مایکروویو ال جی و تجربه دنیایی از امکانات پیشرفت

0
3523
مایکروویو ال جی در ژورنال نوبشو
خرید مایکروفر ال جی از نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید مایکروویو ال جی

وجود لوازم خانگی هوشمند مانند مایکروویو ال جی سبب می شود که در دنیای پر مشغله قرن ۲۱ افراد وقت خود را صرف امورات مهمتری کنند. ممکن است لذت آشپزی برای خیلی از افراد خوشایند باشد اما این لذت بعد از گذراندن یک روز پر مشغله و خسته کننده بی شک تبدیل به یک کابوس بزرگ می شود.

استفاده کمپانی ها از امکانات و فناوری ها برای تولید یک وسیله که پاسخگوی نیاز ما باشد بهترین لطفی است که می توان به افراد ارائه کرد. مایکروویو ال جی با داشتن امکانات فوق پیشرفته قادر به برطرف کردن خیلی از نیاز های شما به دیگر لوازم خانگی است و تنها با داشتن یک مایکروویو ال جی می توانید بخش عمده از نیاز های تهیه غذا و نوشیدنی ها را برطرف کنید.

مایکروویو ال جی در ژورنال نوبشو

مایکروویو ال جی

امکاناتی که با خرید مایکروویو ال جی می توان از آن ها استفاده کنیم.

پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از امکاناتی که در دست سازندگان لوازم خانگی است این شرایط را فراهم نموده که افراد برای انتخاب و خرید وسایل مورد نیاز خود اطلاعات مفیدی در رابطه با هر یک از لوازم منتخب خود کسب کند. توجه داشته باشید که اولویت انتخاب شما اول باید میزان بهره گیری از فناوری های روز دنیا در ساخت یک مایکروویو باشد چرا که برتری یک کمپانی زمانی مشخص می شود که از امکانات یکسان استفاده مفید تری داشته باشد.

کمپانی ال جی با در نظر گرفتن تمامی نیازهای افراد به یک وسیله خوب که بتواند بخش عمده از نیاز به تهیه غذا را برطرف کند اقدام به ساخت مایکروویو ال جی نموده است که با بهره گیری از برترین فناوری های روز دنیا توانسته سهم زیادی از بازار مایکروویو را به خود اختصاص دهد.

  • فناوری Inverter Digital

Inverter Digital یک فناوری هوشمند که در ساخت مایکروویو ال جی به کار رفته است و قابلیت های فراوانی به شما هدیه می دهد. با استفاده از این فناوری شما می توانید علاوه بر کاهش میزان مصرف انرژی قدرت و حرارت را در گرم کردن و پختن غذا های سریع به کار گیرید.

مایکروویو ال جی در ژورنال نوبشو

مایکروویو ال جی

با استفاده از Inverter Digital می توانید غذای خود را به سادگی و با حرارت یکنواخت که در سراسر محفظه گسترش پیدا می کند گرم کنید. در این قسمت شما قادر هستید که با تنظیم دمای مناسب ابتدا هر گونه یخ زدگی را از بین ببرید و سپس با تنظیم مجدد حرارت در مدت زمانی که به خواست شما تعیین می شود غذا را گرم و آماده کنید. حرارت موجود در محفظه به گونه ای است که می توان از انواع مختلف ظروف به راحتی در آن استفاده کرد.

  • فناوری Better Defrosting

Better Defrosting فناوری است که به شما امکان که گوشت ها و یا مواد غذایی خام یخ زده را بدون اینکه آسیبی به بافت اصلی آن زده شود به راحتی گرم کنید. این فناوری با گرمایش یکنواخت سبب می شود که یخ زدایی با دقت هرچه تمام تر به گونه ای صورت پذیرد که تا عمق یخ زدگی ها نفوذ کند.

  • فناوری Easy Clean

مایکروویو  علاوه بر این که قادر است غذا را در نهایت سرعت آماده کند این شرایط را فراهم نموده که به همان سرعت بتوان محفظه ی داخلی را از هر گونه چربی و پس مانده غذا نیز پاک کرد . فناوری Easy Clean این امکان را فراهم کرده که بدون بروز مشکل و تنها با استفاده از یک دستمال بتوانید محفظه داخلی را به سادگی پاک کرد. این فناوری را می توان عایقی ضد باکتریال معرفی کرد که در برابر لکه ها و مقاومت بالایی دارد و بدون دخالت مواد شوینده به سادگی تمیز می شود.

  • فناوری Smooth Touch

Sleek and Practical همان چیزی است که بی شک نگاه هر بیننده را به خود خیره می کند. Smooth Touch فناوری پیشرفته ای که مدرن بودن را در مایکروویو ال جی به انتها رسانده است. کنترل شیشه ای صاف و براقی که در کنار طراحی منحصر به فرد خود امکان تنظیم تمامی اقدامات مایکروویو ال جی را فراهم می کند.

  • صفحه گردان

در برخی مدل های صفحات گردانی کف محفظه تعبیه شده است که با گردش آرام و یکنواخت خود سبب می شود حرارت به تمامی نقاط ظرف حاوی غذل برسد به علاوه این صفحه گردان شش ضلعی با استفاده از تثبیت کننده های قوی به کف محفظه چسبیده است و باعث می شود در طول چرخش ظروف با هر وزن و ارتفاعی دچار لغزش نشود.

  • فناوری Sensor Cooking

Sensor Cooking به شما این امکان را می دهد که مدت زمانی که لازم است صرف تهیه غذا شود را تعیین کنید. با استفاده از این فناوری که در برخی مدل های آن تعبیه شده است سنسور هایی به منظور کنترل رطوبت غذا طراحی شده اند که بر اساس اطلاعات دریافتی خود از میزان ترد بودن غذا حرارت را قطع و دستگاه مایکروویو خاموش می شود. با وجود چنین فناوری غذا هیچ گاه بیشتر یا کمتر از حد پخته نمی شود.

  • لامپ LED

وجود حرارت یکسان در محفظه اصلی مایکروویو ال جی سبب می شود مدت زمان کمتری برای تهیه غذا صرف شود. لامپ LED روشنایی را در داخل مایکروویو تأمین می کند و با توجه به آن نیازی نیست که شما هر بار برای اطلاع از میزان آماده شدن غذا درب آن را باز و بسته کنید. همین امر سبب می شود تا به میزان ۲۵ درصد از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

مطالب پیشنهادی
بررسی دقیق کیفیت و ویژگیهای فنی یخچال فریزر اسنوا

مایکروویو ال جی در ژورنال نوبشو

با مایکروویو ال جی آشپز خانه خود را از لوازم خانگی قدیمی خالی کنید:

ویژگی های فوق العاده و امکانات پیشرفته مایکروویو ال جی توانسته به خوبی جایگزین مناسبی برای برخی لوازم جاگیر و قدیمی در آشپزخانه باشد. قیمت مایکروویو ال جی در مدل های مختلف، تفاوت دارد چرا دارای ابعاد و اندازه های مختلف و امکانات خاص خود هستند و به سادگی در هر نقطه از آشپزخانه جای می گیرند. سنسور قفل کودک، تهویه قوی، رنگ بندی متنوع، استفاده از استیل و فولاد ضد زنگ در کنار برچسب انرژی +A و گارانتی یک ساله معتبر را می توان بخشی از امکاناتی عنوان کرد که با خرید آن می توان از آن ها بهره برد. ظاهر شیک و مدرن دستگاه مایکروویو نمای دلچبسی به آشپزخانه می دهد به علاوه می توان با خیال راحت تهیه غذا را به آن سپرد و وقت بیشتری را صرف برخی کار های مفید و مهم کرد.

 

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید