ست لوازم التحریر پسرانه

0
6536
لوازم التحریر پسرانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

لوازم التحریر پسرانه

خرید لوازم التحریر برای دانشجویان و دانش آموزان جز خریدهای لذت بخش است، چون ابزار کار آنها در طول سال تحصیلی است. می توان گفت ابزار آنها در رسیدن به موفقیت است. لوازم التحریر در رنگ و طرح های مختلفی ارائه می شود که همه افراد خصوصاً کودکان و نوجوانان را جذب می کند. امروزه لوازم التحریر بر اساس جنسیت نیز طراحی می شود. لوازم التحریر با طرح انواع شخصیت های کارتونی لوازم التحریر پسرانه نامیده می شود. لوازم التحریر پسرانه تنها به پسریچه ها محدود نمی شود. برای پسران نوجوان و بزرگسال نیز لوازم التحریر مناسب با علاقه آنها طراحی شده است که در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم التحریر به انواع آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

ست لوازم التحریر پسرانه

بعضی از افراد خصوصاً کودکان علاقه دارند همه لوازم تحریر خود را بر اساس یک طرح خاص خریداری کنند. شرکت های تولید کننده لوازم التحریر ست هایی ارائه می دهند که در قالب چند لوازم التحریر در یک پک با طرح خاص است. با توجه به اینکه خریداری لوازم التحریر با یک طرح خاص کمی زمان بر است و ممکن است در خرید به مشکلات و مسائلی بر بخورید، خرید این ست ها پیشنهاد می شود.

ست های لوازم التحریر حاوی چند لوازم مورد نیاز و پرکاربرد است. ممکن است ست های ۳-۴ تیکه باشد که شامل دو مداد و یک پاک کن است، یا ست های کامل که حاوی همه لوازم مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان است. ست های لوازم التحریر پسرانه در طرح های اسپرت و پسرانه ارائه می شود. این طرح ها شامل شخصیت های کارتونی پرطرفدار مانند مرد عنکبوتی و بتمن، انواع ماشین ها، طرح تیم های پرطرفدار و … می باشد. به طور کلی انواع ست های لوازم التحریر را می توان در دسته بندی های زیر قرار داد.

۱-ست های نقاشی

در ست های کامل هر آنچه برای نقاشی لازم است وجود دارد، در سایر ست ها، تعدادی از وسایل پرکاربرد در نقاشی وجود دارد. دفترنقاشی، مدادرنگی، پاک کن و تراش، گواش، آبرنگ، پاستیل، ماژیک، مداد شمعی، قلمو، ابر، قیچی، کتاب رنگ آمیزی و… از جمله لوازم موجود در ست های نقاشی هستند. به این ست ها کیف نقاشی نیز می گویند. یک کیف که شامل وسایل مورد نیاز برای نقاشی است و برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است.

لوازم التحریر پسرانه در ژورنال نوبشو

۲- ست لوازم تحریر جامدادی

این ست هر آنچه درون جامدادی قرار می گیرد را در برمیگیرد. انواع مداد سیاه و قرمز، سرمدادی، پاک کن و تراش، خط کش، جامدادی، در بسته هایی که برای نوجوانان و جوانان طراحی شده خودکار در رنگ های متنوع، لاک غلط گیر، مداد نوکی همراه با نوک و… را شامل می شود.

۳- ست های مهد کودک پسرانه

در این ست ها لوازم مهد کودک با طرح هایی که مورد علاقه پسرها است وجود دارد. این ست ها شامل مداد، پاک کن و تراش، جامدادی، خط کش، لوازم رنگ آمیزی شامل مداد رنگی، ماژیک، گواش، آبرنگ و …، مقوا های مخصوص کاردستی، خمیر مجسمه، قیچی، دفتر نقاشی، برچسب و … می باشد.

۴- ست های دبستان پسرانه

ست های پسرانه برای کودکان دبستانی در طرح و رنگ مورد علاقه پسران، شامل لوازم التحریر مورد نیاز است. مانند دفتر، مداد و پاک کن، تراش، جامدادی، خط کش، قیچی، کیف مدرسه، چسب کتاب، چسب ماژیکی و … است.

مطالب پیشنهادی
خرید مداد رنگی پیکاسو

۵- ست لوازم تحریر راهنمایی پسرانه

ست های راهنمایی پسرانه شامل لوازمی مانند دفتر و دفترچه، خط کش، مداد نوکی همراه با نوک، پاک کن، جامدادی، کیف و … می باشند که متناسب با روحیه پسران در این سن طراحی شده است.

۶- ست های پرگار و خط کش

این ست از لوازم التحریر شامل پرگار، خط کش، گونیا، نقاله، مداد، مداد نوکی همراه با نوک آن و پاک کن است. این ست ها، ست رسم هستند که در مقاطع مختلف تحصیلی مورد نیاز است.

۷- ست دفتر

ست های دفتر شامل دفترهای متفاوت به عنوان مثال دفترهای ۵۰-۱۰۰-۱۵۰ برگ که همراه با دفترچه یادداشت ارائه می شود.

۸- ست لوازم التحریر رومیزی

این ست شامل هر آنچه که در میز کار احتیاج دارید می باشد. این ست ها معمولاً شامل مداد، خودکار، تراش و پاک کن، قیچی، منگنه و سنجاق است.

۹- ست های لوازم التحریر پسرانه دانشجویی

این ست حاوی لوازم التحریر مورد نیاز دانشجویان، مانند ماشین حساب های پیشرفته، کلاسور، انواع خودکار و …است.

۱۰-ست خودکار

ست های خودکار شامل چند رنگ خودکار یک برند است که در قالب یک پک ارائه می شود. بعضی از این ست ها تنها شامل خودکارهای پراستفاده آبی و مشکی و قرمز است و برخی دیگر تقریباً همه رنگ ها را دارد.

۱۱- ست های لوازم التحریر اسپرت

این ست ها قابل استفاده برای دختران و پسران هستند و شامل ست جامدادی، مهد کودک ، دبستان و ست بزرگسالان می شوند.

لوازم التحریر پسرانه در ژورنال نوبشو

قیمت

قیمت این ست ها براساس تعداد لوازم التحریر، جنس و کیفیت آنها متفاوت است. ست های لوازم التحریر از ۳ تیکه شروع می شود که به طور معمول از بیست هزار تومان شروع می شود. ست های بیشتر قیمت بالاتری دارند.

خرید ست های لوازم التحریر به صورت اقتصادی به صرفه تر از خرید لوازم التحریر به صورت جداست. با ست ها می توانید همه لوازم التحریر را با یک طرح خاص بخرید. ست های لوازم تحریر پسرانه با توجه به طرح و مدل هایشان بیشتر پسرها و پسر بچه ها را جذب می کند و کار خرید لوازم التحریر را راحت تر می کند. این شکل ها و طرح های پسرانه باعث افزایش علاقه پسران به درس خواندن و انجام دادن تکالیفشان می شود.

ست های لوازم التحریر پسرانه برای کادو گزینه های مناسبی هستند. چون طرح های آن اغلب مورد پسند همگان است و کاربردی هستند.

ست لوازم التحریر پسرانه را ممکن است نتوانید در بسیاری از فروشگاه های لوازم التحریر پیدا کنید. با خرید اینترنتی می توانید به راحتی به این لوازم التحریر دست پیدا کنید. ما سایت نوبشو را برای خرید ست لوازم التحریر پسرانه معرفی می کنیم.

Originally posted on ۱۱/۱۳/۱۳۹۹ @ ۱۲:۴۹ ب.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید