بررسی دقیق کیفیت و ویژگیهای فنی یخچال فریزر اسنوا

0
4526
یخچال فریزر اسنوا در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

در راهنمای خرید لوازم آشپزخانه می پردازیم به مشخصات فنی و عوامل برتر کیفت یخچال فریزر اسنوا به نسبت دیگر یخچال ها:

  • لامپهای LED یخچال فریزر اسنوا:

همانطور که از پیش گفتیم در خط تولید یخچال فریزر اسنوا بهترین و با کیفیت ترین قطعات به کار رفته است و روشنایی درون یخچال نیز در این زمینه استثنا نمیباشد. لامپ های ال ای دی استفاده شده در یخچال اسنوا بیشترین حجم روشنایی و کمترین مصرف انرژی را دارند. همچنین ماندگاری این لامپ ها به قدری زیاد است که تا سال های سال نیازی به تعویض آن ها پیدا نمی کنید. از دیگر مزایای لامپ ال ای دی می توان به امکان مشاهده مواد غذایی درون یخچال در محل مخفی و در زمان های تاریک و همچنین افزایش زیبایی درون محفظه یخچال اشاره کرد.

  • کاهش صدای کمپرسور یخچال:

در مرحله تولید یخچال های برند اسنوا از تکنولوژی چرخه تعادل که یک تکنولوژی انحصاری شرکت اسنوا می باشد استفاده شده است و به کمک آن صدای تولیدی توسط کمپرسور یخچال را کاهش داده و برای خریداران این محصول خوابی راحت و آسوده را فراهم می آورد.

  • زیبایی ظاهری در یخچال فریزر اسنوا:

تکنولوژی های برتر یخچال اسنوا موجب شده است که این نوع یخچال از ظاهری صاف و بدون برجستگی های اضافی برخوردار باشد و بانوان خانه دار بتوانند در کمترین زمان و راحت ترین شکل ممکن به گردگیری و نظافت یخچال برسند

  • سیستم برفک زدایی دیجیتال:

در یخچال های مدل پایین و قدیمی افراد مجبور بودند هر چند مدت یک بار برفک های ایجاد شده در درون محفظه فریزر یخچال خود را آب کنند، این برفک ها باعث می شدند که به موتور یخچال فشار زیادی وارد شود و عمر دستگاه کاهش یابد. از دیگر معایبی که برفک به همراه دارد این است که بایستی یخچال انرژی زیادی را به منظور انجماد مواد غذایی صرف کند و با این کار هزینه های جانبی خانوارها افزایش می یابد. اما در یخچال های نسل جدید اسنوا با به کارگیری سیستم برفک زدایی دیجیتال در هنگام افزایش نسبی برفک یخچال به طور خودکار برای پاکسازی آن ها اقدام می کند و دیگر زحمتی برای دارندگان این یخچال در زمینه برفک زدایی به صورت دستی ایجاد نمی شود.

  • قابلیت انجماد سریع:

یکی دیگر از قابلیت هایی که در یخچال فریزر اسنوا تعبیه شده است انجماد سریع مواد غذایی می باشد. برای اکثر مردم پیش آمده که بنا به هر دلیلی نیاز داشته باشند مواد غذایی گرم خود را در سریع ترین زمان منجمد کنند اما در چنین شرایطی یخچال های دیگر پاسخ گوی نیاز آن ها نبوده و نتوانسته اند مشکلات خود را در این زمینه به خوبی رفع نمایند. اما یخچال فریزر اسنوا با در اختیار داشتن قابلیت انجماد سریع می تواند در کمترین زمان مواد غذایی را منجمد کند و آن را در اختیار مشتریان قرار دهد.

  • حالت تعطیلات در یخچال فریزر اسنوا:

در یخچال های نسل جدید اسنوا یکی از بهترین امکاناتی که در نظر گرفته شده است حالت تعطیلات می باشد. خریداران این برند یخچال ها می توانند در زمان هایی که قصد مسافرت طولانی مدت دارند حالت تعطیلات را برای یخچال خود فعال کنند تا یخچال به صورت دیجیتال در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و دما را به گونه ای تنظیم کند که آسیبی به مواد غذایی نرسد.

  • سیستم فیلتر یخچال:

این سیستم از ایجاد آلودگی و بوهای نامطبوع در درون یخچال جلوگیری می کند. با تعبیه شدن این سیستم درون یخچال ها مشتریان می توانند با خیال راحت و بدون هیچگونه نگرانی از لحاظ تغییر رنگ، بو و مزه مواد خوراکی خود میوه و نوشیدنی های خنک را با طعم اصلی و میل کنند و از خوردن آن ها تمام لذت را ببرند.

  • حالت اقتصادی:

همانطور که می دانید در مکان های مسکونی یخچال ها به علت عملکرد ۲۴ ساعته ای که دارند بیشترین هزینه برق مصرفی برای خانوارها را فراهم می آورند و همچنین در حال حاضر هزینه مصرف انرژی برق نیز همانند دیگر هزینه ها تحت تاثیر تورم صعودی حاکم بر کشور قرار گرفته و با افزایش چشمگیری مواجه شده است در چنین شرایطی مردم به دنبال راهکار هایی برای صرفه جویی در مصرف انرژی می گردند. سازندگان یخچال فریزر اسنوا برای این مشکل مردم راهکاری یافته اند که آن ایجاد حالت اقتصادی در یخچال می باشد. افراد می توانند با فعال کردن این سیستم مصرف برق توسط یخچال را به مقدار بسیاری کاهش دهند.

  • سیستم آلارم خودکار در یخچال فریزر اسنوا:

برخی به علت وجود سطح شیب دار درب یخچال به خوبی بسته نمی شود و همین باعث می شود با خارج شدن گاز ها و خنکی درون یخچال برفک ایجاد شده و انرژی بیشتری در مسیر خنک کردن مواد غذایی صرف شود اما در یخچال فریزر اسنوا این مشکل حل شده و چنانچه به صورت ناخواسته درب یخچال برای دقایقی بسته نشود یخچال با آلارم به ساکنین منزل اطلاع می دهد

مطالب پیشنهادی
تمامی نکاتی که بایستی در هنگام خرید و نگهداری فریزر به خاطر داشته باشید

یخچال فریزر اسنوا در ژورنال نوبشو

یخچال فریزر اسنوا

خدمات پس از فروش یخچال فریزر چگونه است؟

از مهمترین نکاتی که هر مشتری باید پیش از خرید لوازم خانگی و حتی دیگر لوازم الکترونیکی به آن توجه کند خدمات پس از فروش کالا می باشد. یخچال فریزر اسنوا از بهترین ضمانت نامه (گارانتی) برخوردار است و علت آن مسئولیت پذیری مدیران و کارکنان شرکت و همچنین اطمینان به کیفیت کالاهای تولید شده می باشد. نکته ای که در زمینه خدمات پس از فروش وجود دارد این است که مشتریان می توانند با خرید یخچال فریزر اسنوا حتی پس از اتمام گارانتی از مزایای خدمات پس از فروش بهره مند شوند. میپرسید چطور؟ جوابش ساده است شرکت اسنوا برنامه ای در نظر گرفته که مشتریان پس از اتمام گارانتی چنانچه در خواست تعمیرات از نمایندگی های مربوطه در سراسر کشور را داشته باشند می توانند بدون پرداخت هیچگونه دستمزد و کرایه رفت و آمد تعمیر کار یخچال خود را سرویس کنند و فقط هزینه قطعه تعویض شده را پرداخت نمایند.

یخچال فریزر اسنوا در ژورنال نوبشو

یخچال فریزر اسنوا

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید