سایر توضیحات:سهولت در نظافت و قابل شستشو در کارواش عایق صوت و عدم ایجاد صدا در سرعت بالا مستحکم و عدم افتادگی در دراز مدت دیر سوز بودن محصول در برابر حریق

گرمکن صندلی خودرو مدل Heat01 مناسب برای ساینا

برند:بدون برند
ابعاد:۴۰x۳۰x۰٫۷ سانتی‌متر
وزن:۲۰۰ گرم
جنس:پلی استر
قابلیت شستشو:ندارد
سایر توضیحات:ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولت ولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولت جریان مصرفی: ۴٫۵ آمپر حداکثر توان مصرفی: ۶۵ وات طول سیم‌های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمتر مقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اهم طول سیم‌های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتر دارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگراد نصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو ساینا بسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی، فیوز و پایه فیوز بین راهی، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می‌باشد.

کفپوش سه بعدی خودروکد ۹۹ مناسب برای ساینا

برند:بدون برند
جنس:چرم
خودرو:ساینا
قابلیت شستشو:دارد
سایر توضیحات:کاملا قابل شستشو ضد آب و ضد بو نرم و انعطاف پذیر لبه‌های بلند با پوشش تمام دیواره‌ها چرم ضد سایش استقامت بالای استیل زیر پدال سبک
مناسب برای:ساینا

رینگ چرخ مدل ۱۴۱۰ سایز ۱۴ اینچ مناسب برای ساینا

برند:بدون برند
تعداد:۱ عدد
جنس:آلومینیوم
کشور سازنده:چین
مشخصات جای پیچ:۱۰۰x۴
پهنای رینگ:۵٫۵ اینچ
آفست:۴۰
مهره اتصال:ندارد

پخش کننده تصویری مدیا پلاس مدل ME مناسب برای ساینا

برند:بدون برند
ابعاد:۲۰۰x۵x۱۰۰ سانتی‌متر ۱
ابعاد صفحه نمایش:۹
اقلام همراه کالا:رادیو
بیشینه صدای خروجی:۳۳ وات وات
دستگاه پخش خودرو:تمامی فرمت‌ها
دیسک قابل پخش:بدون امکان پخش دیسک
سیستم عامل سازگار:اندروید

Originally posted on ۰۳/۱۹/۱۴۰۰ @ ۷:۲۱ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید