معرفی برترین لپ تاپ های مدل شیائومی

0
4016
لپ تاپ شیائومی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

برترین و پرطرفدار ترین مدل های لپ تاپ شیائومی کدام اند؟

در سال های نه چندان دور داشتن لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب برای خیلی از افراد یک رویایی بیش نبود. شاید شما هم با این جمله که شیائومی برند اپل چین می باشد آشنا باشید اما نکته ی مهم و حائز اهمیت در ارتباط با این اصطلاح است متنفر بودن مدیر عامل برند شیائومی از این مقایسه می باشد. دلیل استفاده ی این جمله چیزی جز شهرت و کیفیت لپ تاپ و سایر قطعات دیجیتال و الکترونیکی این برند نمی تواند باشد. این شرکت برای کاهش هزینه ها درصد بالایی از محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند. کیفیت محصولات این برند به حدی است که توانایی رقابت با محصولات با کیفیت و عالی برند اپل را دارد. لپ تاپ شیائومی دارای خصوصیات مطرح و ایده آل برای هر کاربری است و دارا بودن تمام ویژگی های مطرح همراه با قیمت مناسب سبب محبوبیت لپ تاپ شیائومی بین سایر برند ها شده است.

لپ تاپ شیائومی در ژورنال نوبشو

در مرحله ی اول شیائومی دو لپ تاپ بسیار با کیفیت و فوق العاده ظریف و شیک را رو نمایی کرد. از مهمترین ویژگی های این دو لپ تاپ شیائومی می توان به بدنه ای از جنس آلومینیوم- منیزیم، پردازنده های نسل دهم و هم چنین صفحه نمایش ۱۴ اینچی اشاره نمود. با در نظر گرفتن قیمت مناسب برای این دو مدل لپ تاپ شیائومی تمام رقبا کنار گذاشته می شوند.

از برترین مدل های لپ تاپ شیائومی که با توجه به کیفیت عالی قیمت مناسبی نیز دارند می توان به موارد گفته شده در قسمت زیر اشاره کرد.

  1. مدل Mi Notebook 14
  2. مدل ۱۳.۳ ci7
  3. Mi Notebook 14 Horizon Edition 
  4. مدل RedmiBook 14 Core-i7

در ادامه مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر به بررسی ویژگی های و خصوصیات فنی برترین و محبوب ترین لپ تاپ موجود در بازار خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید. لپ تاپ شیائومی در ژورنال نوبشو

مهمترین ویژگی های لپ تاپ شیائومی مدل Core i7 MX150 کدام اند؟

با توجه به این که این مدل لپ تاپ یکی از محبوب ترین لپ تاپ های شیائومی می باشد، ما در این قسمت به بررسی ویژگی های فنی این لپ تاپ خواهیم پرداخت.

  • ابعاد:

ابعاد مورد استفاده برای این مدل لپ تاپ باکیفیت شیائومی برابر با ۲۲.۹*۲۶۰*۳۷۸ میلی متر و وزنی معادل ۲.۲ کیلوگرم دارد. پردازنده ی مورد استفاده مدل اینتل Core i7-8550U می باشد و با فرکانسی معال ۱.۸GHz تا ۴.۰GHz کار می کند. حافظه ای که به طور اختصاصی مربوط به پردازنه ایست برابر با ۴ گیگی می باشد.

  • حافظه و پردازنده:

حافظه ی رم در این مدل لپ تاپ شیائومی برابر با ۱۶ گیگ و هاردی با ظرفیت ذخیره سازی معادل ۲ ترابایت است. با وجود حافظه ای با ظرفیت ۱۶ و هاردی با ظرفیت ۲ ترابایت بدون شک یک لپ تاپ با سرعت بسیار بالا خواهد بود. از برترین ویژگی های حافظه ی داخلی می توان به ۵۴۰۰ دور در دقیقه و اچ دی دی بودن آن اشاره نمود.

لپ تاپ شیائومی در ژورنال نوبشو

  • صفحه نمایش:

اندازه ی صفحه نمایش این لپ تاپ برابر با ۱۴ اینچ می باشد و رزولوشنی معادل ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ – FHD دارد. نوع پنل مورد استفاده از TFT LED-backlit LCD و پوشش صفحه نمایش به صورت مات استفاده شده است.

  • اتصالات مورد استفاده در شبکه:

این مدل از مجموعه لپ تاپ های شیائومی مجهز به اتصال شبکه ی بی سیم و بولوتوث است و تعداد درگاه های تبیعه شده برابر با سه درگاه از نوع USB 3.0 Type A و ۱ درگاه از نوع USB 2.0 Type A می باشد، به علاوه دارای میکروفن و درگاه USB Type C نیز می باشد.

  • سایر ویژگی ها:

اسپیکری که برای این مدل لپ تاپ مورد استفاده قرار گرفته است از نوع استریو داخلی Sonic Master می باشد. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به وبکم، کیبورد همراه با نور پس زمینه، حسگر اثر انگشت و کارت خوان است.

مطالب پیشنهادی
تمامی نکاتی که بایستی هنگام خرید کیف لپ تاپ به آن توجه داشته باشید

حجم باتری برابر با ۳ سلولی لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۲ وات ‌ساعت می باشد. باتری مورد استفاده توانایی نگهداری ۸ ساعت شارژ را برای استفاده مداوم دارد.

مهم ترین ویژگی های لپ تاپ شیائومی مدل Mi Notebook 14 که سبب محبوبیت این مدل لپ تاپ شده است، کدام اند؟

اگر بخواهیم یک ویژگی بارز و برتر را برای این مدل لپ تاپ بیان کنیم، بدون شک طراحی فوق العاده زیبا و طریف آن توام با قدرت بالا می باشد. این مدل لپ تاپ نازک و سبک ساخته شده است و از پردازنده های نسل ۱۰ برخوردار می باشد. از برترین ویژگی های صفحه نمایش این مدل می توانیم به ابعاد ۱۴ اینچی و حاشیه های باریک ۳ میلی متری در قسمت های بالا و کناره های آن اشاره کنیم.

از قویترین لپ تاپ های موجود در سراسر دنیا می باشد و دارای بدنه ای از جنس بسیار مقاوم آلیاژ منیزیم و آلومینیوم دارد. مهمترین نکته در ارتباط با این لپ تاپ فوق العاده قیمت بسیار مناسب در برابر قدرت و زیبایی بی نظیری است که دارا می باشد.

ژورنال نوبشو

  • پردازنده:

پردازنده ی مورد استفاه این مدل لپ تاپ Core i5-10210U می باشد. البته در نسخه های Horizon Edition با دو نوع مدل پردازنده i5 و i7 وارد بازار خواهند شد.

  • حافظه

میزان رم برابر با ۸ گیگ و از نوع DDR4  و همچنین از حافظه ی نوع SATA SSD استفاده شده است. در نسخه های به روز لپ تاپ های شیائومی از حافظه ی NVMe استفاده می شود.

  • اتصالات:

پورت های مورد استفاده برای این لپ تاپ باکیفیت ۲ پورت USB 3.1 و دو پورت USB 2.0 است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به تعبیه شدن جک هدفون اشاره نمود که معمولاً به عنوان ورودی میکروفن توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفته می شود.

منبع تغذیه ای ۴۶ وات و با توجه به اطلاعات موجود به مدت زمان ۱۰ ساعت قدرت نگه داری شارژ را دارد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید