قیمت اتود روترینگ اصل

0
5335
اتود روترینگ اصل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

قیمت اتود روترینگ اصل

اکثر دانش آموزان علاقه زیادی به نوشتن با مداد نوکی دارند. محبوبیت این نوع از مدادها بیشتر به این دلیل است که دیگر نیازی به تراشیدن آن ندارید، بنابراین زمان شما هدر نمی رود. شرکت روترینگ از شرکت های معروف در زمینه تولید لوازم التحریری مانند اتود روترینگ می باشد. اتود روترینگ اصل را می توان به عنوان یکی از پر فروش محصولات این شرکت در کشور ما معرفی کرد که در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم التحریر به توضیحاتی در خصوص آن اشاره میکنیم. با ما همراه باشید.

زمان استفاده از مدادهای معمولی برای نوشتن، مغز مداد پس از کمی نوشتن ضخیم می شود، بنابراین نازک و ظریف بودن نوشته ها به هم می ریزد. مدادهای معمولی به مرور زمان پس از تراشیدن های مداوم به اتمام می رسند و نیاز به خرید دوباره آن ها دارید.

اتود روترینگ اصل در ژورنال نوبشو

اتود روترینگ اصل

مدادهای نوکی فلزی که از کیفیت بالایی برخوردارند، مدت زمان بیشتری قابل استفاده هستند. این نوع نوشت افزار تنوع زیادی دارد. اندازه مداد نوکی به مرور زمان کوتاه نمی شود پس هنگام در دست گرفتن آن برای نوشتن دچار مشکل نمی شوید.

اگر زمان نوشتن، مداد خود را بر روی کاغذ زیاد فشار می دهید بهتر است اتودی با نوک ۰.۷ بخرید. این نوع نوک ها ضخامت بالایی دارند و به راحتی نمی شکنند. نوک ۰.۵ خطوط ظریفی روی کاغذ ایجاد می کند که افراد زیادی این ظرافت را دوست دارند. این نوع نوک برای افرادی مناسب است که به مداد خود فشار وارد نمی کنند.

اتود روترینگ اصل در ژورنال نوبشو

اتود روترینگ اصل

  • اتود روترینگ ۰.۵ با کیفیت بالای نوشتاری

این نوع اتود از لوازمی است که می توانید برای مدت طویلی از آن استفاده کنید. اتود روترینگ با ضخامت نوشتن ۰.۵ دارای طراحی جذاب و وزن سبک، مورد پسند افرادی است که علاقه دارند خطوط نوشته هایشان عرض ظریفی داشته باشد. قسمتی از بدنه ی اتود روترینگ به صورت گریپ دار طراحی شده، بنابراین هنگام نوشتن از دست تکان نمی خورد.

ژورنال نوبشو

اتود روترینگ اصل

نکته ای که هنگام انتخاب مداد نوکی باید به آن توجه کنید، این است که قسمت درونی آن فلزی باشد زیرا فلزی بودن آن نشان می دهد که محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. در قسمت انتهایی اکثر اتود ها پاک کن تعبیه شده، با این وجود دیگر نیازی به پاک کن ندارید.

کیفیت بالا و تنوع هنگام انتخاب لوازم التحریر از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر لوازم التحریری که خریداری می کنید جنس خوبی نداشته باشند به سرعت خراب می شوند و زمان و پول شما به هدر می رود. اگر محصولات جایی که از آن خرید می کنید متنوع نباشد، شما مجبور می شوید از میان محصولاتی که وجود دارد انتخاب کنید و ممکن است از خرید خود ناراضی باشید.

اتود روترینگ اصل در ژورنال نوبشو

اتود روترینگ اصل

  • اتود روترینگ مدل Tikky با دوام و محکم

بدنه ی این نوع اتود محکم است و جنس استیل ضد زنگ در قسمت های فلزی آن به کار رفته که باعث شده است این اتود از دوام بالایی برخوردار شود. در صورتی که از این محصول به خوبی مراقبت کنید می توانید آن را برای مدت طولانی همراه خود داشته باشید. این اتود را از طریق گیره ای که به آن متصل شده می توانید به راحتی داخل جیب لباستان قرار دهید.

ژورنال نوبشو

اتود روترینگ اصل

  • اتود روترینگ۰.۹ با ضخامت نوشتاری پهن

نوک و گیره ی استیل ضد زنگ متصل به بدنه اتود روترینگ سبب کیفیت و محبوبیت آن شده است. این نوع اتود دارای ضخامت نوشتاری پهن تری نسبت به اتود های مشابه دیگر می باشد. برخی از افراد ترجیح می دهند که متن هایی پررنگ و خوانا بنویسند، این مدل مناسب ترین اتود برای اینگونه افراد می باشد.

مطالب پیشنهادی
در زمینه خرید ست لوازم تحریر به چه نکاتی توجه می شود؟

در مدل اتود روترینگ ۰.۹ مدل Tikky به دلیل استفاده از مغزی ۱ و ۰.۹ میلی متری متن نوشته ضخیم تر از نوع ۰.۵ و ۰.۷ است. این مدل به دلیل طراحی گریپ مانند از عرق کردن دست در زمان هایی که به صورت متوالی به نوشتن مشغول هستید جلوگیری می کند.

ژورنال نوبشو

اتود روترینگ اصل

  • مداد مکانیکی تیکی ۰.۵ و ۰.۷ روترینگ ، برندی آشنا

این مدل دارای نوک فلزی مقاوم، پاک کن سرخود و گریپ برای راحت نوشتن است. اتود روترینگ به دلیل جنس محکمی که دارد هنگام برخورد به زمین صدمه ای نمی بیند به همین دلیل این محصول از طول عمر و دوام بالایی برخوردار می باشد. اتودهای روترینگ بسیار با دوام، کارآمد و خوش دست هستند.

مدادهای مکانیکی، هم برای نوشتن و هم برای طراحی مناسب اند. مدادهای نوکی طرفداران بسیاری دارند. اگر مداد اتود داشته باشید دیگر وقت تان با تراشیدن مداد هدر نمی رود. با استفاده از مداد اتود دست خط زیبا و مرتبی خواهید داشت.

ژورنال نوبشو

اتود روترینگ اصل

برخی از مدادهای با کیفیت، قیمت بالاتری نسبت به مداد معمولی دارند. اما مدل های ارزان تر هم در دسترس هستند که شما می توانید آن ها را خریداری کنید و نگران خراب شدن آن نباشید و مطمئن باشید که در صورت نگه داری خوب، می توانید مدت زیادی از آن استفاده کنید.

اتود های مناسب مدرسه چه ویژگی هایی دارند؟

برخی از معلم ها مخالف استفاده دانش آموزان از اتود در دوره ی ابتدایی هستند زیرا کنترل لازم بر روی نوشتن ندارند و دست خط آن ها در حال بهتر شدن است. اما دانش آموزان به تنوع شکل و رنگ بدنه اتودها علاقه بسیاری دارند. پیشنهاد می شود برای آن ها مدادی خریداری کنید که اندازه مغزی آن ها ۰.۷ یا ۰.۹ باشد زیرا ضخیم تر است و دیرتر می شکند.

بهتر است مداد اتود خود را از بین برندهای با کیفیت و معروف مانند روترینگ انتخاب کنید. قرار نیست که هر روز اتودی نو خریداری نمایید پس یک بار هزینه کنید و جنس خوب و با کیفیت خریداری کنید. برندهایی مانند روترینگ بسیار پرطرفدار هستند و امتحان شان را پس داده اند.

ژورنال نوبشو

اتود روترینگ اصل

  • اتود روترینگ ۶۰۰ ، ایده آل برای ترسیم

این نوع اتود دارای جنس بدنه از نوع برنج و روکش استیل می باشد. با استفاده از این نوع اتود تمام فلز بدون خستگی و برای مدت طولانی به نوشتن و رسم کردن بپردازید. طراحی این مدل به صورت ۶ ضلعی است. فرم ۶ ضلعی این اتود باعث می شود که مداد از دست شما نلغزد. با اتود مکانیکی روترینگ اصل، شیفته نوشتن و رسم کردن می شوید. ساز و کار ۶ ضلعی، گیره فلزی و مکانیسم پیشرفته این اتود باعث شده که طرفداران بسیاری پیدا کند.

ژورنال نوبشو

اتود روترینگ اصل

 

Originally posted on ۱۱/۱۴/۱۳۹۹ @ ۷:۴۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید