معرفی کاربردی ترین لوازم جانبی موبایل

0
8040
سفارش لوازم جانبی موبایل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

کاربردی ترین لوازم جانبی موبایل

سفارش لوازم جانبی موبایل کاربردی قطعاً یکی از مهمترین و سخت‌ترین مسائلی می‌باشد که در حین خرید گوشی باید به آن توجه کنید و به دو دسته ضروری و غیرضروری تقسیم می شوند.

ممکن است شما پس از خرید موبایل خود از فروشگاه لوازم جانبی موبایل با تعدادی از لوازم‌های جانبی روبه‌رو شده باشید و ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل قصد داریم درباره کاربردی ‌ترین و ضروری‌ترین لوازم جانبی موبایل برای شما صحبت کنیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

سفارش لوازم جانبی موبایل ضروری ترین و کاربردی ترین

  • کارت حافظه خارجی برای افزایش حافظه و ذخیره‌سازی گوشی موبایل

در چند سال گذشته به دلیل پیشرفت علم اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف و زیادی با حجم بالا برای انواع موبایل‌ها منتشر شده‌اند که اگر حجم گوشی شما تا حدودی پایین باشد باعث می شوند که گوشی شما خیلی سریع پر شده و سرعت آن پایین بیاید.

در حال حاضر گوشی ها با ظرفیت ۸ الی ۱۶ بیشتر به کارت حافظه نیاز دارند.

  • قاب و یا گارد تلفن همراه

این یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین لوازم جانبی می باشد چرا که هر تلفن همراهی بدون گارد موبایل به راحتی آسیب دیده و دچار شکستگی خط و یا خش خواهد شد که همین خط و خش در حین فروش تلفن همراه شما موجب کاهش قیمت آن می شوند.

سفارش لوازم جانبی موبایل در ژورنال نوبشو

  • محافظ صفحه

این مورد ممکن است برای برخی از تلفن‌های همراه ضروری و برای برخی دیگر ضروری نباشد. چرا که اغلب گوشی‌های رده بالا خود دارای محافظ صفحه نمایش می باشند مانند گلکسی اس هفت سامسونگ که دارای محافظ گوریلا گلس چهار است.

محافظ صفحه بیشتر برای تلفن همراه های رده پایین و میان رده مناسب می باشد همچنین اگر تلفن همراه شما از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار است و خود دارای محافظ صفحه نمایش نمی‌باشد بهتر است که آن را تهیه کنید.

برای فهمیدن اینکه تلفن همراه شما دارای محافظ صفحه است یا خیر باید به مشخصات فنی موبایل توجه کنید اما اگر گوشی شما تا حدودی ارزان قیمت است و یا اینکه مطمئن هستید دارای محافظ صفحه نمایش نیست پیشنهاد می کنیم حتما نسبت به تهیه ی آن اقدام کنید.

  • خرید پاوربانک

پاوربانک که به آن شارژر همراه هم می‌گویند یکی از ضروری‌ترین وسایل جانبی گوشی موبایل بوده که با نگهداری برق در مواقع ضروری و زمان‌هایی که به پریز برق دسترسی ندارید بسیار کارآمد خواهد بود.

  • منو پاد

یکی دیگر از وسایل گوشی می‌باشد که در چند سال اخیر بسیار ترند و مد شده این وسیله بسیار کاربردی می باشد و به همین دلیل بیشتر کاربرانی که دارای گوشی‌های هوشمند می باشند و به گرفتن عکس های سلفی علاقه دارند یک منوپاد با کیفیت را برای خود خریده اند. این وسیله به شما در گرفتن عکس های سلفی با کیفیت،جذاب و خلاقانه کمک می کند پس ‌پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه لوازم جانبی موبایل یک منوپاد تهیه کنید.

  • هندزفری بی‌سیم شیائومی

اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که اکثر مواقع در حال انجام کاری هستید و نمی‌توانید از گوشی خود استفاده کنید و آن را دست بگیرید پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یک هندزفری بی سیم شیائومی از نوع بلوتوثی تهیه کنید.

با استفاده از هندزفری بی سیم شیائومی هم می توانید آهنگ و انواع موسیقی ها را بشنوید، می توانید برنامه رادیویی مورد علاقه خود را در حین انجام کارهای ضروری گوش کنید، بدون سیم های دست و پا گیر کلیپ و یا فیلم مورد نظر خود را تماشا کنید، مهمترین مورد این است که می توانید به راحتی و بدون دست زدن به گوشی موبایل به تلفن های خود پاسخ دهید. بنابراین این وسیله در زمان های رانندگی، انجام کارهای ضروری و… بسیار کارآمد خواهد بود بنابراین بهتر است حتما یک هندزفری بی سیم شیائومی به دلیل راحتی در استفاده تهیه کنید.

مطالب پیشنهادی
جامع ترین راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل بصورت اینترنتی و مطمئن

سفارش لوازم جانبی موبایل در ژورنال نوبشو

سفارش لوازم جانبی موبایل غیر ضروری

این گونه وسایل را ممکن است خیلی کمتر از وسایل ضروری اتفاده کنید و با توجه به استفاده و نیاز شما می توانند کاربردی باشند.

  • اسپیکرهای بلوتوثی

ممکن است دوست داشته باشید آهنگ ها و صداهای تلفن همراه خود را با صدایی فراتر گوش کنید که این وسیله ممکن است برای شما مناسب باشد.

  • دسته های گیمینگ بازی مخصوص تلفن همراه

این نوع وسیله جانبی بیشتر برای افرادی است که به بازی های مختلف به ویژه بازی های سبک بتل رویال و.. علاقه دارند.

سفارش لوازم جانبی موبایل در ژورنال نوبشو

  • کابل تبدیل به او تی جی (otg)

شما با این وسیله می توانید هر وسیله ای را که کار آن با یو اس بی است مثل انواع هاردهای اکسترنال، فلش مموری، کیبورد و… را به تلفن همراه خود متصل کنید.

  • شارژر بی سیم

این وسیله در گوشی های مدل بالا کاربرد دارد و بیشتر جنبه ی تزیینی و لاکچری خواهد داشت بنابراین پاور بانک را بیشتر پیشنهاد می کنیم.

  • انواع شارژرهای فندکی

اگر شما مدام با ماشین رفت و آمد می کنید و برای شما پیش آمده که شارژ موبایل شما به سرعت کم شود بهتر است یک کابل و یا شارژر فندکی برای خود تهیه کنید.

ژورنال نوبشو

  • کابل های متصل کننده موبایل به تلویزیون (MHL) و…

این مورد هم مانند چند موردی که در بالا ذکر کردیم خیلی ضروری نیست و ممکن است شما تا چند وقت به این وسیله احتیاج نداشته باشید اما اگر نیاز دارید که صفحه موبایل خود را در تلویزیون نمایش دهید باید این وسیله را از فروشگاه لوازم جانبی موبایل خریداری و تهیه کنید.

علاوه بر این موارد می توان به محافظ شارژر و کابل، کیف های محافظتی، برخی سیم های رابط دیگر و… اشاره کرد و توجه کنید که یک شخص ممکن است به هیچ وجه از منوپاد استفاده نکند اما تبدیل otg را بیشتر استفاده کند بنابراین همانطور که قبلا هم ذکر کردیم ضروری و یا غیر ضروری بودن نوع لوازم جانبی را خود شخص باید تعیین کند.

ویژگی های یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل خوب

  • باید هر نوع وسیله ای را با انواع برند ها و مناسب با همه ی سلیقه ها داشته باشد تا دست شما برای انتخاب باز بماند.
  • لوازم جانبی موجود در فروشگاه لوازم جانبی موبایل از قیمت مناسب و خوبی برخوردار باشند.
  • محصولات موجود در فروشگاه همگی از کیفیت خوبی برخوردار باشند.
  • همه لوازم های جانبی دارای تاییدیه اصالت کالا و ضمانت نامه باشند.

امیدواریم این مقاله به شما آگاهی کافی برای سفارش لوازم جانبی موبایل را داده باشد.

ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید