آیا درباره کولر گازی بانه به میزان لازم اطلاعات دارید ؟

0
3420
کولر گازی بانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید کولر گازی بانه

امروزه کولرهای گازی درسراسر دنیا میان مردم محبوبیت بسیاری را کسب نموده اند. برندهایی مختلفی در سراسر جهان به امر تولید و عرضه کولر گازی مشغول می باشند و دراین مسیر خدمات متنوع و قابل توجه ای را نیز به مصرف کنندگان خود ارائه می نمایند تا بتوانند رضایت خاطر آن ها را به دست آورند. درمیان انبوه کولرهای گازی که به بازار روانه می گردند برخی دارای قیمت های بالایی هستند که گاها افراد را برای خرید این دست از کولرهای گازی مرغوب با مشکل مواجه می کنند. کولرگازی بانه ازجمله کولرهایی می باشد که دارای قیمت معقولی بوده و به نسبت نمایندگی های دیگری که در مناطق مختلف کشور به عرضه ی کولر گازی مشغول می باشند ارزان تر می باشد. اکثر افراد با این سوال مواجه می شوند که علت ارزان بودن کولر گازی بانه چه می باشد که در این زمینه باید گفت که این کالا به طورمستقیم به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

راهکارهایی برای تشخیص کولر گازی بانه اصلی و تقلبی

کولرهای گازی که در امروزه در بازار بانه به فروش می رسند دارای دسته های مختلفی هستند که گاهاً برخی از آن ها تقلبی از آب درآمده و نارضایتی مشتریان را به دنبال دارند. برای آن که بتوانید جنس های تقلبی را از اصل تشخیص داده و بهترین خرید را داشته باشید باید این زمینه آگاهی های لازم را کسب نموده تا در خرید خود دچار مشکلات متعدد نشوید. یکی از راهکارهایی که به شما کمک می نماید تا بتوانید کولر گازی بانه به صورت اصل را از تقلبی تشخیص دهید این است که سعی نمایید از فروشگاه هایی خرید نمایید که مورد اطمینان می باشند و برای فروش اجناس خود کولر گازی را پایین تر از قیمت واقعی آن به فروش نمی رسانند. علت فروش کولر با نرخ بسیار پایین عمدتاً بخاطر ورود مستقیم این محصول از کشورهای دیگر می باشد و برخی از فروشندگان با استفاده کلماتی همچون مشتری مداری سعی در فروش هر چه سریعتر محصول خود دارند. در زمان خرید کولر گازی ممکن است با مشکلی با عنوان تغییر در ظاهر یک محصول مواجه شوید به این معنا که برخی از فروشندگان اجناس معمولی را از نظر ظاهری تغییر داده و به عنوان یک محصول برند به مشتریان خود با قیمت بالاتری ارائه می نمایند. در صورتی که کولر گازی بانه تقلبی باشد متوجه خواهید شد از کمپرسورهایی با توان کاری پایین تر استفاده شده است. به عنوان مثال ممکن است به جای تعبیه ی کمپرسور ۲۴ هزار، کمپرسور ۱۸ هزار تعبیه شده باشد. همانگونه که می دانید در ساخت کولر گازی از لوله های مسی استفاده می گردد که در نمونه های تقلبی کولر گازی بانه کیفیت این لوله های مسی بسیار پایین تر می باشد و دارای ضخامت کمتری هستند. بنابراین سعی نمایید کولر گازی را از فروشگاه های معتبر عرضه ی کولر گازی بانه تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

کولر گازی بانه در ژورنال نوبشو

کولر گازی اینورتر بانه و کیفیت بالای موتور آن ها

موتورهایی که در کولر گازی بانه تعبیه می شوند انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را به همراه دارند. کمپرسورهایی که در این دسته از سیستم های تهویه ی هوای مطبوع تعبیه می شوند به دو صورت معمولی و اینورتر می باشند که کمپرسورهای معمولی برخلاف نوع اینورتر که دارای دور متغیر می باشد دور ثابتی دارند. سطح انرژی در کولر گازی اینورتر A می باشد و هزینه های کمی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد. کولر گازی بانه که به صورت اینورتر می باشد با تغییر در دور کمپرسور کولر از خاموش و روشن شدن مداوم موتور جلوگیری نموده و در میزان مصرف برق صرفه جویی می نماید. کولرهای گازی اینورتر در زمان شروع فرآیند کار خود یک بار روشن شده و پس از آن میزان دور کمپرسور را بالا پایین می نمایند تا کمپرسور و موتور بتوانند به بهترین حالت ممکن وظیفه ی خود را انجام دهند.

مطالب پیشنهادی
کولر گازی اجنرال و به ارمغان آوردن خنکای دلچسب آن

کولر گازی بانه با کمپرسور معمولی، در زمان روشن و خاموش شدن موتور دور کمپرسور را ثابت نگه می دارد و همین امر سبب ایجاد شوک های الکتریکی مختلف به سیستم برق ساختمان می شود که به دنبال آن پیامدهایی همچون افزایش میزان مصرف برق را برای مصرف کنندگان به همراه دارد. کمپرسورهایی که در ساخت کولر گازی اینورتر به کار برده شده اند دارای گازی با عنوان مبرد ۴۱۰R می باشند که از ویژگی هایی این گاز می توان به سازگاری آن ها با محیط اشاره نمود.

کولر گازی بانه در ژورنال نوبشو

  • مزیت های بارز کولر گازی بانه با موتور اینورتر نسبت به نوع معمولی خود

همانگونه که بیان شد کولرهای گازی اینورتر به علت دور متغیری که دارند میزان مصرف انرژی پایین تری نسبت به نوع معمولی خود دارند و می توانند در صرفه جویی انرژی به مصرف کنندگان کمک های بسیاری نمایند. با استفاده از کولرهای گازی اینورتر شما می توانید با سرعت بیشتری و در کمترین زمان ممکن به دمای مورد نظر خود دست یافته و از خنکای دلچسبی که این نوع از کولر گازی بانه برای شما به ارمغان می آورد نهایت لذت و آرامش را حس نمایید. در انتخاب کولر گازی بانه از نوع اینورتر دقت لازم را به عمل آورید زیرا به طور معمول کولرهای گازی فاقد مزیت اینورتر می باشند و برخی فروشندگان در این زمینه مشتریان را فریب داده و با استفاده از عنوان اینورتر کولر گازی معمولی را به مصرف کنندگان با قیمت بالاتری می فروشند. همانطور که بیان شد سعی نمایید از فروشگاه های معتبر عرضه ی کولر گازی بانه خرید نموده تا با این نوع از فریب های مختلف دست و پنجه نرم ننمایید.

  • ویژگی های کولر گازی اینورتر و لذت استفاده از آن ها

امروزه فروشگاه هایی که در بانه در زمینه ی عرضه ی کولر گازی بانه فعالیت می نمایند برای کولرهای گازی اینورتر خود ویژگی های قابل توجه ای را بیان می نمایند که این ویژگی ها می توانند نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب نموده و خدمات بسیار مناسبی را به آن ها ارائه نمایند. از جمله ویژگی های کولر گازی اینورتر می توان به تنظیم خودکار سرعت موتور، روشن و خاموش شدن موتور بدون نیاز به قطع و وصل برق، طول عمر بالا برای بخش های مکانیکی و مقاوم بودن موتور در برابر عواملی همچون افزایش ولتاژ که از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری می نماید. کولر گازی بانه برندهایی مختلفی را شامل می گردد که در صورت داشتن آگاهی و اطلاعات لازم در زمینه ی ویژگی های آن ها می توانید بهترین خرید را از مراکز معتبر توزیع کولر داشته باشید و از تمام خدماتی که به شما ارائه می نمایند نهایت لذت را ببرید. نکته ی مهم در زمینه ی خرید کولر گازی بانه این می باشد که سعی نمایید حتماً به صورت حضوری خرید نموده تا از سالم بودن و اصل بودن محصول خریداری شده خود اطمینان حاصل نمایید.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید